Hyi hiivatti! Meillä varmaan kummittelee.
Eilen telkkari meni itsekseen päälle. Se oli ihan varmasti kiinni kun lähdin kauppaan ja se oli päällä kun tulin kaupasta. Kukaan muu ei ollut käynyt sillä aikaa kotona, koska lapset oli koulussa.
Tänään lapsi soitti mulle koulun jälkeen, että miksi meillä oli valot päällä ja kukaan ei ollut kotona.
En keksi mitään järkevää selitystä noille.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain ylimääräisellä on avaimet teille.
Mun tietääkseni vaan meidän vuokranantajalla ja ei ole ollut mitään puhetta, että hän tulisi käymään Ja jos olisi käynyt, niin eikai kahtena päivänä? Ja katsonut telkkaria?
Lasten isällä ei pitäis olla avainta, mutta hittoko sitäki oon miettiny. Jos on teettänyt lasten avaimista kopion...
Käyhän nekin joskus luvatta. Siis vuokranantajat. Niissäkin on ties mitä hiippareita vaikka suurin osa varmasti ihan kunnon kansalaisia.
Jos se ilmiö menee ohi. Ehkä on joku syy miksi. Joskus vaan on sähköenergiaa tai muuta magnetismia, sähköisyyttä. Pelätä ei kannata, siitä selviää. Usein tiedostaa myöhemmin mikä se oli. Itsekin säikähdin yksi päivä kun teippiharja heilui siivouskaapissa, siinä on koukku.
Käykö tämä vain kun ette ole kotona vai sattuuko jotain kummallista vaikka joku on paikalla?
Tai sitten joku on vain unohtanut laittaneensa ohjelmamuistutuksen televisioon ja valot päälle lähtiessään kotoa.
Työkaverillani oli uusi televisio, ja se käynnistyi öisin itsekseen. Ensin luulivat lasten avanneen television, mutta eipä. Ihan itsekseen meni päälle. Siinä oli joku outo vika, saivat uuden takuusta tilalle. Veikkaisin kyllä, että joku teillä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teeveistä mutta pelikonsolit saattaa ainakin käynnistyä itsestään jos ne päivittelee automaattisesti jotain päivityksiä.
Vielä lisätäkseni, ottakaa siis piuhat pois jos lähdette pidemmäksi aikaa jonnekkin
Sitten ja vasta sitten on outoa, jos telkkari menee päälle ilman virtaa.
Aivoissasi kummittelee, aaveiden tyyssija talosi tuskinpa nyt on.
Halloween (Kekri) lähestyy, kummitelu tulee lisääntymään valot välkkyy jne..
Kummittelispa meilläkin, on kovin tylsää yksin kotona. N53
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä oli joku henki ohikulkumatkalla. Istuin yks aamu sohvalla joskus 6.30 ja hörpin kahvia. Tiesin et lapsella soi kello 7, mut puiset portaat narisi niinku joku olis 2-3 askelta ottanu. Ajattelin et se heräs aikasemmin,mut pääni nostin ja katsoin portaikkoon ja lapsen ovi oli kiinni eikä kukaan ollu portaissa. Hmm..
Joo kyllähän hengillä on painovoima. Voi luoja mitä puupäitä olette. Varmaan uskotte Joulupukkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä oli joku henki ohikulkumatkalla. Istuin yks aamu sohvalla joskus 6.30 ja hörpin kahvia. Tiesin et lapsella soi kello 7, mut puiset portaat narisi niinku joku olis 2-3 askelta ottanu. Ajattelin et se heräs aikasemmin,mut pääni nostin ja katsoin portaikkoon ja lapsen ovi oli kiinni eikä kukaan ollu portaissa. Hmm..
Joo kyllähän hengillä on painovoima. Voi luoja mitä puupäitä olette. Varmaan uskotte Joulupukkiin
Se mikään uskon asia ole. Mä tiedän. Mä olen sen muori. Ettäs tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan, mites tota elävä ihminen, onko ihmisellä "painovoima"? Aivan. Ei ole. Puupää 😄
Mää ennoo syyllinen. Mää oon löytäny niin miellyttävän kodin, et mää en suostu enää lähteen minnekään. Tääl saa palvigryynimakkaraa, savupekolia ja pottumuussia ja sit vielä herkkujätskii ja hillloo. Kyöpeli
Tunsin myös muutama päivä takaperin hyvin kylmää ilmavirtaa kasvojeni seutumilla kulkevan ohitse, hetken jylläsi kasvoillanikin. Tämä on jo tuttua minulle. Ei voi syyttää ilmavirtaakaan kun ikkunakin on kiinni jo syksyn tultua. Paljon tapahtuu kaikkea jännittävää itsellenikin.