Te jotka heti löydätte parisuhteen niin mikä on se salaisuus?
Oon ite vielä nuori ja ihan kaunis reilu 30. En ole koskaan löytänyt miestä itselleni. Mua on aina torjuttu vaikka sanotaan kuinka henkisesti oon ihana ja kaunis. En oo ees nirso.
Jos kerran on kaikkea mitä mies haluu niin miksi mua torjutaan?Tää ylsinäisyys alkaa painaa ja kovasti haluaisin kumppanin kenen kanssa jakaa elämää
Kommentit (47)
En etsi ja elän normaalia aktiivista elämää harrastaen ja työssä käyden. Siellä tapaa ihmisiä päivittäin.
Kuulostat ihan minulta, mulla vaan on jotenkin haastavaa löytää niitä sopivia miehiä. Mitä ihmettelen, kun just esim löydän kyllä kavereita ja ystävystyn helposti näin yli nelikymppisenäkin. Mutta just toi miesten tapaaminen on jotenkin hankalaa😂 Että miten sä sen teet?
Vierailija kirjoitti:
Tutustuminen ilman pakkoa että sen on johdettava mihinkään sen kummempaan.
Tutustuminen ilman tunnetta ei johda kyllä yhtään mihinkään. Tunteet ei tule tutustumalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te tätä sitten selitätte? Miehet ovat valtavan kiinnostuneita musta ja itse olen jonkin ajan päästä valmis seurustelee. Sit tulee se vastaus että
"ei oo fiilistä", "ei oo tunteita" sitä sun tätä. Silti ne haluu pysyä kaverina tai jotain.
Onko niillä miehillä parisuhteita muiden kanssa? Siis onko niin, että juuri SINÄ et kelpaa vai eivätkö he halua parisuhdetta ollenkaan?
No jotenkin vaa ne selittää ettei mun kaa oo fiilistä
Nainen antamalla pillua,ja mies jos on paksu lompakko...pätäkkää tilillä ja muuta omaisuutta...
Unohdit mainita suuret rintasi.