Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyön tekijät, mitä työtä teette

Vierailija
10.10.2024 |

Kun voitte tehdä etänä? Oletteko kauan olleet samassa työssä?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haudankaivaja etähommissa. Hyvin sujuu.

Vierailija
62/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatalouden valvontaa:

"Tarkastajan tehtäviin kuuluvat EU:n ja kansallisten pinta-alaperusteisten tukien valvontaan sekä satelliittiseurantaan liittyvät tehtävät, satelliittiseurannan laadunarviointia, talviaikaista asiakirjavalvontaa ja hakijan osaamisesta riippuen myös muita maatalouden tukien valvontatehtäviä sekä neuvokorvausten käsittelyä. Viljelijätukiin liittyvä neuvonta sekä tiedottamiseen ja viestintään osallistuminen ovat osa tehtävää.

Tehtävään sisältyy matkustamista."

Viimeinen lause paljasti että kysymyksessä ei ole 100% etätyö vaan siellä pellon laidalla on kuitenkin pakko käydä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla makoilen etönä. Välillä käännän kylkeä, ettei makuuhaavoja synny. Työtön olen. 

Vierailija
64/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatalouden valvontaa:

"Tarkastajan tehtäviin kuuluvat EU:n ja kansallisten pinta-alaperusteisten tukien valvontaan sekä satelliittiseurantaan liittyvät tehtävät, satelliittiseurannan laadunarviointia, talviaikaista asiakirjavalvontaa ja hakijan osaamisesta riippuen myös muita maatalouden tukien valvontatehtäviä sekä neuvokorvausten käsittelyä. Viljelijätukiin liittyvä neuvonta sekä tiedottamiseen ja viestintään osallistuminen ovat osa tehtävää.

Tehtävään sisältyy matkustamista."

Hyi vttu mä vihaan maatalousalan, hyi vttu mitä landepaukkuja.

Vierailija
65/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkahallintoa. Alalla 3 vuotta, josta etänä koko aika. Lasken palkkoja ja neuvon esihenkilöitä työsuhdeasioissa.

Vierailija
66/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä trumpetisti etähimmissa. Kotona soittelen. Koko ajan. Työtön virallisesti.

Vierailija
67/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkahallintoa. Alalla 3 vuotta, josta etänä koko aika. Lasken palkkoja ja neuvon esihenkilöitä työsuhdeasioissa.

Hyi vttu mä vihaan kirjanpitoa, palkkahallintoa ja töitä valtion hallinnossa. Ja vielä vähemmän haluaisin olla poliisi! 

Vierailija
68/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työtön jo yli 10 vuotta. Vielä olisi 17 vuotta, ennenkuin eläkkeelle pääsen. Etänä koko aika.

Vierailija
69/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinun persettäsi kutittaa tai kiinnostaa, tietääkseni en ole julkisella puolella töissä niin mitä vttua sä tämmöisiä kyselet. Hyi vttu mitä vainoojaporukkaa. 

Vierailija
70/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, miten joku viitsii lähteä ulos ja lähitöihin. Sateeseen ja pakkaseen ja aamuruuhkiin.

Kyllä kotona on kiva olla etänä, työttömänä. Voi maata sohvalla, löhötä rauhassa.

Vierailija
71/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihan päästään terve työnantaja kun vainoaa netissä 24/7 7 päivää viikossa kymmeniä vuosia. 

Vierailija
72/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon Moderaattori eräällä sivustolla...

Vierailija
73/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiön palveluksessa markkinointiyksikössä. Mutta kyllä myös myynti- ja korvauspalvelut tekevät etäpäiviä.

Vierailija
74/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 1v 2kk. Olen koko ajan kotona. Teen aspa, logistiikan hallintaa yms. Myönnän, ettei toiminta täten kehity. Kyllä kaivattaisiin enemmän fyysisiä palavereita ja yhteisöllisyyttä. 

Vierailija
75/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään pyykkiä.

Vierailija
76/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut erään yhdistyksen sihteeri noin kuusi vuotta. Työ on lähinnä asiakaspalvelua sähköpostitse ja laskutusta. Koronan myötä tuli mahdollisuus etätyöhön eikä toimistolla tarvitse enää käydä. Osa-aikatyön palkka ei tosin riitä elämiseen.

Vierailija
77/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. MIten te etätyötä tekevät koette tekoälyn uhkan. Ainakin tietokoneohjelmien suunnittelu ja koodaus on lujaa vauhtia siirtymässä tekoälylle, vain UI-design ym jäävät suunnittelijoille. Minä teen osittaista etätyötä, 1 päivä viikosta toimistolla, muuten kotona. Teen töitä juurikin teköälyn kanssa, palkka huitelee yli kymppitonnin autoetujen ym kanssa.

Kyllä sen tekoälyn saa suunnittelemaan käyttöliittymät ja UX:n. Yleinen harha, että tekoäly veisi juuri koodareitten työt. Oikeastaan päinvastoin, luo uusia mahdollisuuksia ja kehityskohteita, joihin tarvitaan insinöörejä ja koodareita toteuttamaan. 

Sen sijaan juuri soveltavat alat ja erityisesti sisällöntuotanto sekä kääntäminen tulevat automatisoitumaan.

Vierailija
78/83 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankintapäällikkö. 20v työuraa, 4v enemmän tai vähemmän etää

Vierailija
79/83 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä, toista vuotta etänä. Aiemmin tein 100% toimistolla, mutta kyllä etätyö on parantanut omaa hyvinvointia huomattavasti.

Vierailija
80/83 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-HelpDesk tukihenkilö. Tehnyt tätä työtä jo 2,5v

Just heräsin ja kohta taas läppäri auki.