Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Garbiñe Muguruza ja Arthur Borges vihittiin viime lauantaina

Vierailija
10.10.2024 |

Upeat hääkuvat - morsiamella huikean kaunis puku!

https://www.instagram.com/p/DA7-EJzt-j-/?img_index=1

Kommentit (213)

Vierailija
181/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Garbiñe lopetti tennisuransa aika pian kun tapasi Arthurin? Se ei ole hyvä jos joku asia on toiselle henki ja elämä ja rakkauden takia lopettaa. Kai se nyt on, kun toinen on kokoajan vahtimassa ja kyttäämässä taustalla, kun toinen tekee töitä. Seurasi mukana kisoissa kuin jokin välinehuoltaja. 

Olitko kärpäsenä katossa, vai mistä ihmeestä tiedät hänen motiivinsa lopettaa urheilu-ura? Huippu-urheilu on erittäin kuluttavaa myös fyysisestä, järkevämpää lopettaa siinä vaiheessa kun kaikki paikat ei ole sökönä.

Lopetti uransa parhaimmassa iässä. Olisi ollut vielä monta hyvää vuotta. Yleensä urheilijat rakastavat lajiaan ja haluavat kilpailla niin pitkään kuin pystyvät. Ellei sitten tuon Garbiñen vanhemmat ole jotenkin pakottaneet tai tuuppineet sitä ammattilaiseksi. Sehän selittää paljon. Huomasi, että on elänyt vanhempiensa haluamaa elämää. Ja sitten nai isänsä kaltaisen miehen.

Vierailija
182/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon Garbiñen isä huippu-urheilija itse? Täytyy olla geneettistä lahjakkuutta. Olisiko artikkelia linkittää Garbiñen isästä mitään? Sehän sitten selittääkin tätä kuviota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkia tuosta artikkelistä kuultaa kova voittamisen tahto. Varmaan ammattiurheilijan pakko uskoa itse voittoonsa, että voittaa. Ei saa yhtään epäillä. 

Pitääkin luke Aki Hintsan Voittamisen anatomia iltalukemisiksi. 

Vierailija
184/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kaikkia tuosta artikkelistä kuultaa kova voittamisen tahto. Varmaan ammattiurheilijan pakko uskoa itse voittoonsa, että voittaa. Ei saa yhtään epäillä. 

Pitääkin luke Aki Hintsan Voittamisen anatomia iltalukemisiksi. 

Se niinkuin selventäisi, miksi nuo kaksi ovat yhdessä. 

Vierailija
185/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nämä edes on?

Vierailija
186/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä nämä edes on?

Palstahahmoja. Palstailu on hyvä harrastus. Nyt annoin itselleni tehtäväksi lukea Voittamisen anatomian. 

Vierailija
187/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä nämä edes on?

Samaa olin tulossa ihmettelemään. Kotain turhisjulkkuja taas varmaan, en klikkaile. 

Vierailija
188/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta parista tulee kyllä vähän mieleen Taistelevat metsot. Ihan fyysisestikin. 

Vierailija
189/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pitäiskö nää tuntea jostain?

Mulle ihan sama vaikka Kuotesaho ja Ryydman menis vihille.

Tämä. 😂

Miten jotkut jaksaaoikeesti seurata tämmösiä juttuja. Itse en edes ole ikinä kuullut näistä. 

Vierailija
190/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pitäiskö nää tuntea jostain?

Mulle ihan sama vaikka Kuotesaho ja Ryydman menis vihille.

Tämä. 😂

Miten jotkut jaksaaoikeesti seurata tämmösiä juttuja. Itse en edes ole ikinä kuullut näistä. 

Jotain hupia. Tatami vaan tömisee kun nuo kaksi jättiläistä ottaa yhteen. 

Vierailija
191/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisit vienyt häälahjaksi kopion taistelevista metsoista. 

Vierailija
192/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin ap:n linkin auki, en ole instagramissa mutta näkyi joku juppipari hääkuvassa irvistävän. Akka näytti vähän siltä anni hautalalta. En ole ikinä nähnytkään, enkä nähne jatkossakaan. 

Vierailija
193/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikkasin ap:n linkin auki, en ole instagramissa mutta näkyi joku juppipari hääkuvassa irvistävän. Akka näytti vähän siltä anni hautalalta. En ole ikinä nähnytkään, enkä nähne jatkossakaan. 

Minusta täällä kahlataan aika syvällä, Voittamisen anatomiakin on mainittu. 

Vierailija
194/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2021, kun Arthur tuli eronsa jälkeen kesäksi Suomeen, meillä tuli match Tinderissä. Aloitti keskustelun, mutta oli tosi tökerö ja rivien välistä ehdotti seksiä. Meni maku, koska itse kerroin profiilissa etsiväni parisuhdetta ja tuli halpa olo itsestäni ja häpeän tunne. Todella huonot vibat jäi tyypistä.

Vierailija
195/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi juppiäijä siis Kiira Korpin ex?

On toi nainen varmaan rennompi ja luontevampi kuin Kiira. On kivat kasvotkin, aika upeat. Onko joku urheilija myös? Mikä tää äijä on? Näyttää katalalta roistolta. 

Vierailija
196/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi nainen varmaan rennompi ja luontevampi kuin Kiira. On kivat kasvotkin, aika upeat. Onko joku urheilija myös? Mikä tää äijä on? Näyttää katalalta roistolta. 

Eikös Kiirankin isä ollut jääkiekkovalmentaja? Huippu-urheilija itsekin 🤔

Vierailija
197/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on urheilija. Entinen tenniksen maailmanlistan ykkönen.

Vierailija
198/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä 2021, kun Arthur tuli eronsa jälkeen kesäksi Suomeen, meillä tuli match Tinderissä. Aloitti keskustelun, mutta oli tosi tökerö ja rivien välistä ehdotti seksiä. Meni maku, koska itse kerroin profiilissa etsiväni parisuhdetta ja tuli halpa olo itsestäni ja häpeän tunne. Todella huonot vibat jäi tyypistä.

En yhtään epäile. Tuo mies etsii naisista statusarvoa. Muut on ihan roskaa, saatikka jostain Tinderistä. 

Vierailija
199/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Kiirankin isä ollut jääkiekkovalmentaja? Huippu-urheilija itsekin 🤔

Kyllä. Rauno Korpi .

Vierailija
200/213 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva transsukupuolinen pariskunta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi