Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sinäänäsä kuulu vauva.fi palstalle, mutta onko kukaan täällä huijannut olevansa raskaana?

Vierailija
10.10.2024 |

Siis ystäville ja sukulaisille esimerkiksi, kun olette yrittäneet tavoitella jotain? Kokemuksia? Joo tiedän, että monissa tv sarjoissa tätä tapahtuu, mutta ihan tosielämässä. Onko kukaan feikannut olevansa raskaana? Mitä tavoittelit sillä? Kuinka pitkälle jatkoit showta. Miten päättyi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsä. Matti Näsä?

Vierailija
2/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole mitään Kauniita ja rohkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sortunut tuohon pakkoraon edessä. Mies oli kymmenen vuotta sitten jättämässä minut, mutta sain hänet jäämään, kun oli "tulossa" vauva. En hankkinut rekvisiittaa vaan sain muka keskenmenon, kun raskaus olisi pitänyt alkaa näkyä. 

Teko oli väärin, mutta kyllä kannatti. Olemme tänä päivänä vielä yhdessä, vaikka yhteinen "vauva"tuli ulos ennen aikoja.

Vierailija
4/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sortunut tuohon pakkoraon edessä. Mies oli kymmenen vuotta sitten jättämässä minut, mutta sain hänet jäämään, kun oli "tulossa" vauva. En hankkinut rekvisiittaa vaan sain muka keskenmenon, kun raskaus olisi pitänyt alkaa näkyä. 

Teko oli väärin, mutta kyllä kannatti. Olemme tänä päivänä vielä yhdessä, vaikka yhteinen "vauva"tuli ulos ennen aikoja.

Jouduin tietenkin huijaamaan myös sukulaisia ystäviä, vanhempia, jotta esitys oli uskottavampi. Te olette ekoja joille tämän kerron. En puhunut tästä edes terapiassa.

Vierailija
5/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Maisa Torppa täällä pyörii.

Vierailija
6/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on katsellut hiukkasen liikaa saippuasarjoja :D

Vierailija
8/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 100v sitten ollessani joku 14, valehtelin silloiselle poikaystävälle, että olisin saanut koulukavereiden suorittamasta lumihankipotkimisesta keskenmenon. Halusin testata äijää onko tosissaan ja muutenkin miten reagoi jos alkaa oleen vakavampaa.

No uskoi se mutta ei viikkoon vastannut puhelimeen.

Vierailija
10/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheen voimin? Ihanaa.

Vierailija
11/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tuollaisesta kusettaa.

Vierailija
12/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamalla keskenmenon.

Vierailija
13/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamalla keskenmenon.

Aika iso asiahan on tuo keskenmeno, miksi joku valehtelisi tuosta?

Vierailija
14/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamalla keskenmenon.

Saamalla raskauden avulla sen, mitä haluaa. Esimerkiksi toisen jäämään ja huumiota.

Vierailija
15/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus tullut mieleen että jos istun ratikassa / bussissa ns invapaikalla ja joku  tulisi siitä valittamaan niin sanoisin olevani raskaana. Nehän on myös vanhuksille ja raskaina oleville.

Ja ei, en istu niissä huvikseni ja jos vahingossa istun annan toki paikan tarvitsevalle. Mutta oon sivusta nähnyt kun joku tulee huutamaan sellaisella istuvalle ja kyselemään invalidi prosenttia. Tällaisille voisin näpäyttää.

Vierailija
16/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamalla keskenmenon.

Saamalla raskauden avulla sen, mitä haluaa. Esimerkiksi toisen jäämään ja huumiota.

Huumiota= huomiota muumiolta

Vierailija
17/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huijannut huijanneeni raskauden, vaikka tosiasiassa en valehdellut. En siis ollut raskaana vaikka väitin niin väittäneeni.

Vierailija
18/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, mutta kukaan ei uskonut. M57

Vierailija
19/31 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamalla keskenmenon.

Huumio... Huumattu muumio? 

Vierailija
20/31 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan törkeä teko jos on totta. Olet varmaan psykopaatti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi