Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
09.10.2024 |

Minä olen maannut koko päivän sängyssä ihan tuhottomassa flunssassa. 

Olisi kiva kuulla mitä kaikkea olette tehneet..? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli yllättäen kaveri palstaltaan kahville, subit matkan varrelta mukaan. Hyviä. Juteltiin mukavia. Sitten korjasin pojan housut, nyt juon kahvit ja katon viiden jälkeen.

Vierailija
22/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin suolla karpaloita ja syleilin maaemoa kun koira juosta pamautti suoraan jalkoihini. Maaemo oli märkä ja niin minäkin. 

Kotona kuivateltiin itseämme. Koira pääsi suihkuunkin. 

Tein karpalohilloa. 

Kohta kastumme uudestaan kun koirat on vietävä lenkille. 

Siinä tärkeimmät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pommiin. Olin etätöissä päivän. Tauoilla pesin pyykkiä 2 koneellista ja tiskit, koska tänään halpa sähkö. Tein pitsaa teineille välipalaksi pakkaseen. Töiden jälkeen tein taas ruokaa😄 juttelin lasten kanssa. Nyt katson telkkua ja kohta ulos myrskyyn koirien kanssa. Ihana ilma! Illalla vielä sauna ja ehkä lasi viiniä. Elämäni on oikeasti aika tylsää😳

Vierailija
24/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minoon ryypänny.

Mitä sinä minun ryyppäämistäni alapeukutat. Olen mä muutakin tehnyt. Palstaillut, tein lettuja, leivoin, ulkoilutin koirat. Puhdistin rännit mutta tipuin alas niin jätin hommat kesken.

Vierailija
25/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minoon ryypänny.

Mitä sinä minun ryyppäämistäni alapeukutat. Olen mä muutakin tehnyt. Palstaillut, tein lettuja, leivoin, ulkoilutin koirat. Puhdistin rännit mutta tipuin alas niin jätin hommat kesken.

Olin niin juovuksissa että vahingossa klikkasin

Vierailija
26/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 4 km kävelyllä, mäkkärissä aikaisella vegelounaalla, matkustin 100 km päähän mökille, lämmitin puilla huushollia, täytin ristikkolehteä, paistoin muikkuja ja valutin eilen keitettyjä rapuja. Pesin mikrouunin.Nyt tuijotan ulos tuulista säätä ja katson telkkaria. Ravut menee iltapalana. Tylsä päivä jotenkin. Enemmän pitäisi saada aikaan.  

Vierailija
27/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uittanut orkideani ja nyt tulossa uunibataattia bratwurstilla.

Vierailija
28/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi päiväkotiin, 7 h töitä, vartin tirsat, lapsen haku. Ruoanlaitto, pyykit koneeseen, tiskikone pyörimään. Nyt laitoin lapselle leffan pyörimään, että saan levätä. Olen flunssassa. Normaalisti lähdettäis vielä ulos.

Vierailija
29/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minoon ryypänny.

Olin niin juovuksissa että vahingossa klikkasin

No mää muuttamaan se alapeukutus yläpeukutukseksi niin tuloo mulle hyvä mieli. Sen kylä pystyy jäläkikätteen muuttammaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi