Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitteko elää 100-vuotiaaksi jos olisitte täydessä järjessä vielä siinäkin iässä?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli siis pystyisitte omin avuin liikkumaan ja ulkoilemaan ja pää olisi edelleen terve.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin aloituksessa sanotaan, pää ja fysiikka kunnossa, joten älkää höpiskö vastauksissa noista mahdollisista vaivoista. Töissäkään ei tarvitsisi käydä, pelkkää elämän tarkkailua. Toiseksi miksi vedota tuttujen katoamiseen, niitä saa ja tulee uusia, se on täysin itsestään kiinni, ja mikä estää tuttuja tekemästä samanlaista päätöstä.

Uskon myös maailman kehittyneen sen verran, että jos täältä haluaa sitten pois niin se onnistuu helposti ja kivuttomasti, ilman mitään jeesusteluita.

Vierailija
22/22 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Semmoinen 85 vuotta riittäisi mulle varsin hyvin. Ei se vanhuksen elämä niin hääviä ole, että sitä vielä haluaisi pitkittää. Nyt jo viisikymppisenä tuntuu, että joutaisi täältä lähtemäänkin, kun kukaan ei minua edes kaipaisi jos kuolisin, ja olen äärimmäisen yksinäinen. Mahtaa nämä tunteet olla vielä kovempia sitten, kun mua ei enää kaivata edes työelämässä, ja istun yksin kämpässäni päivät pitkät.

Miksi istuisit kämpässä pitkät päivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla