Etätyön tekijät, mitä työtä teette
Kun voitte tehdä etänä? Oletteko kauan olleet samassa työssä?
Kommentit (83)
Mielenkiintoista. MIten te etätyötä tekevät koette tekoälyn uhkan. Ainakin tietokoneohjelmien suunnittelu ja koodaus on lujaa vauhtia siirtymässä tekoälylle, vain UI-design ym jäävät suunnittelijoille. Minä teen osittaista etätyötä, 1 päivä viikosta toimistolla, muuten kotona. Teen töitä juurikin teköälyn kanssa, palkka huitelee yli kymppitonnin autoetujen ym kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vtubettaja. Olen tehnyt tätä yli 4 vuotta.
Sisällöntuottaminen ei ole oikea työ.
Täällä näyttää olevan monta trollia joille monelle tämä palsta on täyspäiväinen etätyö
palkkaa ei ole mutta tukiaiset löytyy 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta valtiolla työ.
Ison toimialan aluejohtaja. Teen 90% etänä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ison toimialan aluejohtaja. Teen 90% etänä töitä.
Ei kiinnosta tulla teille töihin. Älä turhaan edes vaivaudu kysymään.
Koodaan systeemisoftaa. Samassa firmassa jo 12 vuotta, edellisessä paikassa 18 vuotta. Tiimi Helsingissä, mutta palavereita myös Kaliforniassa ja Intiassa olevien työkavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koodaan systeemisoftaa. Samassa firmassa jo 12 vuotta, edellisessä paikassa 18 vuotta. Tiimi Helsingissä, mutta palavereita myös Kaliforniassa ja Intiassa olevien työkavereiden kanssa.
Ei kiinnosta Ely-keskus eikä Valtioneuvoston kanslia työpaikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja olen ja omat työtehtävät onnistuvat täysin etänä. Kolme vuotta tulee kohta täyteen - terveydenhuolto otti koronavuosina pakotettuna valtavan digiloikan.
Kaikkien hoitajien pitäisi olla kentällä hoitamassa potilaita. Muka hyvinvointialueilla ei ole turhia työtehtäviä tai säästettävää kun on etäileviä hoitajiakin..
Oliko pakko tulla veettuilemaan? Mistä tiedät tämän sairaanhoitajan työtehtävät?
onnea vaan sulleki 🍀 -Eri
Sairaanhoitajan työ täysin etätyönä kuulostaa kyllä siltä että siinä ei kovin paljon varsinaista potilastyötä päästä tekemään.
Ei kiinnosta työskennellä Pasilassa. Älä edes turhaan vaivaudu kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole oikea työ?
Selvä.
Ok.
Just.
Jep.
Joo.
Olet oikeassa...
Teen töitä ke-su n. 5 tuntia joka päivä. Sisällöntuotosta tulleet mainostulot, sponsorit ja lahjoitukset on n. 3200-3400 euroa kuukaudessa.
Niin, ja luon työpaikkoja, kun palkkaan freelance artisteja aina välillä.
Olisiko teidän naisten korkea aika jo alkaa kunnioittaa meitä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja olen ja omat työtehtävät onnistuvat täysin etänä. Kolme vuotta tulee kohta täyteen - terveydenhuolto otti koronavuosina pakotettuna valtavan digiloikan.
Kaikkien hoitajien pitäisi olla kentällä hoitamassa potilaita. Muka hyvinvointialueilla ei ole turhia työtehtäviä tai säästettävää kun on etäileviä hoitajiakin..
Oliko pakko tulla veettuilemaan? Mistä tiedät tämän sairaanhoitajan työtehtävät?
onnea vaan sulleki 🍀 -EriSairaanhoitajan työ täysin etätyönä kuulostaa kyllä siltä että siinä ei kovin paljon varsinaista potilastyötä päästä tekemään.
Riippuu tietenkin tehtävästä, mutta voi olla lähes täysin potilastyötä.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointia.
Markkinointi-ja viestintäjohtajana Shanghaissa.
Kunta HR. Viimeiset 10 vuotta etänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen saanut oikein hyvää palvelua hyvinvointialueen sairaanhoitajilta etänä.
Itse olen johtava psykologi. Teen työni pääsääntöisesti etänä.
Tarkoittaako tämä johtava-titteli sitä että oikeastaan olet johtaja, jolla on alaisina ne psykologit jotka tekevät varsinaisen potilastyön?
Ihan siis vaan sillä että itsekin joskus psykologin asiakkaana oltuani tiedän että monet tutkimukset vaativat sitä että psykologi ja tutkittava ovat samassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onnea vaan sulleki 🍀 -EriSairaanhoitajan työ täysin etätyönä kuulostaa kyllä siltä että siinä ei kovin paljon varsinaista potilastyötä päästä tekemään.
Riippuu tietenkin tehtävästä, mutta voi olla lähes täys
No, tuolla jo yksi myönsi olevansa käytännössä lääkärien sihteeri.
Insinööri raksalla, samassa paikassa ollut kohta 10v. Välillä kun tilanne vaatii, käyn kääntymässä työmaalla ja sitten takaisin kotiin etäilemään.