Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baariin/pubiin itsekseen

Vierailija
09.10.2024 |

Kehtaakohan mennä yksin, vai katsookohan kaikki että mikä luuseri tuokin on? Kaverit etääntyneet ajan myötä, mutta tekisi vähän mieli käydä joskus vaikka ihan oluella tai parilla ja katsomassa miltä yöelämä näyttää nykyään.

Ehkä suurin pelko, että törmää vahingossa johonkin vaikka työpaikalta, ja se sitten pitää ihan luuserina.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai yksin sieltä sit seuraa kainaloon ja himaan saunaa päälle ja lyyliä lauteille. Sit vuorossa bravuuri eli karvojen sheivaus jossa samalla kun joutuu häppäreitä venytteleennja piteleen paikoillaan voi pyörittää huomaamatta klittaan ja sut se onkin panemista vaille valmis soosattavaksi. Kivaa eikö totta

🤢

Vierailija
42/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä nuo riskit yksin menemisessä on ehkä pienemmät, kunhan ei ala itse haastamaan riitaa ja vaikka vain poistuu paikalta jos joku muu meinaa alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voit mennä. monikin käy jo ihan kauppareissullaan jossain. 

Vierailija
44/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minua nolottaa käydä yksin :( Miehen yksinolo baarissa ei ole niin ihmeellistä. Olen tosin nähnyt naisiakin yksin. 

Vierailija
45/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baila,baila!

Vierailija
46/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ ON ELÄMÄ VAIKEATA JOILLAIN!

Vierailija
47/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, viikonloppu alkaakin jo huomenna, niin ei muuta kun radalle. Mieti vähemmän, toimi enemmän

Vierailija
48/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit mennä. 

Voi mennä mutta nykyaikana ei kannata. Vanhaan aikaan sai aina juttuseuraa, nykyisin kaikki räpläävät kännyköitään. Halvemmaks tulee kun juo sen juoman yksin kotona ja siihen saa vielä naposteltavatkin.;)

Vierailija
49/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jotkut miettii tällaisia? Itse olen koko aikuisikäni käynyt baareissa yksin, olen nyt 50v nainen. Olen introvertti eikä mulla ole koskaan mitään kavereita ollut, enkä oikein ole sellaisia halunnutkaan. Baareihin olen mennyt kun on mieli tehnyt. Ei siinä ole nykyaikana mitään erikoista, että nainen menee yksin baariin. Tai elokuviin. Tai ravintolaan. Tai ihan mihin vaan. Kaikkea ihmiset miettiikin.

Vierailija
50/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit mennä. 

Voi mennä mutta nykyaikana ei kannata. Vanhaan aikaan sai aina juttuseuraa, nykyisin kaikki räpläävät kännyköitään. Halvemmaks tulee kun juo sen juoman yksin kotona ja siihen saa vielä naposteltavatkin.;)

No mä ainakin sinkkuna etätyötä tekevänä ihmisenä nautin ihan siitä, kun niitä ihmisiä on siinä ympärillä, ja vähän vaihtelua kodin seinien näkyviin. En mä edes halua niille mitään jutella, itsekin somea selailen samalla kun kaljani juon. Mutta silti kivampi olla välillä sielläkin eikä aina kotona.

Vierailija
51/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit mennä. 

No mä ainakin sinkkuna etätyötä tekevänä ihmisenä nautin ihan siitä, kun niitä ihmisiä on siinä ympärillä, ja vähän vaihtelua kodin seinien näkyviin. En mä edes halua niille mitään jutella, itsekin somea selailen samalla kun kaljani juon. Mutta silti kivampi olla välillä sielläkin eikä aina kotona.

Kiva kun tykkäät, nauti. Mää taas oon todennut että ei jaksa enää. Sinkku N57.

Vierailija
52/52 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä toisinaan tulee istahdettua baariin yhdelle yksinkin, jos pitää saada aikaa tapettua odotellessa jossain "kylillä". Tai muuten vaan, jos matkan varrella on joku kiva paikka. Toisinaan tulee lähdettyä ihan erikseen vaikka terassille seurailemaan maailman menoa ilman, että tarvitsisi jaksaa olla sosiaalinen. Omassa vanhassa vakiopubissani oli myös aika paljon erilaisia lehtiä saatavilla ja mukavampihan niitä oli käydä lueskelemassa oluttuopin ääressä kuin kirjastossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi