Kun olette oikein ihastuneita, niin tuleeko teistä rohkeampia?
Itse olen pari kertaa ihan yllättynyt, että miten paljon sellainen vaikuttaa minuun. Olen yleensä aika hiljainen ja arka. Oikein ihastuneena järki aivan kuin sumenee. Minusta tulee jopa hiukan röyhkeä... on niin kova halu vaikka koskea, että olenpa mennyt laittamaan käden ihastukseni lantiolle tai pään olkapäälle. En ikinä tekisi mitään tuollaista muuten. Harmi, että nämä eivät vaan ole johtaneet mihinkään.
Kommentit (36)
Ei, päinvastoin. Olen yleensä ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta ihastuksen lähellä muutun suolapatsaaksi.
Ei. Päinvastoin, en saa sanaa suustani.
Jos mies ei kiinnosta minua yhtään, pystyn halutessani flirttailemaan hänen kanssaan vaikka kuinka hauskasti ja luontevasti. Mutta komeiden miesten kanssa minusta tulee ihan tökerö ja ujo punastelija.
No ei, melkeinpä juoksen karkuun, kun vastakkain tullaan. Ja hyvin vaikeaa on luontevasti jutella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei, päinvastoin. Olen yleensä ihan rohkea, mutta ihastuksen lähellä jähmetyn täysin.
Onko tämä yleisempää miesten keskuudessa?. Olen kerran seurannut tällaista sivusta, että muuten eläväinen puhelias mies muuttui ihastuksensa lähellä niin tukalan oloiseksi, että vältteli tämän seuraa. Joka antaa tilanteesta toiselle osapuolelle jopa hyvinkin loukatun tunteen.
Tulee jos kunnolla kolahtaa. Äärimmäisen rohkea ja hullu.
Miehet ovat rohkeampia lähestymään, tietenkin.
Edelleen suuri osa odottaa / ajattelee, että se aloitteetteen teko kuuluu miehelle.
Sain kuulla, että eräs mies olisi kovastikkin minusta kiinnostunut. Oli kertonut minusta usein työkavereilleni hyvin ihastuneeseen sävyyn. Omat tunteeni siinä myös vähitellen heräsi ja tuli kova halu istua miehen viereen, kun tilaisuus tuli. No mitä teki tämä mies.... lähti varmaan 15 sekunnin päästä puolijuoksua pois. Siis jonnekkin kauas pois silmistäni. Oli hiukan tylytetty olo. En ikinä tule ymmärtämään. Toistamiseen en ole lähestynyt, vaikka pari tilaisuutta olisi ollut.
Voi olla että on niin kiinnostunut että pelästyi. Minulle voisi käydä noin.
Minä olen niin hermostunut että suu käy koko ajan, ihan kauhean rasittavaa, tiedetään.. sitten häpeän..
Ei, vaan ujostuttaa vielä tavallistakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku pelästyisi? Kerran minulle on käynyt niin, että olin kahdestaan huoneessa miehen kanssa, johon olin kunnolla rakastunut...olen vieläkin. Kasasimme jotain ja miehen käsi osui käteni päälle. Vedin käden sadasosa sekunnissa pois. Tuntui todella nololta ja en tosiaan tiedä mikä minulle tuli, mutta muuten ei kyllä tulisi mieleenkään vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, päinvastoin. Olen yleensä ihan rohkea, mutta ihastuksen lähellä jähmetyn täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku pelästyisi? Kerran minulle on käynyt niin, että olin kahdestaan huoneessa miehen kanssa, johon olin kunnolla rakastunut...olen vieläkin. Kasasimme jotain ja miehen käsi osui käteni päälle. Vedin käden sadasosa sekunnissa pois. Tuntui todella nololta ja en tosiaan tiedä mikä minulle tuli, mutta muuten ei kyllä tulisi mieleenkään vältellä.
Koska ihmiset ovat tyhmiä. Ihmiset myös olettavat liikaa. Kiitos eräiden liikkeiden, jopa asioista keskusteleminen on muuttunut lähes mahdottomaksi. Koska kaikesta aina oletetaan pahinta. Jokainen vastaantulija rikollinen. Ja työkaverin kehumisesta saattaa menettää työpaikan. Onneksi olkoon. Saitte haluamanne. Eikö?
Jos minun pitää valita kummalta työkaveriltani kysyn tekstarilla jotain työasiaa, tältä ihastukseltani vai ihan kivalta tyypiltä, niin se on tämä ihan kiva tyyppi. En pystyisi tekstaamaan mitään ihastukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heeei, mulle on käyny samoin kaipaamani henkilön kanssa 😃 Sillä erotuksella, että kumpikin kiskaisi kätensä sadasosasekunnissa pois 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset ovat tyhmiä. Ihmiset myös olettavat liikaa. Kiitos eräiden liikkeiden, jopa asioista keskusteleminen on muuttunut lähes mahdottomaksi. Koska kaikesta aina oletetaan pahinta. Jokainen vastaantulija rikollinen. Ja työkaverin kehumisesta saattaa menettää työpaikan. Onneksi olkoon. Saitte haluamanne. Eikö?
Joku on katsonut liikaa Taten, Shapiron, Petersonin, tai Puopolon videoita 😄
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin hermostunut että suu käy koko ajan, ihan kauhean rasittavaa, tiedetään.. sitten häpeän..
Siis tämä, sanon ihan mitä sattuu ja käyn kierroksilla. Tän hetkinen ihastus pitää mua varmaan ihan täysin tollona, päällekäyvänä hölöttäjänä joka ei anna muille tilaa ja joka ei kykene olemaan paikoillaan 😅 Kotiminä on hiljainen lukutoukka...
Tuo hölötys alkaa sen vaiheen jälkeen kun olen ollut punasteleva, välttelevä tuppisuu ja päätän rohkaistua juttelemaan ihastuksen kanssa, tai ylipäänsä ihastuksen läsnäollessa jos paikalla on muitakin. Se ei vaan ikinä mene kuten kuvittelen... Osaan flirttailla silleen normaalisti mutta en vaan niiden kanssa joihin olen ihastunut :D