Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko puolisolle, että tiedät viestittelystä eksälleen

Vierailija
11.10.2024 |

No niin, kyllä, tiedän puolisoni aika ajoin viestittelevän eksälleen. Viestit on kuulumisten kyselyä, mikä lopulta muuttuu tapaamisvihjailuksi/flirttailuksi. Tunnen ehkä enemmän sääliä, että kuinka voi vuosikausien jälkeen vielä jaksaa roikkua entisessä elämässään kuin vihan tunteita. Mutta toisaalta vi tuttaa tuollainen suhmurointi selän takana. Lähtisi menemään, jos ei napostele.

Mitä tekisit itse;

ymmärtäisit, että ihminen on erehtyväinen, ja joskus sitä vaan kaipaa tunnetta, että on elossa, vai nostaisit metelin ja lähtisit lätkimään.?

Yksityiskohtana se vielä, että en ole itse mikään erityisen omistushaluinen tai mustasukkainen, mutta valehtelu saa minut kiehumaan. Ja ollaan molemmat jo pitkälle aikuisia, pitkässä parisuhteessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että näin on? Oletko nuuskinut miehen puhelinta? Jo siinä teit väärin... Jos ei ole luottamusta niin ei kannata jäädä suhteeseen.

Vierailija
2/4 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että näin on? Oletko nuuskinut miehen puhelinta? Jo siinä teit väärin... Jos ei ole luottamusta niin ei kannata jäädä suhteeseen.

Miehen? Missä mainittiin mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin joskus tylsyyspäissäni viestitellyt kollegan kanssa, ja kaksimielisiäkin, mutta ikinä ei ole mitään tehty/toteutettu. Eri asia ehkä kuitenkin tuo, että heillä on jo jotain historiaa mihin muistot ja halut johtaa. En tiedä, vaikea paikka.

Vierailija
4/4 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin viestittelen eksäni kanssa, koska yhteinen jälkeläinen ja vaimo tietää sen.

M58