Kuka paras Ylen juontaja/uutislukija/kirjeenvaihtaja?
Kommentit (250)
Mikä Ylen nostatuskampanja tämä oikein on?
Erkka Mikkonen, tuu takaisin, haluamme sinut toimittajaksi Yleen.
Vierailija kirjoitti:
Kettumäen pitäisi olla useammin ruudussa. Pisteet nousivat huimasti suoran Viimeisen Sanan vetäjänä. Joskus käynyt tuuraamassa A-studiossa - sopisi siihen hyvin. Aika Ihkukin,
Kyllä, Rosa on parasta mitä on
Kahden kärki on todella selkeästi muiden yläpuolella. Onhan molemmat kauniita ja huippuammattilaisia
Olen ihastunut Helmiina Suhoseen pelkästään JETP-audio-ohjelman takia. Kerran googlasin ulkonäön. Hauska ja älykäs tyyppi. Jenny Matikainen on myös lemppari-yleläinen - ihana ääni ja älykkäitä juttuja. Iida Tikka ja Kettumäki tietty.
Missä kaikki Ylen meteorologinaiset?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Heidi Gegel on paras Ylellä
Sehän on kuuluttaja, lasketaanko nekin mukaan?
Ei sellaisia olekaan.
Kuka katsoo Yleä, kun uutisia löytyy myös suoraan ja rehellisestikin toimitettuna?
Ei tarvitse punaisten lasien läpi tuotettuja uutisia vahdata ja itse arvata, että millainenhan ihminen se rikollinen olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia olekaan.
Kuka katsoo Yleä, kun uutisia löytyy myös suoraan ja rehellisestikin toimitettuna?
Ei tarvitse punaisten lasien läpi tuotettuja uutisia vahdata ja itse arvata, että millainenhan ihminen se rikollinen olikaan.
79% suomalaisista katsoo Ylen uutisia viikkotasolla
Ihana Sanna se vaan porskuttaa ykkösenä 🥰
Yllättävän selkeästi Sanna on kärjessä 🤔
Todella mielenkiintoista tämän äänestyksen lopputulos. Olisin odottanut melko erilaista lopputulosta
Kyllä nyt kelpaa paistatella listan ykkösenä 🙂
Vaikee valita