Ketään muuta, joka ei oo koskaan käynyt Lapissa saati edes Rovaniemellä asti?
Kommentit (20)
Ja mitä sitten kun et ole siellä käynyt?
Kävin ensimmäisen kerran 40-vuotiaana oman perheen kanssa. Lapsena ei matkattu yhtään mihinkään.
Rovaniemi sijaitsee Lapissa. Eli jos on käynyt Rovaniemellä, on käynyt myös Lapissa. Lapissa sen sijaan voi käydä käymättä Rovaniemellä. Ilmaisu ei oo koskaan käynyt Lapissa saati edes Rovaniemellä ei tarkoita yhtään mitään.
Mä oon käynyt mut ei kannata. Lappi on aivan annelista enkä ymmärrä sen viehätystä
57 v ja en ole Oulua pidemmällä käynyt.
En ole käynyt enkä mene, Isosyöte on pohjoisin missä olen käynyt ja sekin puolivälissä Suomea. Etelään mielummin!
Me oltiin merellä minun lapsuudessa, ei matkusteltu, vaikka Lappiin ei ole pitkä matka, toki Haaparannassa käytiin kerran kesässä, eli meri-lapissa. Oikeasti Lappiin pääsin 47 vuotiaana, ihan Sodankylään asti, kotiväenpäivänä kasarmilla, kesähelteellä
Rokua pohjoisin paikka, jossa oon käyny. 56v
Olen käynyt Kuusamossa lapsena. Lasketaanko se lapiksi? Muistan, että näin siellä poroja tiellä jolkottelemassa ja ravintolasta en saanut tuoremehua kun oli niin kallista.
Ei ole tullut käytyä, ikä 61v. Ei houkuttele, kylmää.
Kävin ekan kerran 6 vuotta sitten ja sairastuin laakista Lapin kuumeeseen. Joka vuosi lomilla menen pohjoiseen <3 Käyn vaeltamassa, retkeilemässä, patikoimassa. Olen kaikista onnellisin tuolla erämaan poluilla!
Ei enää kiinnosta pätkän vertaa mitkään etelän lomakohteet
Ikää 59
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Kuusamossa lapsena. Lasketaanko se lapiksi? Muistan, että näin siellä poroja tiellä jolkottelemassa ja ravintolasta en saanut tuoremehua kun oli niin kallista.
Kuusamo ei ole Lapissa, vaan Koillismaalla, Pohjois-Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuusamo ei ole Lapissa vaan kuuluu Pohjois-Pohjanmaahan.
Ikää 67v. Pohjoisin paikka jossa olen käynyt, on Kajaani. Pikavisiitti joskus lapsena. Ei ole koskaan kiinnostanut käydä pohjoisessa.
Samoin, Oulu pohjoisin ja sekin pikaisesti. Karu luonto ei kiinnosta. Mutta jos menee siihen, ettei Keski-Suomessakaan ole kunnon talvea, pitää vielä harkita. Kaipa myös ruska hienompi, muttei syksy ole muutenkaan mun vuodenaika. Eikä hyttyset... 51 v.
Täällä toinen, ikää 54v.