Mistä suklaasta et pidä? Onko joku merkki/patukka?
Itselleni tulee mieleen Jim suklaapatukka. Dacapo voisi olla toinen, jota harvemmin tulee syötyä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Pandan juhlapöydän konvehdit, kaikki on pahoja siinä. En ymmärrä miksi kukaan ostaa niitä.
Mä en pidä oikein mistään suklaasta, paitsi Pandan juhlapöydän konvehtien ananastäytteisestä. Eli siitä jota ilmeisesti suurin osa inhoaa eniten.
Kaikki Pandan juhlapöydän konvehdit, Royal.
Vierailija kirjoitti:
Jim on Fazerin vastine Julialle. Sehän on päällystettyä marmeladia.
Mitä sä tarkoitat? Julia on Fazerin.
Fazerin sininen. Ihan uskomattoman yliarvostettua kuraa! "Suklaata" my ass... Maistuu pelkälle rasvalle ja sokerille
Minttusuklaa ei ole makujen kärkeä.
Daim-patukoista en pidä. En tykkää, kun se krokantti jää hampaisiin.
Myöskään minkään merkkisestä tummasta suklaasta en välitä. Ihan jo sellainen semitumma alkaa maistua väärältä, vaikka Fazerin tummasuklaalevy, puhumattakaan niistä + 70% tummista suklaista. Haluan suklaan maistuvan herkulta tai sellaiselta rasvaiselta ja kermaiselta. Tumma suklaa ei maistu minun suuhuni herkulta, vaan on kuivakkaa ja kitkerää.
Likööritäytteiset suklaat, ihan kauheita.
Fazerin suklaasta menee vain jotkin maut, on jotenkin suolaista minun suuhuni.. muuten suosin Marabouta.
Valkosuklaasta.
Jos ei ole kaakaota, ei se ole suklaata. Epäilen, että koko käsite on keksitty, koska sitä on halvempaa tehdä.
Bounty ei mene alas eikä joku konvehti minkä sisällä on kirsikka.
Kahvinmakuiset kuten Decapo
Snickers en tykkää kun pähkinää
Tumma suklaa ei ole tarpeeksi makeaa
Maistoin pojan jotain Lidln suklaata, olipa todella pahaa, väkevän kitkerää.
Dumle. Kamala rakenne ja äitelä maku. Mutta se taitaakin olla enemmän toffeeta.
Tiger-kaupan halpis-suklaapatukat.
Minä en pidä suklaasta yleensä, mutta Jim ja Da Capo ovat juuri ne ainoat jotka ovat ihan hyviä. Myös jouluisin Budapest-konvehdit. Muita suklaita vältän.
Royal