Kuka paras Ylen juontaja/uutislukija/kirjeenvaihtaja?
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä on, kun ei ole ikinä kuullutkaan, joitain uudemman sukupolven juontajia vai?
On sivistymättömyyttä, jos ei mainittuja tunne, et seuraa uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Tikkana paikalla
Tikkana todellakin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä noista ketään, Ella Kanninen on hyvä
Et siis seuraa uutisia, kannattaisi kyllä.
Todellakin kannattaa seurata
Vierailija kirjoitti:
Kettumäen pitäisi olla useammin ruudussa. Pisteet nousivat huimasti suoran Viimeisen Sanan vetäjänä. Joskus käynyt tuuraamassa A-studiossa - sopisi siihen hyvin. Aika Ihkukin,
Olen samaa mieltä. Hänhän oli jopa saanut palkinnon poikkeuksellisen selkeästä kielenkäytöstä. YLEN rahoitusta pitäisi lisätä 50%
Vierailija kirjoitti:
Tikkana paikalla
Iida on paras, Harmi että jättää YLE:n
Vierailija kirjoitti:
Kettumäen pitäisi olla useammin ruudussa. Pisteet nousivat huimasti suoran Viimeisen Sanan vetäjänä. Joskus käynyt tuuraamassa A-studiossa - sopisi siihen hyvin. Aika Ihkukin,
Toivottavasti pääsee useammin ruutuun. Vaikka joku oma puheohjelma
Vaikee valita noin monesta hyvästä vaihtoehdosta
Jukka Lindström ja Kovan viikon ilta.
Iida Tikka on "muodollisesti" pätevin Ja Sanna Savikko kaunein
Vierailija kirjoitti:
Iida Tikka on "muodollisesti" pätevin Ja Sanna Savikko kaunein
Piia on kaunein, Iida kyllä muodolisesti ykkönen
Ralliradion tyypit on parhaita <3 On ihan kansainvälisestikin palkittu.
Vierailija kirjoitti:
Ralliradion tyypit on parhaita <3 On ihan kansainvälisestikin palkittu.
ja tämä ei poista sitä ettenkö kovasti arvostaisi näitä henkilöitä, jotka meille raportoivat sotatantereilta.
Mä tykkäsin ihan hitosti siitä PuolSeiskan mimmistä kun nytten on piilotettu johonkin YLE Hesaan aluetoimintaan radioon . Takas telkkuun täytyy saada hän hyvännäköinen .
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin ihan hitosti siitä PuolSeiskan mimmistä kun nytten on piilotettu johonkin YLE Hesaan aluetoimintaan radioon . Takas telkkuun täytyy saada hän hyvännäköinen .
PRKL Kun ei tuu nimi nyt just mieleen ??
Miksei listasa ole miehiä? Jotenkin outo kysely muutenkin, jountajat ja oikeat toimittajat ja kirjaanvaihtajat samassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei listasa ole miehiä? Jotenkin outo kysely muutenkin, jountajat ja oikeat toimittajat ja kirjaanvaihtajat samassa.
Olis hyvä jos olis yllämainituille ryhmille omat kyselyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PRKL Kun ei tuu nimi nyt just mieleen ??
Olisko Susanna Laine?
Et siis seuraa uutisia, kannattaisi kyllä.