Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka heti löydätte parisuhteen niin mikä on se salaisuus?

Vierailija
09.10.2024 |

Oon ite vielä nuori ja ihan kaunis reilu 30. En ole koskaan löytänyt miestä itselleni. Mua on aina torjuttu vaikka sanotaan kuinka henkisesti oon ihana ja kaunis. En oo ees nirso. 

Jos kerran on kaikkea mitä mies haluu niin miksi mua torjutaan?Tää ylsinäisyys alkaa painaa ja kovasti haluaisin kumppanin kenen kanssa jakaa elämää 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi varmistaa ettei joudu k usetetuksi? Nykyajan miehet tätä hirveästi harrastavat et ovat mukamassa all in. Sit ei ollukkaan tunteita tai mitään. 

Älykkyys siihen auttaa. Ei pidä mitään kiirettä yhteenmuutolle ja lisääntymiselle. Kyllä ne joilla on kova kiire niin lähtee muille maille metsästelemään helppoheikkiä eikä jaksa odotella päästen niistä eroon ihan helposti. Kukaan ei jaksa määräänsä kauempaa esitää ihan jotain muuta kuin on, jotenka pitää toimia aika nopeesti saadakseen jonkun koukkuunsa esityksellä.

Vierailija
22/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen ilman pakkoa että sen on johdettava mihinkään sen kummempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi varmistaa ettei joudu k usetetuksi? Nykyajan miehet tätä hirveästi harrastavat et ovat mukamassa all in. Sit ei ollukkaan tunteita tai mitään. 

Miksi se pitäisi varmistaa? Jos tunteita ei ole niin ei muuta kun eteenpäin.

Vierailija
24/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meininki!

Vierailija
25/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 33v ja oon aina löytänyt suhteen nopeasti, eka suhde kesti 5v ja toka 7v ja nyt uusin puolisen vuotta takana.

Ainakin tunnistan, että uskallan osoittaa ihastusta ja kiinnostusta. Ihmiset yleensä tykkää siitä, että heistä tykätään. Sitten siitä tulee positiivinen kierre.

En ihastu palavasti liian nopeasti, vaan pystyn olla ekat 1-2 kk rennosti ja pitää hauskaa, mutta kuitenkin niin, että osoitan haluavani vakavaa juttua.

Oon aika rehellinen ja avoin persoonaltani, en mikään suljettu kirja. Läheiset ystävyyssuhteet myös kestäneet lähes koko aikuiselämän.

Tässä mitä tuli ekana mieleen. Sinä oot varmasti upea just sellasena ku oot!

Vierailija
26/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. laaja kaveripiiri ja ekstroverttiys auttaa. Itse olen päinvastainen, ei mitään kavereita enkä oikein välitä sosiaalisista tilanteista, joten vaikeaa on vaikken ole ulkoisesti pahan näköinen.

Vierailija
27/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisuus näillä on se, että otetaan ensimmäinen joka osoittaa kiinnostusta. Ts. mitään rimaa ei ole, kunhan vaan saa parisuhteen. 

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. On rima ja vieläpä aika korkealla. Usein sitä saa mitä haluaa, kun uskaltaa haluta tarpeeksi.

Mä olen tällainen joka on aina löytänyt helposti parisuhteen. Olen nyt jo lähes 50. Myös eroni jälkeen nelikymppisenä pariuduin pian uudelleen. Minulla on myös ystäviä, joiden kanssa olen ollut ystävä ihan taaperosta asti ja saan helposti uusia ystäviä edelleen. Luulisin, että kanssani on helppo tulla toimeen. Kerron suoraan, mutta kohteliaasti mitä haluan. Kenenkään ei tarvitse yrittää lukea rivien välejä. Tästä erityisesti miehet ovat antaneet kiitosta. On kuulemma mukava kun ei tarvitse arvailla kuinka ilahduttaa minua tai miksi olen suuttunut. Lisäksi olen kiinnostunut muista ihmisis

Ois voinut olla mun kirjoittama. Koko elämän seurustellut, mies aina halunnut parisuhteeseen silloinkin kun itselle oisi kelvannut vain tapailu ja seksi. Olen tavallisen näköinen, ja se ei selvästi ole ollut se syy mihinkään vaan käytös ja luonne, oletan. 

Vierailija
28/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te tätä sitten selitätte? Miehet ovat valtavan kiinnostuneita musta ja itse olen jonkin ajan päästä valmis seurustelee. Sit tulee se vastaus että

"ei oo fiilistä", "ei oo tunteita" sitä sun tätä. Silti ne haluu pysyä kaverina tai jotain. 

Olivat kiinnostuneita sinusta hauskanpitomielessä, eivät seurustelumielessä. Äläkä ota sitä pahalla, voi olla että he eivät vain halua seurustella. Ehkä kiinnität enemmän huomiota sellaisiin miehiin

Miksi kelpaan vain sellaisena naisena koska siltä se tuntuu, sit nää samat miehet pariutuu vakavasti jonkun tyrkyn kanssa?

En tyrkytä itteni ja oon tavallinen. 

Vaikea sanoa, mitä tarkoitat tyrkyllä? Jos haluat seurustella ennen seksin aloittamista niin se vaikeuttaa, koska ei ole Pohjoismaissa tyypillinen tapa. 

Vierailija
29/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutaman, jotka löysivät aina heti uuden parisuhteen kun entinen loppui. Salaisuus on se että kaikki kelpaa ja kun totuus tulee ilmi siirrytään seuraavaan.

Itselläni löytyi vasta 33 -vuotiaana, koska kaikki ei tosiaankaan kelvanneet. Eipä ole tarvinnut erota tai vaihtaa kun ottaa sen hyvän vähän pidemmän etsimisen jälkeen.

Pyh. Kumppani on helpompi löytää kun tietää mitä haluaa, ja mitä sen saamiseen vaaditaan. Valtaosa kaveripiirini sinkuista on nimenomaan niitä, joilla ei ollut nuorempana hajuakaan mitä kumppanilta haluaisivat. 

Vierailija
30/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisuus näillä on se, että otetaan ensimmäinen joka osoittaa kiinnostusta. Ts. mitään rimaa ei ole, kunhan vaan saa parisuhteen. 

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. On rima ja vieläpä aika korkealla. Usein sitä saa mitä haluaa, kun uskaltaa haluta tarpeeksi.

Mä olen tällainen joka on aina löytänyt helposti parisuhteen. Olen nyt jo lähes 50. Myös eroni jälkeen nelikymppisenä pariuduin pian uudelleen. Minulla on myös ystäviä, joiden kanssa olen ollut ystävä ihan taaperosta asti ja saan helposti uusia ystäviä edelleen. Luulisin, että kanssani on helppo tulla toimeen. Kerron suoraan, mutta kohteliaasti mitä haluan. Kenenkään ei tarvitse yrittää lukea rivien välejä. Tästä erityisesti miehet ovat antaneet kiitosta. On kuulemma mukava kun ei tarvitse arvailla kuinka ilahduttaa minua tai miksi olen suuttunut. Lisäksi olen kiinnostunut muista ihmisis

Yks lisää: et ole epätoivoinen takertuja.

Vierailija
31/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te tätä sitten selitätte? Miehet ovat valtavan kiinnostuneita musta ja itse olen jonkin ajan päästä valmis seurustelee. Sit tulee se vastaus että

"ei oo fiilistä", "ei oo tunteita" sitä sun tätä. Silti ne haluu pysyä kaverina tai jotain. 

Onko niillä miehillä parisuhteita muiden kanssa? Siis onko niin, että juuri SINÄ et kelpaa vai eivätkö he halua parisuhdetta ollenkaan?

Vierailija
32/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu olevan niin että mun kaa hengaillaan jopa pitkiä aikoja. Miehistä tulee tavallaan kavereita jossa on pientä tunnetta mukana. Ne ei koskaan mihinkään etene ja saattavat ehkä jopa ahdistua musta. 

Sit kun vaa katkasen välit heihin, niin ei kuulu heistä enää koskaan mitään ja sit saan jostain kuulla tai näen somesta et yhtäkkiä muutama kk myöhemmin ollaankin virallisessa suhteessa jonkun kanssa. 

Mul tulee aivan helevetin typerä olo naisena. Kokoajan käy näin. 

Vierailija
33/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään muuta kuin se kauneus esim. puolivaltakuntaa? Miehet on selkeästi myös materian perässä, jos ei puhuta nyt ihan vaan kaksikymppisistä. Kyllä mulle on ainakin selkeästi tupatarkastuksia tultu tekemään. Kauneus on katoavaista ja siihenkin kyllästyy.

Vierailija
34/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko haluavat vain seksiä tai sinussa on joku piirre mikä on turn-off parisuhteeseen sitoutuakseen

Vierailija
35/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuntuu olevan niin että mun kaa hengaillaan jopa pitkiä aikoja. Miehistä tulee tavallaan kavereita jossa on pientä tunnetta mukana. Ne ei koskaan mihinkään etene ja saattavat ehkä jopa ahdistua musta. 

Sit kun vaa katkasen välit heihin, niin ei kuulu heistä enää koskaan mitään ja sit saan jostain kuulla tai näen somesta et yhtäkkiä muutama kk myöhemmin ollaankin virallisessa suhteessa jonkun kanssa. 

Siis oletteko olleet sängyssä?

Vierailija
36/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kai tällainen. En nyt ihan ensimmäistä kiinnostunutta ota, mutta kai mulla ei kauhean korkea rima ole. Olen hyvin mukautuvainen ja sopeutuvainen, joten olen kai sellainen one size fits all, ainakin alkuun. Tulen sitten suhteissa itse onnettomaksi, kun jatkossakin roolini on vain olla hiljaa ja mukautua. 

Vierailija
37/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja naiset ovat kiinnostuneita minusta ja ottajia olisi, mutta en halua/rupea suhteeseen naisen kanssa josta puuttuu se kipinä tai kemia. Tietää jo että se suhde ei tule pitkään kestämään niin en halua tuhlata kummankaan aikaa sellaiseen. 

Vierailija
38/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja naiset ovat kiinnostuneita minusta ja ottajia olisi, mutta en halua/rupea suhteeseen naisen kanssa josta puuttuu se kipinä tai kemia. Tietää jo että se suhde ei tule pitkään kestämään niin en halua tuhlata kummankaan aikaa sellaiseen. 

Kaveri haluat kuitenkin olla?

Vierailija
39/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on todennäköisesti ollut juttua sen naisen kanssa jo silloin kun ovat hengailleet sinun kanssasi. Se nainen on ollut parempi joten eivät ole halunneet edetä kanssasi.

Vierailija
40/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina löytänyt suhteen helposti. 17-vuotiaasta lähtien ollut lähestulkoon aina parisuhteessa lukuunottamatta paria vuotta, jolloin oli työn ja tuskan takana torjua kaikki treffipyynnöt, jotta sain vihdoin kokeilla millaista on arki ja eläminen ihan yksin (=ihanaa myös!). 

Palautteen perusteella minua on pidetty viehättävänä huumorintajun, keskustelukuvyn ja ulkonäön vuoksi.

Nyt kun on vanhentunut ja vähän rupsahtanut, en tiedä löytyisikö uutta ihmistä niin nopeasti, mikä toki johtuu myös siitä että useimmat ihmiset omissa ympyröissä ovat parisuhteessa, enkä ole enää koulussa tai vastaavassa ympäristössä missä tapaisi jatkuvasti uusia ihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi