Uskaltaisitko esitellä Maisa Torpalle miehesi
Kommentit (45)
Uskaltaisin, mun mies ei tienaa tarpeeksi rahaa ollakseen Maisan mieleen.
Aika hyvin mies olisi pystynyt minua huijaamaan jos Maisan matkaan lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, Maisan nykyinen on ihan perusduunari.
Mun miehellä ei ole riittävästi omaisuutta Maisalle.
Joo. Miehelläni on tyylitajua, siks on mun kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, Maisan nykyinen on ihan perusduunari.
Maisulin miehet ovat koko ajan köyhempää sorttia...
Mihin vielä päädytään?
Tottakai. Ollaan tyhjätaskuja, niin tuskin kiinnostaa edes meidän seura.
Kyllä uskaltasin, koska miehelläni ei ole kun tuulen huuhtoma perse, joka haisee hieman paskalle,hautalerppa kulli ja kierot silmät. Muuten kyllä hyvä mies vaikka tyhmä ja työhullu onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskaltaisin. Mieheni ei ole niin torvelo, että luulisi hänen olevan tarpeeksi tasokas Maisalle.
Tai toisinpäin. - Aika moni meistä miehistä voi toki ihailla Maisna ulkonäköä mutta kyllä siitä kumppaniltaan odottaa ja vaatii jotain muutakin. - En pidä Torppaa tyhmänä mutta joteknin on jäänyt vähän ontto kuva hänestä.
Tietysti. Mieheni ei arvosta tyhjäpäisiä, rahan ahneita bimboja. Hän ajattelee ylä- ei alapäällään.
Helposti. Ukko tosin on persaukinen duunari joka pelaa pleikkaa kaiken vapaa-aikansa. Jos Maisaa kiinnostaa pelata sen kanssa, niin ehkä ne löytäisivät yhteisen sävelen. Mä en pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iso-M oikea blondi? Näinkö jossain kuvassa tyvikasvua, vai kuvittelenko?
Ei ole. On luonnostaan ruskeahiuksinen. Mikäpä hänessä olisi luonnollista.
Aika moni värjää hiuksiaan; onko se sen luonnollisempaa?
En, kun Maisalle tulisi varmaan paha mieli. Mieheni on vähän sellainen ovela savolainen piilovittuilija jos ei tykkää jostain ihmisestä. Joutuisin ihan puolustamaan että älä sitä Maisaa noin kurmoota, sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En, kun Maisalle tulisi varmaan paha mieli. Mieheni on vähän sellainen ovela savolainen piilovittuilija jos ei tykkää jostain ihmisestä. Joutuisin ihan puolustamaan että älä sitä Maisaa noin kurmoota, sairas ihminen.
Miten kestät tuollaista miestä, todella mautonta ja junttia vittuilla muille ja kaikkea muuta kuin ovelaa.
Ei mun tarvitse uskaltaa kun mun mies on esitellyt mut Maisalle yksissä pippaloissa silloin kun Maisa oli JM:n kanssa. Ei nähtävästi ollut vietävissä ainakaan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kestät tuollaista miestä, todella mautonta ja junttia vittuilla muille ja kaikkea muuta kuin ovelaa.
Hyvin kestän 💜
Vierailija kirjoitti:
Okei. Sun miehesi on jopa Maisaa kuvottavampi. Se on saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmi on vaikeaa yksinkertaisille.
En keksi yhtään syytä miksi itse olisin hänen kanssaan tekemisissä, mutta jos olisin, niin miksipä en esittelisi. En koe, että hänen tyyppisensä nainen vetoaa siihen segmenttiin millisekunninkaan vertaa, jossa itse liikumme. Ei mitään yhteistä.
Itse asiassa tunsin joskus hänen tyyppisensä naisen. Mieheni piti tuota naista kylmäävänä, mutta hän kyllä oli oikeasti kaunis, ei vain mieheni tyyppiä. Tumma, luonnonkaunis, siro, ei tarvinnut juuri meikkiäkään. Sittemmin kyllä laitatti rinnat ja teki muitakin toimenpiteitä, keski-ikäisenä.