Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö p-ontelo tulehdus ilman ab-kuuria pois?

Vierailija
15.02.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Heinix, syö sitä 7-10 päivän kuuri. Lisäksi haudo poskionteloita lämpimällä.

Vierailija
2/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tarvittaessa nenä muutenkin " auki" nenäsuihkeiden (esim. Otrivin) tms. avulla.

Ja lääkäriin jos kipu jatkuu tai kovenee, ei kannata antaa tulehduksen levitä tai pahentua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse, lopulta 3 ab-kuuria ja 3x punktoitiin ja siihen en enään ikinä suostu. Mielummin kuuri ja kuntoon kun piikit nenään. Ja kaikilla kun ei lähde kotihoitokonsteilla tauti pois, itsellä oik. puolella ahtaumaa poskionteloissa, joten helpommin saan kunnon tulehduksen.

Ja riskithän tiedetään jos jää hoitamatta.

Vierailija
4/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hoitelis kotikonstein jos ei ole tosi usein ab-kuureja että jotenkin pitäis lääkitystä välttää. itelle lääkäri kehotti että ota ab-kuuri vasta jos ei mee muute ohi.. no tuntu et se helpotti, mut ihmettelin ku rupes tulee päänsärky päivittäin. kävin sit lääkäris ni silmänaluset täynnä mätää ja nyt sit vedän sitä kuurii.. sit jos ei oo paha ja näin ni voit tietty kokeilla ilman kuuriakin.. se on vaan niin tosi veemäinen sit jos pitkittyy

Vierailija
5/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei ole poskiontelotulehdusta, turvotusta vain joka aiheuttaa samantyyliset oireet kuin poskiontelotulehduksessa. Särkylääkkeet ei auta jos poskarit tulehtuneet.

Vierailija
6/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lukuisia poskiontelotulehduksia, ei pelkästään limakalvoturvotusta, mutta silti olen tarvinnut ab-kuurin niihin vain kaksi kertaa. Viruksen aiheuttama tulehdus paranee itsekseen.

Vierailija
7/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on ollut lukuisia poskiontelotulehduksia, ei pelkästään limakalvoturvotusta, mutta silti olen tarvinnut ab-kuurin niihin vain kaksi kertaa. Viruksen aiheuttama tulehdus paranee itsekseen.