Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka heti löydätte parisuhteen niin mikä on se salaisuus?

Vierailija
09.10.2024 |

Oon ite vielä nuori ja ihan kaunis reilu 30. En ole koskaan löytänyt miestä itselleni. Mua on aina torjuttu vaikka sanotaan kuinka henkisesti oon ihana ja kaunis. En oo ees nirso. 

Jos kerran on kaikkea mitä mies haluu niin miksi mua torjutaan?Tää ylsinäisyys alkaa painaa ja kovasti haluaisin kumppanin kenen kanssa jakaa elämää 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisuus näillä on se, että otetaan ensimmäinen joka osoittaa kiinnostusta. Ts. mitään rimaa ei ole, kunhan vaan saa parisuhteen. 

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. On rima ja vieläpä aika korkealla. Usein sitä saa mitä haluaa, kun uskaltaa haluta tarpeeksi.

Mä olen tällainen joka on aina löytänyt helposti parisuhteen. Olen nyt jo lähes 50. Myös eroni jälkeen nelikymppisenä pariuduin pian uudelleen. Minulla on myös ystäviä, joiden kanssa olen ollut ystävä ihan taaperosta asti ja saan helposti uusia ystäviä edelleen. Luulisin, että kanssani on helppo tulla toimeen. Kerron suoraan, mutta kohteliaasti mitä haluan. Kenenkään ei tarvitse yrittää lukea rivien välejä. Tästä erityisesti miehet ovat antaneet kiitosta. On kuulemma mukava kun ei tarvitse arvailla kuinka ilahduttaa minua tai miksi olen suuttunut. Lisäksi olen kiinnostunut muista ihmisis

Unohdit mainita suuret rintasi.

Vierailija
42/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi ja elän normaalia aktiivista elämää harrastaen ja työssä käyden. Siellä tapaa ihmisiä päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minulta, mulla vaan on jotenkin haastavaa löytää niitä sopivia miehiä. Mitä ihmettelen, kun just esim löydän kyllä kavereita ja ystävystyn helposti näin yli nelikymppisenäkin. Mutta just toi miesten tapaaminen on jotenkin hankalaa😂 Että miten sä sen teet?

Vierailija
44/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuminen ilman pakkoa että sen on johdettava mihinkään sen kummempaan.

Tutustuminen ilman tunnetta ei johda kyllä yhtään mihinkään. Tunteet ei tule tutustumalla

Vierailija
45/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te tätä sitten selitätte? Miehet ovat valtavan kiinnostuneita musta ja itse olen jonkin ajan päästä valmis seurustelee. Sit tulee se vastaus että

"ei oo fiilistä", "ei oo tunteita" sitä sun tätä. Silti ne haluu pysyä kaverina tai jotain. 

Onko niillä miehillä parisuhteita muiden kanssa? Siis onko niin, että juuri SINÄ et kelpaa vai eivätkö he halua parisuhdetta ollenkaan?

No jotenkin vaa ne selittää ettei mun kaa oo fiilistä 

Vierailija
46/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen antamalla pillua,ja mies jos on paksu lompakko...pätäkkää tilillä ja muuta omaisuutta...

Vierailija
47/47 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä