Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYSKUUN SISSIT* loppuviikko 7!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tuhruvuotoa noin viikko sitten ja se loppui samana päivänä kuin alkoikin. Jos sitä verta tulee vain yhdellä tai kahdella vessakäynnillä ihan vähän paperiin, niin kyseessä voi olla istukan kiinnittymisestä johtuva vuoto. Näin olen asian ainakin itselleni selittänyt, kun kauhistuin myös tuota veren näkemistä. Tutkin asiaa netissä ja näillä viikoilla tuo istukka kiinnittyy.

Todella monta näinkin myöhäisillä viikoilla tapahtunutta keskenmenoa on tähän ketjuun sattunut. Pelottavaa ja surullista.

Mua on muutamana iltana väsyttänyt vähemmän, mutta kuvotus jatkuu edelleen rajuna. Rinnat on alkanut nyt " vasta" kasvaa ja arkuuttakin löytyy. Joten oireistaan onnellinen,

Syksylapsi rv 8+4

Vierailija
22/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typykka; ala kerrasta viela pelasty verta, vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty, tiedan..

Mulla on ollu niin tm kuin kmiakin, mutta ne olivat keskeytyneet km; joten eivat lahteneet itse liikkeelle (kaavittiin). Mutta nelosen alussa oli ihan verista vuotoa, josta paniikissa riensin lekuille, tarkastettiin ja vauvalla kaikki hyvin, mutta siita saa makuulepoa heti. Eli mietipa sinakin oletko tehnyt jotain raskasta, tai nostanut asioita liikaa? Jos nain on hae lomaa!

Meelallakin oli surullisia uutisia, toivottavasti pian tarppaisi uudelleen. Kun viela viikoilla +10 tulee naita huonoja uutisia, niin onhan kasvu/kehitys ollut pysahtyneena monella jo rv 8... eli kun Suomessa ei tutkita ajoissa noita sydamensykkeita...

Itseani ainakin helpotti ultrailut kun silta tuntui ettei kaikki ole hyvin, tai muuten vaan epailytti olotila.

Huomenna ollaan menossa miehen kanssa kahdestaan ultraan, kun han pelkaa naitten tuhruilujen vaikuttaneen jotenkin... Rahaahan tuohon menee, yksityisella ramppailuun, mutta mita sita ei tekis tiedon eteen.

Mutta voikaa kaikki hyvin, toivon kaikille hyvia vointeja ja lepailkaa!

- levinia ja hope rv 9+6 -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halitukset niitä tarvitseville.. Paljon suru uutisia tosiaan tälle viikolle..

Täällä tuntuu kaikki olevan ok.. Tosin heräsin yöllä ihan " ihme oloon" .. Taidan kärsiä yöpahoinvoinnista.. =) No, aamulla kun tankkasi karjalanpiirakkaa ja tuoremehua, meni tuo olo ohi..

Itselläni oli myös, muistaakseni viikolla 6 tuhruttelu vuotoa, olin tietenkin hysteerinen, mutta se meni ohi.. Mies parka saa " kärsiä" näistä mun peloista ja " paniikkikohtauksista" vielä siihen asti kun käydään ultrassa.. Tuntuu että käyn muutenkin tunteiden kanssa kovin ylikierroksilla, itku tulee hyvin helposti mm. tv:tä katsellessa.. Mies tuossa " uhkasikin" laittaa minut netti ja tv kieltoon hetkeksi aikaa.. =)

Flunssa alkaa olla ohi.. Ainakin näiltä osin.. Nuorin neito vielä tämän päivän pois koulusta, kun on niin kovin tukkoinen.. Ja minäkin menen vasta yövuoroon.. Sainpas päiväseuraa.. Tänäänhän noilla lapsosilla alkaakin talviloma!!

Vierailija
24/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa. On ollut hirveä kiire töiden kanssa ja jatkuu koko viikonlopun sunnuntaita myöden. Nämä on näitä yrittäjyyden huonoja puolia, että on vaan pakko jaksaa, vaikka olo olisikin jotakin muuta.

Mutta asiaan.

TYPYKKÄ kirjoitteli vuodostaan. Itsellä molemmat keskenmenot alkaneet vähäisellä tiputtelulla, joka on sitten 4-5 päivän aikana koko ajan lisääntynyt. Eli en olisi sinuna vielä ihan hirveän huolissaan. Toki itsekin hermoilisin, jos jotakin nyt tulisi. Eiköhän tuo liityn tuohon istukkaan sinullakin. Elä heitä kirvestä kaivoon.

TAKKITYHJÄ lämpimästi tervetuloa!!! Luinkin tippa linssissä tuota aikasempaa ketjuasi ja olen onnellinen puolestasi, että asiat ovat nyt paljon paremmin. Eli leppoista odottelua sinulle ja miehellesi.

Kaikille keskenmenon kokeneille toivon kasapäin jaksamista ja TOIVOA. Kyllä teillekin vielä vauva tulee. Näin itsekin itseäni tsemppaan, josko jo tämä raskaus olisi vihdoinkin se, että mekin saamme sen oman nyytin.

Tästä kiireestä kirjoittelin, niin nyt on vielä kiire lyödä tuo talon pohjapiirros lukkoon, sillä aloitamme keväällä omakotitalon rakentamisen. Saa sitten nähdä, miten siinä käy, sillä olimme suunnitelleet tekevämme sisätyöt itse. Mahtaa olla vaan vähän vaivaloista jo kesällä naputella lattioita ja seiniä tällä mahalla. Onko syyskuisissa ketään, joka olisi rakentanut taloa raskaana ollessaan?? Olisi kiva kuulla, miten sitä jaksoi/ei jaksanut.

Oma vointi on pysynyt suht samana: rinnat kipeät ja turvonneet, etomista (ei kertaakaan oksentanut) ja pallomaha. Täytyykin kohta lähteä tuonne rintaliiviostoksille, kun ei vanhat meinaa mahtua.

Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
25/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Jorviin ja sieltä sanoivat että jos vuoto ei jatku ja kipuja ei ole niin ei mitään syytä huoleen (helpommin joo sanottu kuin tehty). Mutta sinne voi siis päivystykseen mennä ilman lähetettäkin ja katsovat tilanteen jos näyttää siltä että tulee kipuja tai muuta. Ja selitti pitkään ettei sille asialle sitten mitään voida jos niin on käydäkseen.

Minä sitten mietin täällä että onko tämä tyyntä myrskyn edellä eli jatkossa tiputtelu jatkuu ja lisääntyy vai olisiko vain harmiton tirskahdus tai tosiaan jotain istukan kiinnittymistä. En kiusaa itseäni enempää vaan iltapäivällä kierrän kyllä Jorvin kautta. Mikään hirmuisen kipeä en ole, ilmeisesti keskenmenoon liittyisi voimakkaammat kivut?

Siskollani oli kuulemma vuotoa 11+2 viikolla ja sille ei löytynyt selitystä joten uskon kyllä että joskus vuotoa voi tulla myös ihan turhaan. Meikäläisen tuurilla vaan ei sellaista mahdollisuutta ole. Olen heittänyt kirveen kaivoon ja tosi syvälle. Kuten joku tuumi täälläkin, niin pitäisi vaan luottaa itseensä ja siihen että kaikki ei ole kunnossa. Oireiden lieventyminen viime aikoina on minulle merkki siitä että alku on heittänyt veivinsä. Olen siis täysin varautunut siihen ettei tänä vuonna meille lasta tule. Pitäkää edes te peukkuja sille että tämä sissi olisi sitkeämpi kuin äitinsä uskaltaa ajatella :)

Kirjoitelen sitten faktat kun pääsen kotiin

T: Typykkä, seinähulluna vaihtovaatteiden kanssa töissä odottaen että se lääketieteellistä tyhjennystä vastaava vuoto alkaa yhdessä humahduksessa aivan milloin tahansa...

Vierailija
26/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Typykkä!! Häntä korkealla vaan!! Tosin helpommin sanottu kun tehty. Mutta ei se vuoto todellakaan välttämättä mitään merkitse.

Ja taas oli surullisia uutisiakin, halauksia ja jaksamista.

Itellä oli todella huono päivä eilen, väsymys kaatoi mut sohvalle puoli 8 ja siitä en sit meinannu päästä ylös ollenkaan, kuvotti, oksetti ja itketti vaan. Sen ajan mitä olin edes hereillä. Tänä aamuna sama tuska. väsyttää ja kuvotti taas kunnolla. KOhta mä häivyn töistä ja haen mun kummipoitsun matkaani ja sitten kohti helsinkiä. Odotettavissa kiva viikonloppu, toivottavasti mäkin pysyn menossa mukana. Tämä maaseutu konttorilla käyminen on mulle nyt vähän liikaa tällä hetkellä.. 4 tuntia autossa ja normaali duunipäivä.. Huhhuh. Pojan palautan maanantaina mut sen jälkeen pysyttelen Hesan toimistolla kunnes taas alkaa väsymys kaikkoaan. Mulla se on suoraan verrannollinen pahaan oloon. Joten ei parane rääkätä itseään..

Kivaa viikonloppua kaikille!

Colatoffee ja Joululahja K-P 9+1

Vierailija
27/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Typykkä[/b] tsempitykset!! Kyllä vahvasti tuntuu siltä että harmitonta vuotoa oli :) Kuulumisia odotellen!

[b]Takkityhjä[/b] - Minäkin seurasin tiiviisti sitä keskusteluasi.. Oikein paljon tervetuloa ja onnea odotukseen :)

[b]tonttis[/b] - No niimpä näköjään nähdään sit synnärillä ;D Onko sulla aikasemmista synnytyksistä kokemuksia ksks:stä? Meillä on muuten saman ikäset tyttösetkin, 06/01 meitin neiti syntynyt :) Kovasti odottelee eskarin alkua.

Olipahan työpäivä! Pirskatti kun kaks ihmistä poissa, niin joka paikkaan piti revetä. 10min ruokatauko oli.

Ai niin soittelin siitä ultrauksesta th:lle - Oli ehdottomasti sitä mieltä että ultrataan uudestaan, edes mun mielenrauhan vuoksi :) Pikkasen jäi kyllä mieliin kaivertamaan tuo vaavin pieni koko.. Toivottavasti kaikki on hyvin. (ultra vasta 2 vkon päästä!)

Viettäkäähän rentouttava vkonloppu ja etenkin laskiais sunnuntai!! Pulkkamäkeen ja hiihtämään :D

Dumle rv 9+1

Vierailija
28/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle, mulla ultrassa sanoivat, että alkion koko vastaa viikkoja 7+2 ja luulin, että olisi ollut ainakin viikkoa enemmän. Mulla oli kyllä tosi pitkät kierrot (40-50 päivää) ja tiesin, että LA ei tule 28 päivän kierron mukaan. Tuollaisesta normaalikierron (28 päivää) lasketusta ajasta meidän nykyinen LA eroaa 11 päivää. Täsmää kyllä hyvin niihin päiviin, jolloin lakanoiden pöllyyttämistä harrastettiin... ;) Itse olin ensin vähän pettynyt, kun viikoissa mentiin takapakkia, mutta pääasia on, että kaikki näytti olevan hyvin. Tuskin maltan odottaa seuraavaa ultraa! :)

Essi78 (7+6)

Vierailija
29/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun meillä on sellanen tilanne että miehen armeijan, eli vähäisistä lomista johtuen tiedän noin suunnilleen päivälleen milloin on hedelmöitys ollut. Ja se on ollutkin suhteellisen myöhään, kp 19-26, miehen ainoot lomat siinä kierrossa ;) Tiesin siis että laskettuaika tulee siirtymään.

MUTTA ultran mukaan tuo kaksi viikkoa on liian paljon heittoa - kun lasketaan hedelmöittymisen mukaan! Plussan sain testiin kp 34 - siitä laskien 14vrk taaksepäin hedelmöitys on ajoittunut kp 20-21.

Tarkkaa laskentaa, tiedän ;D On tullut tässä laskettua ja ynnättyä päiviä, miettiessä miten voi olla niin vähän viikkoja..

JOS la olisi ultran mukainen 20.9, olis plussaus hetkellä ollut hedelmöittymisestä alle viikko - ei ole teoriassa mahdollista. (kp 32 tein muuten nega tai haamujen haamu testin, sit 34 post)

Koitan olla vaivaamatta pientä päätäni tällä enempää, etten ihan hulluksi tule. Toivottavasti siis kaikki on hyvin ja pieni koko johtuu jostain muusta, kuin ennakoivasta km..

Vierailija
30/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muillekkin tietäville :) Milloin pitäisi ruskuaispussin hävitä ja sikiö saa ravintonsa napanuoran kautta?! Tämä meinaan mietitytti myös ultrassa, se nimittäin näky siinä (näytti kuvasta ja näkyi selvästi). Luulin et se häviää jo rv 6 tai jotain..

Vierailija
31/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle! Käy tsekkaamassa sivut www. liberovaipat .fi ja sieltä odotusaika ja raskauskalenteri.. Siellä hyvin selitetty kuvien kanssa odotus vauvan ja äidin kannalta viikko viikolta.. Musta se on hyvä tutkia asioita.. Toivottavasti sieltä löydät vastauksen..

Nyt valmistaudun töihin lähtöön..

Vierailija
32/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi yritys.pitkä kirjotus katosi...

lyhyesti.Mä olin tässä raskaudessa ultrassa rv 9+2 sillo ruskuaispussia oli vielä vähän jäljellä.

Mulla menkkojen (17.11) mukaan LA olis ollu 23.8 mutta teisin ettei se ole oikea.Tein negatestin vielä 26.12.Pääsin ultraan selvittämään laskettua aikaa ja sikiön koon mukaan sanin LA 9.9.

Edellisessä raskaudessani menkkojen mukaan rv 8+5 ku menin yksityiselle ultraan.Näkyi vaan ruskuaispussi eikä sikiötä.Lääkäri oli sitä mieltä että imetykseni takia ovulaatio oli siirtynyt paljon ja veikkasi olevani rv 4.

2 viikon päästä menin kontrolliin jossa pikkanen vastasi rv 7-8.(en musita nyt tarkalleen)

Mutta sillo meitin että rv 4+ 2 viikkoa odotelua on rv6 ? mutta lääkärin mukaan viikkoaja olikin lähemmäs 8!

nyt lähetän tän etten taas kämmää jotain flunssaisena...

AuringonTytär 10+5

Vierailija
33/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh....sen se tekee ku kuumeessa räkäpäänä kirjottaa nopeesti,uskon että dumle osaat oikolukea;)

Vierailija
34/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä takana, huomenna pitäs mennä aamusta taas takasi.

Ultrasta munki pitäny kysellä, eilen kirjoitin pitkät pätkät asiasta mutta kaikki hävis, kait mää liian kauan skriivailin.

2Eli mähä kävin yksityisen ultrasta 31.1(plussasin 22.1) kun mulla ei yhtään hajua ollut että miten pitkällä raskaus on ja halusin tietty sen tarkastaa.. mullakun ei ollu missään ylhäällä kuinka minun menkat on ollu joulukuussa:( muistelisin että ne on ollut joskus 6.12 tienoilla.. tiedän ettei 9.12+ kaksi viikkoa ole ollut mahdollista mulla tulla raskaaksi koska ei sellasia hommia ole ollut kun oli perheen sisäisiä huolia.sillon 31.1 ultrassa näkyi sikiö ja sydän löi ja viikkoja tasan 6:-0 mutta mutta.. menkat olis ollu mulla muka sit sen mukaan 20 pv ja ei tasan tarkkaan oo ollu, 25 pv ollaan oltu vällyjen välissä sekä voipi olla että tammikuun ihan alkupäiviä voisi olla mahdollista... siihen ne mahollisuudet sitten jääkin. Muakin vähän ihmetyttää ja mietinki jotta kuinkahan paljon se ultra voisi erehtyy??? Oli kyllä kokenu vanhempi mies se ultraaja. Jos joku jotenki osaa valasta asiaa niin kiitän kovasti.

Mun kierto ei kyllä varmaan ole mitenkään säännöllinen.

Vanhin tyttö lähti mummulaan ja tuo 2,7 v tuossa vielä hölpöttää, pitäs mennä suihkuunki ja painella sitten nukkumaan kohta puoliin.. MÄÄ RAKASTAN UNTA!!!

Äiti0004+ salamatkutaja 8+2

Vierailija
35/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkailit ehkä tammikuun alkupäiviä, no sehän täsmäisi viikkoihin koska minulla on tänään rv 8+3 ja nimenomaan vuoden vaihteessa sellaista toimintaa meillä että tämä yllätys on voinut saada alkunsa :)

Vierailija
36/43 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten, minäkin plussasin 22.1

Vierailija
37/43 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jostain syystä ei nettiin päässyt meiltä lainkaan, joten kertomatta jäi kuulumiset. Mutta tässä ne sitten tulevat..

Lähdin töiden jälkeen käymään siellä Jorvissa, tiesin etten saa mielenrauhaa muuten. 1,5 tunnin jonottelun jälkeen päivystävä gyne otti vastaan ja ei Hermannilla mitään hätää ollut. Siellä se heilutteli äidille :) Kohdunsuulla oli jotain limakalvomuutoksia, joista veri oli sitten ilmeisesti tullut. Kutsui toisenkin vanhemman naislääkärin katsomaan sitä ja vaarattomiksi totesivat mutta papan ottivat kuitenkin. Tulokset soittelen viikon päästä. Olisi pitänyt siis käydä siinä ennen raskautta, mutta kun en ole saanut aikaiseksi.

Hirveästi oli muutosta tapahtunut parissa viikossa, alku näytti jo ihan ihmiseltä ja kädet heiluivat. Vastasi nyt päivälleen viikkoja eli 9+2. Hirmuinen muutos parissa viikossa 6+3 päivistä 9+2:een.

7+ viikolla kun ultrattiin niin lääkäri sanoi että heittoa on +-4päivää eli silloin nuo neljä päivää alakanttiin ja nyt sitten jo yli keskiarvon.

Kivi vierähti sydämeltä, olin ihan varma että meille ei tänä vuonna lasta tule. Jos vanha kaava pitää paikkaansa niin seuraavassa ultrassa onkin sitten jo 5 päivää enemmän kuin päivät antaisi myöten. Minäkin tiedän tarkan päivän jolloin lapsi on saanut alkunsa eli jouluaattona ja tapanina tuli tehtyä muutakin kuin joulupukin polvella istumista ja kinkun syöntiä :) Täällähän oli muitakin näitä joululahjoja, mikäs sen mukavampaa!

Mutta mukavaa siis että minä pysyn listalla, tiistaina neuvola eikä tarvitse huolestua jos sydänääniä ei kuulu -tiedän kaverin olevan kyydissä.

Olo on helpottanut kovasti, oksensin kyllä eilenkin pari kertaa mutta väli-ajat on jo ihan mukavia. Lepoa ja ulkoilua lääkäri " määräsi" . Lastenohjelmien jälkeen lähdemmekin tytön kanssa ulos ja huomenna on meidän asuinalueen laskiaisrieha joten kyllä tässä raitista ilmaa tulee.

Kaikki siis hyvin, mukavaa viikonloppua kaikille sissien äideille ja perheille muutenkin

t: Typykkä ja Hermanni 9+

Vierailija
38/43 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille noista vastauksista :)

Typykkä hienoa että kaikki on hyvin!

Löysin muuten eilen sellaisen tekstin netistä, jossa sanottiin että ruskuaispussi on suurimmillaan 10 rv. Eli ihan normaalia että näky vielä ultrassa :) Ymmärsin niin että sen jälkeen surkastuu pois.

Tänne ei muuten mitään ihmeellistä. Tiskausta ja pyykkäystä. Neljältä on siskon luona Tupperin -kutsut.

Masukin tuntuu nykyään " hiljaiselta" , ei siis suurempia oireita - kai ne pikku hiljaa on häviämään päin.. Hekumallista keskiraskautta kohden ;D

Dumle rv 9+2

39/43 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki oli hyvin! Pikku sydän sykki ja elimet olivat oikeilla paikoillaan. Ensin nukkui, mutta kun vähän tyrkittiin, niin johan tuli eloa ipanaan. Kädet ja jalat heilui hullun lailla. Eilen mulle sitten vasta valkeni, että meille tulee vauva! =) Jotenkin oli epävarma olo, kun mentiin ultraan. Mulla olikin raskaus 9pv pidemmällä, kun itse laskin. Mä luulin, että se lasketaan vahvasta plussasta, jonka sain 3.1. (28.12. sain heikon plussan). Uusi la on nyt sitten 4.9.

Edea+Pikkis (=Pikkukakkonen) 11+5

Vierailija
40/43 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiyhteyden toimimattomuus on pitänyt mut palstapimennossa, kun töissäkään en ole menneellä viikolla ollut, niin en edes siellä oo päässy konetta käyttämään.

Paljon on Syyskuisten pinossa tapahtunut viikon aikana. Suru-uutisia oli ihan liian monella. :(

[b] Daisy, Emporio, Eppuliini, Yazmin ja Meela: [/b] Toivon kaikille teille kovasti jaksamista ja pahoittelut keskenmenoistanne. Tuntuu niin epäreilulta, että näin moni joutuu joukosta poistumaan. Vauvakuumepuolella on mahtava ryhmä, Haahut, joka on keskenmenon kokeneiden oma kuumeiluryhmä. Suosittelen todella lämpimästi, sitten kun siltä tuntuu! Itse kirjoittelin siellä oman tuulimunaraskauden jälkeen (vieläkin toki käyn kavereita moikkailemassa) ja voin sanoa, että vastaavaa vertaistukea, lämpöä ja kannustusta ei hevillä löydy! Aivan mahtavaa porukkaa!

[b] Enni, Syksynlapsi ja Takkityhjä: [/b] Tervetuloa mukaan! Muistankin Takkityhjän kirjoituksen Odotus-palstalla tuossa muutama viikko sitten. Tosi kiva, että teillä on asiat nyt mallillaan! Ja onnea hienoista ultrakuulumisista!

[b] Essille, Kirahviinalle, Dumlelle ja Edealle [/b] onnittelut myös ultralöydöksistä! [b] Typykkäkin [/b] sai hyviä uutisia päivystyskäynnillä - hieno juttu! Kyllä nuo vuodot aina pelästyttää...

Ja sydänäänet oli kuuluneet ainakin [b] Marialla ja Joululahjalla [/b] - onnea niistä! :)

[b] (.): [/b] Flunssaa poden jo neljättä päivää, onneksi oon saanut hyvin levättyä, kun appivanhemmat on olleet meillä hoitamassa poikaa (miehellä nyt viikonloppunakin töitä). Kuumettakin oli pari päivää, ja olo on kyllä ihan vetämätön, siihen kun vielä yhdistää tämän raskauspahoinvoinnin, niin tuntuu kyllä siltä, että voimat loppuu jo vessassa käyntiin.

Viikonloppuna kerrottiin aika monelle sukulaiselle raskaudesta. Iloisia olivat, puhuivat monet sitä, että hyvä ikäero tulee sisaruksille. :) Iskän vaimo huomasi mun mahan, ennen kuin ehdittiin mitään sanoa, ja kysyi suoraan ite, että onko meille tulossa vauva. Kai se on myönnettävä, että toi pömppö jo näkyy...

Itsellä myös tullut parina päivänä pari kertaa valkovuodon seassa ruskeita viiruja. Oon yrittäny olla panikoimatta, kun ei ole varsinaista tuhrua ja nyt pitäisi olla menkat, jos en raskaana olisi. Kuitenkin pitää myöntää, että pelko on kuitenkin taas persiissä. No, yritän ajatella positiivisesti.

Oikein hauskat viikonlopun jatkot!

Tuutupii ja Sintti rv 8+6 (huomenna poksuu uudet viikot :))