Jos kerran yh-äidit on niin epäsuosittuja parisuhdekumppaneita
Niin miksi mun tuttavapiirissä myös entiset suurperheen äidit löytävät erottuaan uudet kumppanit? Todella harva nainen on sinkku, oli yh tai ei.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
"Jos kerran yh-äidit on niin epäsuosittuja parisuhdekumppaneita"
Tuo otsikko ei ole totta. Siitä ei ole mitään epäselvää josko ovat hyljeksittyjä parisuhdemarkkinoilla. Se ei ole suuri ongelma että nainen on synnyttänyt, mutta se toisen miehen yh-lapsi on valtava ongelma, niin ajankäytön, aikuisten leikkinen sekä talouden kannalta.
Tietysti lapseton nainen on laadukkaampi valinta suurimmalle osalle miehistä.
Laadukkaampaa parisuhdeaikaa tarjolla kun ei ole lapsia riesana.
Laadukkaampi vartalo on kun sitä ei ole pilattu raskautumalla (ei rumaa roikkuvaa arpista vatsaihoa ja tyhjiksi imettyjä patalappuja rintojen tilalla.)
Laadukkaampi iho ja vähemmän ryppyiset kasvot kun on ollut vähemmän stressihormoneja ollut pilaamassa niitä vuosien ajan.
Laadukkaampaa ja pirteämpää seuraa kun ei öitä valvottanut lapsi ole tuomassa väsymystä elämään.
Laadukkaampaa yhdessä oloa kun lapsen/ lapsen isän sairastumiset ei ole pilaamassa yhteistä sovittuja menoja.
jne.
Aika harva mies preferoi lapsia tehneitä naisia jos heillä on varaa valita itsestään kiinnostuneista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh-äitien haukkujissa on luultavasti myös naisia. Naisia, joiden maailmankuva on ajalta, jolloin avioliiton ulkopuolinen lapsi oli suuri synti ja ero naisen epäonnistumista.
Tämä kommentti koskee nyt vain haukkumista, ei sitä, jos joku ei halua kumppania jolla on (jo) lapsia.
Aika empatiakyvytön nainen on, jos ei ymmärrä, että mies voi kuolla tai pettää ja haluta erota. Vaikea uskoa, etteivät naiset tajuaisi jo aika nuorena, millaista naisten elämä on, ettei olekaan pelkkää hattaraa ja päivänpaistetta ja miehet sadun prinssejä.
Itse veikkaisin, että kyseessä on vain nuoret miehet. Vanha mies jo ymmärtäisi, että pitää etsiä naista heinäsuovasta, jos haluaa löytää lapsettoman naisen, joka vielä haluaisi miehen.
On empatiakyvyttömiä naisiakin, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia ja tuomitsevat toisia naisia. Onhan abortin vastustajissakin naisia, luulisi naisen ymmärtävän senkin tilanteen ja olevan empaattinen.
Nuoret ylisjonnet toki varmaan eniten kaikkea naisvihaa laukoo palstoille ja appeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo otsikko ei ole totta. Siitä ei ole mitään epäselvää josko ovat hyljeksittyjä parisuhdemarkkinoilla. Se ei ole suuri ongelma että nainen on synnyttänyt, mutta se toisen miehen yh-lapsi on valtava ongelma, niin ajankäytön, aikuisten leikkinen sekä talouden kannalta.
Laadukkaampi vartalo on kun sitä ei ole pilattu raskautumalla (ei rumaa roikkuvaa arpista vatsaihoa ja tyhjiksi imettyjä patalappuja rintojen tilalla.)
Laadukkaampi iho ja vähemmän ryppyiset kasvot kun on ollut vähemmän stressihormoneja ollut pilaamassa niitä vuosien ajan.
Laadukkaampaa ja pirteämpää seuraa kun ei öitä valvottanut lapsi ole tuomassa väsymystä el
Menehän kotiin äidin luo takas kasvamaan
Vierailija kirjoitti:
Se että yh-äiti löytää jonkun hölmön alemman tason miehen ei tarkoita, etteivätkö edelleenkin olisi epäsuosittuja. Sama kuin sanoisi, ettei alemman tason hölmö mies olekaan epäsuosittu, kun kerran löysi yh-äidin. :D 99% laadukkaista miehistä ei edes harkitsisi yh-äitiä.
Järkyttävää tekstiä. Mä löysin 33 vuotiaana yh-äitinä 9v nuoremman miehen. Mies olis saanut kenet tahansa mutta valitsi minut. Komea, hyvätuloinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että yh-äiti löytää jonkun hölmön alemman tason miehen ei tarkoita, etteivätkö edelleenkin olisi epäsuosittuja. Sama kuin sanoisi, ettei alemman tason hölmö mies olekaan epäsuosittu, kun kerran löysi yh-äidin. :D 99% laadukkaista miehistä ei edes harkitsisi yh-äitiä.
Laadukkaita miehiä jotka ovat ottaneet yh:n on Norjan prinssi, Tanja Karpelan mies, radiojuontaja Linnanahde, eräskin ex-yritysjohtaja ja kansanedustaja. Näitä on varsin paljon.
Tanja Karpelan mies ..oih..ihan säälistä ottoi ex missi/ministerin..noin esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos yhille. Yh äidin lapsi muistuttaa jatkuvasti kuinka toinen mies on lauennu sun tyttöystävän sisään.
Deittailet sitten vain neitsyitä. Kai olet itsekin neitsyt eli et koskaan ole lauennut kenenkään sisään...?
Miksi ajatus, että kumppanisi on harrastanut seksiä ennen teidän suhdettanne, tuntuu pahalta? Selitä.
Lapsettoman naisen kohdalla voi fantasioida että on naisen ensimmäinen. Ja jos nainen koittaa kertoa jotai parisuhdehistoriasta niin tukkii vaan sormilla omat korvat niin ei kuule mitään. Lapsi muistuttaa heti kuinka mies on tusauttanut lastin naama punaisena ähkien.
Miksi on tärkeää fantasioida olevansa se ensimmäinen seksikumppani? Mikä merkitys sillä "olin eka" on suhteelle? Miksi et halua kuulla n
Kaikki rusinat on viety jo pullasta. Sen lisäksi että mies on vienyt pilluneitsyyden on hän vienyt todennäköisesti naiselta myös perseneitsyyden.Täysin loppuun ajettu auto. Mitään ei jää jäljelle uudelle miesystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos yhille. Yh äidin lapsi muistuttaa jatkuvasti kuinka toinen mies on lauennu sun tyttöystävän sisään.
Deittailet sitten vain neitsyitä. Kai olet itsekin neitsyt eli et koskaan ole lauennut kenenkään sisään...?
Miksi ajatus, että kumppanisi on harrastanut seksiä ennen teidän suhdettanne, tuntuu pahalta? Selitä.
Lapsettoman naisen kohdalla voi fantasioida että on naisen ensimmäinen. Ja jos nainen koittaa kertoa jotai parisuhdehistoriasta niin tukkii vaan sormilla omat korvat niin ei kuule mitään. Lapsi muistuttaa heti kuinka mies on tusauttanut lastin naama punaisena ähkien.
Huutonaurua! Tuolla tyylillä ei ikinä pääse parisuhteeseen asti, tapaamiset loppuu yhteen tai kahteen. Onhan tuo naurettavan näköistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaampaa ja pirteämpää seuraa kun ei
Minä olen nainen 56v
En tosin kommentin kirjoittaja.
Äitini hakkasi minua, en tiedä edes missä hän on, voisin lyödä vanhusta, jos näkisin.
Äitini tykkäsi seksistä, isäni kuoltua , meillä oli uusi mies " viikkoa hautajaisista.
YYHOOO joo
olen itse vela , kaunis ja varakas, elämän pituinen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse eron jälkeen 6v sinkkuna, kotona enää iltatähti. Kyllä olisi piisannut miestä mutta itse viihdyin hyvin yksinkin ja käsittelin eroni. Nyt olen avoliitossa mahtavan miehen kanssa, jolla omat lapset jo omillaan. Seuraa olisi ollut aiemminkin tarjolla, eli en allekirjoita tuota, että yh:t olisivat jotenkin pohjasakkaa. Toki mulla ex on lapsen elämässä edelleen mulana ja itse taas työskentelen it-alalla johtotehtävissä, eli elätän itseni ja lapseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä kummallinen keskustelu. Halutaan patologisoida se, ettei halua uusioperheeseen.
Minusta siinä ei ole mitään erikoista. En minäkään haluaisi yh-isää. En halua olla tekemisissä sen entisen puolison ja hänen perheensä kanssa, en halua sovitella kasvatusmenetelmiä yhteen, jne. Haluaisin kokea sen vanhemmuuden ensimmäistä kertaa yhdessä. Ehkä eri asia, jos olisin yli 40-vuotias.
En silti vihaa yh-isiä tai koe ettei heillä olisi oikeutta onneen. Tottakai on.
En minäkään halua kumppanikseni yh-isää tai miestä, jolla on pieniä lapsia, koska olen vela. En halua lapsiarkea.
Ehto suhteelle lapsellisen kanssa olisi se, etten ole tekemisissä hänen lastensa kanssa ja vielä vähemmän vastuussa hänen lapsistaan ja se ei ole kovin realistista. Jotkut melkein teini-ikäiset lapset voisivat olla ok, kunhan ei asuta saman kat
Niin, eivät sitä yhdessä asumista enää milleniaalit tai sitä nuoremmat mitenkään pakollisena pidä? Moni kuitenkin haluaa sitä, ja kyllä se lapsi on siinä vaikuttava tekijä. Pointtini oli se, ettei siinä ole mitään väärää tai vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tärkeää fantasioida olevansa se ensimmäinen seksikumppani? Mikä merkitys sil
Kaikki rusinat on viety jo pullasta. Sen lisäksi että mies on vienyt pilluneitsyyden on hän vienyt todennäköisesti naiselta myös perseneitsyyden.Täysin loppuun ajettu auto. Mitään ei jää jäljelle uudelle miesystävälle.
Et selittänyt miksi juuri neitsyys on sinulle tärkeää. Etkö tiedä itsekään vai etkö uskalla sanoa sitä ääneen? Ihmiset eivät ole autoja tai esineitä, heitä ei voi "ajaa loppuun". Miksi olet niin kiinnostunut seksistä ja toisen ihmisen seksikokemuksista? Eikö parisuhteessa ole muuta, kuin seksi ja ruumiinaukot? Entäpä kumppanin persoona, luonne, "sielu"? Jos peppujutuista tykkäät, Grindr on oikea paikka, sieltä löytynee peppuneitsyitä, jotka nauttisivat siitä. Samalla sinäkin pääsisit (mahdollisesta) peppuneitsyydestäsi, mieti miten mahtavaa!
Mä en itse haluaisi suhteeseen yh-isän kanssa, joten ymmärrän ihan hyvin jos joku mies ei halua suhteeseen yh-äidin kanssa.
On monia syitä, miksi äidistä voi tulla yksinhuoltaja. On sydämetöntä leimata ketään yh-statuksen takia. Itse olen yh-äidiltäni hyvän kasvatuksen saanut ja ihan tyydyttävän elämän elänyt. Tämän sanon suurperheen isänä ja lukuisten lastenlasteni isoisänä.
Vierailija kirjoitti:
On monia syitä, miksi äidistä voi tulla yksinhuoltaja. On sydämetöntä leimata ketään yh-statuksen takia. Itse olen yh-äidiltäni hyvän kasvatuksen saanut ja ihan tyydyttävän elämän elänyt. Tämän sanon suurperheen isänä ja lukuisten lastenlasteni isoisänä.
Onko se, ettei halua parisuhteeseen jonkun kanssa, leimaamista? Minkälaiset kriteerit ovat leimaamista, vai ovatko kaikki? Minä en ainakaan haluaisi naimisiin ihan eri uskontokuntaa edustavan kanssa, mutta voisin ystävystyä sellaisen ihmisen kanssa.
Jos miehelle on tärkeää täysin kokematon nainen kumppanina, niin hän voi ruveta seurustelemaan tulevan puolisonsa kanssa rippikouluikäisenä tai nuorempana. Se tosin tarkoittaa sitä, että miehelläkään ei ole elämänsä aikana muita seksisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
On sydämetöntä leimata ketään yh-statuksen takia.
Se ei ole mitään leimaamista, että mies haluaa kumppanikseen kaunottaren jolla ei ole lapsia kuormamaan, joista tulisi yhtä lailla miehen kuorma.
Naisista kyllä kaikki kelpaa. Sen olen huomannut. Mikäli ei pidä kiirettä asian suhteen eli ajattelee että etenee rauhassa myöhästyy auttamatta.
Jos nyt yksi lapsi on niin tuskin se suurin suuri ongelma on mut jos niitä on neljä ja ne on tehty afrikan prinssin kans niin sit voi olla vaikeuksia löytää
Vierailija kirjoitti:
Yh-mammalla ei ole enää mitään kriteerejä, hän hyväksyy ensimmäisen miehen joka vähänkään osittaa kiinnostusta.
Voi miten ihanan väärässä olet. Kun on kerran lempannut pihalle paskan miehen, ei ota tilalle toista paskaa tai edes siedettävää. Ilman miestä eläminen on ihanaa. Saa tulla ja mennä miten itse haluaa, on vapaa-aikaa, rauhaa, kukaan ei viskele likaisia boksereitaan maahan, piereskele sohvalla olutta kitaten. jos YH kelpuuttaa uuden miehen saman katon alle, mies on luultavasti valioyksilö. :)
Totta, ylemmän tason miehet ovat tasa-arvoisia, eivätkä käytä ketään koti- tai seksiorjinaan tai kohtele muutenkaan ketään esineinä ja hyödyn lähteinä.