Mikä on pienin suklaarasia antaa jouluna lahjaksi, kun vastaanottaja ei ole paljon makean perään?
Mitä suosittelet? Heittää meinaan roskiin, kun ei syö kaikkea, jos on paljon.
Kommentit (33)
Kai tiedät mitä kahvia tai teetä hän juo. Esim teelaaduissa on paljon vaikka mitä.
Älä anna suklaata. Minä en syö karkkia enkä suklaata ja ärsyttää aina jos joku tuo jotain sellaista vaikka tietää, etten välitä makeasta. En syö yhtäkään palasta, joten yhtä paljon ärsyttää pieni kuin iso pakkaus. Jopa mun mies ostaa joskus yllärinä suklaata ja sit ihmettelee, kun en syö. Tumma suklaa ei ole yhtään sen parempi vaihtoehto. Vain suolaiset menee mulla herkkuna. Elä siis väkisin tuputa jotain mitä toinen ei syö.
En tiedä millainen se ihminen on, mutta mulle kelpais: glögi ja muut joulun juomat, suolaiset keksit, pähkinät (näissäkin on valtavasti valikoimaa) leikkokukat. Jos jonkun isomman setin haluaa viedä niin juustoja, keksiä, hilloa (sellaisia pieniä minisettejä), jotain hyvää suolaista säilykettä, oliiveja esim.
Päiväysvanhaa alekorista tai suklaarusinarasia.
Käsin tehtyä suklaata ei voi vastustaa. Siinä 3-9kpl paketteja, jokainen eri makua.
Anna mieluummin vaikka joku ihana, maustettu joulukahvi.
Miksi pitää tuputtaa suklaata, jos tietää, että toinen ei siitä pidä? Miksi ei voi ostaa jotain hänelle mieluista?
Vierailija kirjoitti:
Anna mieluummin vaikka joku ihana, maustettu joulukahvi.
Tosi kiva lahja, jos ihminen ei juo kahvia tai ei pidä "joulumausteista".
Miksi antaa suklaata jollekin kuka ei välitä siitä? Itsekin laitetaan kaikki rasiat eteenpäin joita tulee, hölmön hommaa.
Xtra suklaalevy on pieni ja maksaa 0,79€. Sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Käsin tehtyä suklaata ei voi vastustaa. Siinä 3-9kpl paketteja, jokainen eri makua.
Helposti voi vastustaa. Suklaa on yksinkertaisesti pahaa oli se tehty käsin tai jaloin tai vaikka perseellä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei pidä ollenkaan suklaasta tai mistään makeasta? Mulle nuo on ällömakeita. Olen maistanut ja sylkäissyt pois.
Merisuolalla maustettu tummasuklaa. Vaikka Lindt levy.