Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonosta tyypistä pääsee

Vierailija
11.10.2024 |

työpaikalla eroon kun savustaa  hänet sieltä pois

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa noukkia ne matalalla olevat hedelmät ja vaihtaa seuraavaan työpaikkaan.

Älä huoli kyllä ne sieltä katoaa. 

Vierailija
22/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko syödään?

:) Nau essen :)))

(Sliippareita, jos joku ei satu tietämään ....)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai työpaikalla saa tupakoida?

T. Korsteeni

Vierailija
24/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa noukkia ne matalalla olevat hedelmät ja vaihtaa seuraavaan työpaikkaan.

Älä huoli kyllä ne sieltä katoaa. 

Hyvä, saisit luultavasti potkut muutenkin. Ps. hyvät välit tj:n kanssa 

Vierailija
25/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mieluummin itse järjestää omat asiansa reilaan. Hankalat tyypit ovat tyypillisesti niitä, jotka myös tunnistavat, ettei heidän taidoillaan ja tiedoillaan ole missään muualla kysyntää. Tämän takia he istuvat paikoillaan kaikesta savustuksesta huolimatta ja kivat ja pätevät tyypit ympäriltänne vaihtavat parempiin töihin, joissa on myös parempi työilmapiiri.

Vierailija
26/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa: kyselivät, et mistähän löytäisivät jonkun (luotto-) koodarin projektiin. Henkilö sitten sanonut, että missähän se X (=minä) nykyään on, kysykää sitä. En ensin meinannut lähteä, erinäisistä syistä läksin kumminkin (mm. muutin lähemmäksi lapsuudenkotia).

Duunia vaan painoin. Sitten, vuosia myöhemmin, pikkujouluissa rupesi avaamaan mulle päätä: Sinä olet vaan painolastia koko puljulle. Siis wtf? - Ensin suosittelee, ja alkaa .... Meinasin sanoa, et miten sinä tuolla asenteella saat porukat antamaan sen parhaimman tuloksen, mitä vaaditaan? - En sanonut niin, svidduilin muuten vaan. 

Ja tuo tapahtui kertaa 2 (toinen/eri esimies). .... Siihen loppui multa pikkujouluissa käyminen - tarviiko sitä koko vuoden patoumat purkaa kännissä???

Vierailija
27/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups hyvät tarjoilut. Joku voi ottaa alahyllystä niitä hedelmiä. 

Vierailija
28/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa: kyselivät, et mistähän löytäisivät jonkun (luotto-) koodarin projektiin. Henkilö sitten sanonut, että missähän se X (=minä) nykyään on, kysykää sitä. En ensin meinannut lähteä, erinäisistä syistä läksin kumminkin (mm. muutin lähemmäksi lapsuudenkotia).

Duunia vaan painoin. Sitten, vuosia myöhemmin, pikkujouluissa rupesi avaamaan mulle päätä: Sinä olet vaan painolastia koko puljulle. Siis wtf? - Ensin suosittelee, ja alkaa .... Meinasin sanoa, et miten sinä tuolla asenteella saat porukat antamaan sen parhaimman tuloksen, mitä vaaditaan? - En sanonut niin, svidduilin muuten vaan. 

Ja tuo tapahtui kertaa 2 (toinen/eri esimies). .... Siihen loppui multa pikkujouluissa käyminen - tarviiko sitä koko vuoden patoumat purkaa kännissä???

Suosittelijoilla aina ketunhäntä kainalossa

Vierailija
29/29 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups hyvät tarjoilut. Joku voi ottaa alahyllystä niitä hedelmiä. 

Joo 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan