Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baariin/pubiin itsekseen

Vierailija
09.10.2024 |

Kehtaakohan mennä yksin, vai katsookohan kaikki että mikä luuseri tuokin on? Kaverit etääntyneet ajan myötä, mutta tekisi vähän mieli käydä joskus vaikka ihan oluella tai parilla ja katsomassa miltä yöelämä näyttää nykyään.

Ehkä suurin pelko, että törmää vahingossa johonkin vaikka työpaikalta, ja se sitten pitää ihan luuserina.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina suurin pelko jos lähteen yksin baariin niin tuleekin sieltä kaksin pois. Joutuu vielä panohommiin.

Naisella ei ole noin helppoa: jos baariin lähtee, sieltä voi tulla pois ruumissäkissä. Saati jos jonkun luo jatkoille lähtee, niin eipä aikaakaan, kun pitkä taksi kaartaa pihaan. Miehet tämmöisiä ikävyyksiä naisille aiheuttaa.

Vierailija
22/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseritkin voi mennä. On siellä kokonaisia luuseriporukoitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä käy vaikka kuinka paljon yksin baareissa. Naisia en ole koskaan nähnyt yksin. Olen nainen ja voisin mennä yksin. Olen tosin ollut koko aikuisikänä naimisissa niin en sillä tavalla seuraa olisi hakemassa.

Vierailija
24/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina suurin pelko jos lähteen yksin baariin niin tuleekin sieltä kaksin pois. Joutuu vielä panohommiin.

Jokaisen naisen tulisi ymmärtää näin ajattelevien baarimiesten määrä sekä se, että kaksinumeroinen prosenttiosuus miehistä on valmiita raisggaamaan jos voisivat olla varmoja etteivät jäisi siitä kiinni.

Baariin ei mennä yksin. Piste.

Ja höpsis.

Vierailija
25/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yksin baareissa, kun ei ole yhtään kaveria jota pyytää mukaan. Kyllä sieltä joku aina seuraan liittyy illan mittaan. Ja viimeisään aamulla olen jo kotona nukkumassa. Nainen olen 

Vierailija
26/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn.. piti kirjoittaa 

Vierailija
27/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä käy vaikka kuinka paljon yksin baareissa. Naisia en ole koskaan nähnyt yksin. Olen nainen ja voisin mennä yksin. Olen tosin ollut koko aikuisikänä naimisissa niin en sillä tavalla seuraa olisi hakemassa.

Mä olen nähnyt naisiakin yksin, ja olen itsekin naisena käynyt yksin. Vaatii tosin pienet rohkaisupohjat alle. 

Vierailija
28/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen naisen tulisi ymmärtää näin ajattelevien baarimiesten määrä sekä se, että kaksinumeroinen prosenttiosuus miehistä on valmiita raisggaamaan jos voisivat olla varmoja etteivät jäisi siitä kiinni.

Enpä tiedä. Itse olen mies, enkä ole koskaan väkisinmaannut ketään eikä kukaan kavereistanikaan. Sen sijaan naiset ovat lupaa kysymättä puristelleet muniani, hivelleet reittäni ja vatsaani, hieroneet rintojaan minua vasten, istuneet syliini, puristelleet pakaroitani, ehdottaneet, että ottaisin paidan pois, jne. Näillä naisilla ikähaarukka 18-60. Monta kertaa näin on tapahtunut juuri baarissa. -M

Vierailija
29/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää mennä yksin, ellei ole tarkoitus jutella muiden kanssa. Silloin voi saada turpaa kun muut eivät halua jutella. Keikat on parhaita yksin menijälle.

Vierailija
30/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt naisiakin yksin, ja olen itsekin naisena käynyt yksin. Vaatii tosin pienet rohkaisupohjat alle. 

Niin. Kotikulman tuttu paikka on vähän eri asia kuin yksinäinen nainen hyppäämässä yksin johonkin randomiin paikkaan, joka saattaa olla hyvä tai sitten ei. 

Vierailija
31/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Itse olen mies, enkä ole koskaan väkisinmaannut ketään eikä kukaan kavereistanikaan. Sen sijaan naiset ovat lupaa kysymättä puristelleet muniani, hivelleet reittäni ja vatsaani, hieroneet rintojaan minua vasten, istuneet syliini, puristelleet pakaroitani, ehdottaneet, että ottaisin paidan pois, jne. Näillä naisilla ikähaarukka 18-60. Monta kertaa näin on tapahtunut juuri baarissa. -M

Sinä saat ihan vapaasti mennä 18-60-vuotiaiden kopeloitavaksi. Kiitos kun tarkensit, miksei baareissa kannata käydä 😄

Vierailija
32/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

James Bond hänkin meni baariin yleensä yksin. Eikä kukaan pitänyt luuserina.

Cooleimmat tyypit kulkevat itsevarmoina yksin, perussopulit kulkevat laumassa.

Naisille yksin liikkuminen humalassa on vaan riski. Elämä ei ole leffaa.

Vierailija
33/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Sinä saat ihan vapaasti mennä 18-60-vuotiaiden kopeloitavaksi. Kiitos kun tarkensit, miksei baareissa kannata käydä 😄

No on sitä työpaikoillakin tapahtunut, vapaa-ajalla ja jopa seurakunnassa ym. -M

Vierailija
34/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voit varmistua että se on suht "turvallinen" paikka ja alue, vähiten paha sanotaanko näin. En silti luottaisi viinapaikkoihin. Ennen olisin sanonut että sinne yksin vaan, kuten itsekin nuorempana kuljin yksin paikoissa. Mutta kun on lukenut ihan kauheita uutisia ja pari huonoa juttua itsekin kokenut, siellä pitäisi olla melkein joku turvakaarti. Ehkä ihmisiä tapaa muuallakin, jossa voi enemmän varmistua minkälainen on.

Kyllä. Ja jos on oikein paha paikka, niin voi ottaa veitsen turvaksi. Vaikka saapasveitsi. Tai pienen pistoolin. Kukaan ei taskuja saati käsilaukkuja ovilla tarkistele. Siis jos pelottaa paljon. Eikös se ole ihan sallittua, turvallisuuden vuoksi? Vai estääkö laki?

Eli AP:lle suositellaan illanviettoa kopeloitavana, aseistetttuna ja humalassa.

Ei ole vaikea keksiä vähemmän epämukavia tapoja viettää iltaa... 

Vierailija
35/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Itse olen mies, enkä ole koskaan väkisinmaannut ketään eikä kukaan kavereistanikaan. Sen sijaan naiset ovat lupaa kysymättä puristelleet muniani, hivelleet reittäni ja vatsaani, hieroneet rintojaan minua vasten, istuneet syliini, puristelleet pakaroitani, ehdottaneet, että ottaisin paidan pois, jne. Näillä naisilla ikähaarukka 18-60. Monta

Nyt puhutaan baareista. Muissa tapauksissa tee ilmoitus lähiesihenkilöllesi.

Vierailija
36/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voit varmistua että se on suht "turvallinen" paikka ja alue, vähiten paha sanotaanko näin. En silti luottaisi viinapaikkoihin. Ennen olisin sanonut että sinne yksin vaan, kuten itsekin nuorempana kuljin yksin paikoissa. Mutta kun on lukenut ihan kauheita uutisia ja pari huonoa juttua itsekin kokenut, siellä pitäisi olla melkein joku turvakaarti. Ehkä ihmisiä tapaa muuallakin, jossa voi enemmän varmistua minkälainen on.

Kyllä. Ja jos on oikein paha paikka, niin voi ottaa veitsen turvaksi. Vaikka saapasveitsi. Tai pienen pistoolin. Kukaan ei taskuja saati käsilaukkuja ovilla tarkistele. Siis jos pelottaa paljon. Eikös se ole ihan sallittua, turvallisuuden vuoksi? Vai estääkö laki?

Eli AP:lle suositellaan illanviettoa kopeloitavana, aseistetttuna ja humalassa.

Ei ole vaikea keksiä vähemmän epämukavia tapoja viettää iltaa... 

Tuon kuule monille semmoinen yhdistelmä, että siitä haaveillaan ja unelmoidaan. Helpompi tietty jäädä viltin alle kirjan, kissan ja suklaan kanssa. Mutta onko elämä viltin alla?

Vierailija
37/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein lähibaarissa yksin parilla kaljalla ja kuuntelemassa karaokea. Tietääkseni kukaan ei ole katsonut pahasti, ja on siellä usein muitakin yksin istuvia. Joskus juttelen ihmisille esim. tupakkapaikalla, joskus vain istun yksinäni. Ihan hauskaa se on.

Vierailija
38/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt puhutaan baareista. Muissa tapauksissa tee ilmoitus lähiesihenkilöllesi."

Olen työtön. -M

Vierailija
39/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se varmasti naisillekin riski. Miehille se riski on paljon suurempi.

Naiselle riski muuttuu suuremmaksi silloin, kun ollaan yksityisasunnossa kahdestaan miehen kanssa.

Vierailija
40/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se varmasti naisillekin riski. Miehille se riski on paljon suurempi.

Naiselle riski muuttuu suuremmaksi silloin, kun ollaan yksityisasunnossa kahdestaan miehen kanssa.

Totta. Naisille vaarallisempaa yksityisasunnossa, mutta väkivallan riski miehille baarireissuilla on isompi. Harvempi aggressiivinen urpo sentään tuntematonta naista julkisella paikalla lyö. Miehelle varuillaanolo on joka viikonloppuista arkipäivää, mutta ei siitä marmateta, vaan mennään baariin kohtaloa uhmaten. Ja harvoin mitään sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan