Hymyile naisena asiakkaalle kerran niin saat loputtomat riesan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/86f81bc3-7e63-43a8-b4cb-d8e6c11b6a89
Mikä teitä miehiä vaivaa?
Kommentit (207)
Miksi ap kysyy, mikä miehiä vaivaa, kun jutussa on kyse yhdestä miehestä? Onko ap harhainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänvikaisia luusereita ja niitähän riittää.
Puoliso oli töissä s-kaupassa ja kassalle tunki aina joku pervo sössöttämään juttujaan kun jonossa ei ollut ketään muuta. Oli hiljaa jos jonossa oli muitakin.
Nykyisin tulee mentyä kassalle jossa on mies yksin asiakkaana, tiedä vaikka se olis joku päänvikainen pervo
Ei ole pervo eikä päävikainen. On Lähi-Idästä tai Afrikasta. No, sama asia.
Elämäni aikana olen näitä pervoja joutunut kohtaamaan. On kaksi ammattia,missä miehet luulevat, että voivat tehdä mitä vaan: toinen on hoitaja ja toinen on tarjoilija. Hoitajana oli arkipäivää se, että miespotilaat kävivät käsiksi tisseihin ja perheeseen ja ehdottelivat törkeitä, jotkut jopa soittivat kotiin öankapuhelinaikana. Piti vaihtaa leikkaussaliin töihin, missä potilaat on unessa tai muuten raihoitettuna, että eivät muista koko leikkaussalivaiheesta mitään.
Tiesittekö muuten, että potilas saa pahoinpidellä hoitajia, ja siitä ei koidu mitään. Jos pahoinpitelee lääkäriä, niin siitä seuraa.
Tästä muistui mieleen takavuosina tapahtunut: sotavalokuvaajana ansiokasta työtä vuosia tehnyt keski-ikäinen suomalaisnainen palasi kotiseudulleen Pohjanmaalle. Tervehti sitten joku päivä naapurin vanhaa vanhaapoikaa, joka tervehdyksesstä päättelikin elämänsä rakkauden vihdoin koittaneen.
Asiaa seurasi vainoaminen, ja lopulta vanhapoika posautti naisen kuoliaaksi metsästyskiväärillään, naisen, joka oli selvinnyt vuosikaudet sotatantereilla, muttei turvallisen kotimaansa maaseudulla...
Vierailija kirjoitti:
Tästä muistui mieleen takavuosina tapahtunut: sotavalokuvaajana ansiokasta työtä vuosia tehnyt keski-ikäinen suomalaisnainen palasi kotiseudulleen Pohjanmaalle. Tervehti sitten joku päivä naapurin vanhaa vanhaapoikaa, joka tervehdyksesstä päättelikin elämänsä rakkauden vihdoin koittaneen.
Asiaa seurasi vainoaminen, ja lopulta vanhapoika posautti naisen kuoliaaksi metsästyskiväärillään, naisen, joka oli selvinnyt vuosikaudet sotatantereilla, muttei turvallisen kotimaansa maaseudulla...
Muistan tämän, oli niin kammottava ja surullinen tapaus. Ja julman ironinen, ottaen huomioon naisen ammatin ja aiemmat työskentelyolosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Noni! Etenkin Etelä-Pohjanmaa on vaarallista seutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten toisessa ketjussa valitetaan sitä, että miksi miehet eivät tee aloitteita, vaikka merkitkin ovat ihan selvät.
Esimerkiksi nainen on hymyillyt.
No ei siinä, näillä mennään.
On aika eri, jos nainen hymyilee asiakaspalvelutilanteessa, siis "virkansa puolesta", kuin vaikkapa baarissa. Ettekö te miehet osaa yhtään lukea tilanteita?
Ei ne tuota tajua.
Kyllä ahdistelijat tajuaa, että ovat luvattomasti liikkeellä. Mutta ne ei välitä, koska saavat nautintoa siitä, mitä tekevät. Niin kauan kun heille itselleen ei tule riittävän nopeasti riittävän tuntuvia negatiivisia seurauksia, he jatkavat.
Jotkut vaan on kipeitä.
Sen ei tarvitse olla mikään ystävällinen hymy, voi olla ihan mitä vaan mihin kipeä tarttuu ja riesa alkaa.
Mutta onnittelen näitä jotka saavat asiansa käräjille ja korvaukset kärsimyksistä. Minä en ole noin onnellisessa asemassa, pahoinpitelykin jää tuomitsematta, ja kaikki muu mitä sairas mieli mua kohtaan aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on kipeitä.
Sen ei tarvitse olla mikään ystävällinen hymy, voi olla ihan mitä vaan mihin kipeä tarttuu ja riesa alkaa.
Mutta onnittelen näitä jotka saavat asiansa käräjille ja korvaukset kärsimyksistä. Minä en ole noin onnellisessa asemassa, pahoinpitelykin jää tuomitsematta, ja kaikki muu mitä sairas mieli mua kohtaan aiheuttaa.
Ei ne ole kipeitä, ne on muslimeja tai mustia afrikkalaisia joiden ÄO on 70
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen. Herra nelkytseitsemän todellisuudessa.
Ei niin hauska henkilöhahmo, hauska bulttiboississa, mutta tosielämässä pelottava hullu.
Nelikymppisissä on yllättävän paljon näitä, joka ajattelee "hommaavansa tyttöystävän" parikymppisestä.
Todellisuuden taju on mennyt ja aikajana on hämärtynyt. Ne omat 10-20v hujahti, eikä olla katsottu tarkemmin peilikuvaan miltä näyttää nyt. Voi kieliä osittain myös dementian alkuoireista.
Totta!
Huomasin saman asian ollessani 39 kesäinen. Olin uimarannalla ja sitten jostain mielenhäiriöstä menin juttelemaan vierellä oleville tyttösille. Olivat yliopiston opiskelijoita, noin parikymppisiä.
Aika pitkään jallittelin ja huomasin että tytöistä pari oli kiusaantuneita. Sitten homma päättyi yllättävästi, kun yhden tytön isä tuli tilanteeseen ja käski minun lopettaa toiminta välittömästi tai..
Kyseessä oli noin minun ikäinen mies. Ymmärsin jotenkin että olen liian vanha ja alkoi nolottaa koko homma. Pyysin anteeksi ja poistuin rannalta.
Vieläkin vuosikymmenen päästä tilanne ahdistaa ja hävettää. Oli pakko jakaa tämä kanssanne, koska älkää tehkö samaa mokaa. Aiheuttaa morkkiksia vuosienkin päästä.
Annan aina naisasiakaspalvelijoille negatiivisen asiakaspalautteen.Mitäs ette huoli meitä tavallisia 170 cm miehiä. Siitäs saatte
Vierailija kirjoitti:
Annan aina naisasiakaspalvelijoille negatiivisen asiakaspalautteen.Mitäs ette huoli meitä tavallisia 170 cm miehiä. Siitäs saatte
Olet palautteinesi luultavasti jo käsite henkilökunnan taukotiloissa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei niin hauska henkilöhahmo, hauska bulttiboississa, mutta tosielämässä pelottava hullu.
Nelikymppisissä on yllättävän paljon näitä, joka ajattelee "hommaavansa tyttöystävän" parikymppisestä.
Todellisuuden taju on mennyt ja aikajana on hämärtynyt. Ne omat 10-20v hujahti, eikä olla katsottu tarkemmin peilikuvaan miltä näyttää nyt. Voi kieliä osittain myös dementian alkuoireista.
Onkohan samoja "neljäseiskoja" jotka uhoavat palstalla vuodesta touseen hakevansa naisensa thaikuista?
Serkunnaimista todnäk monessa sukupolvessa, ja sen tuloksen näemme nyt.
Uhri toki saa olla onnellinen kun on elossa. Yhteiskuntahan suojelee esim. vanhoja rakennuksia paremmin kuin kansalaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Huomasin saman asian ollessani 39 kesäinen. Olin uimarannalla ja sitten jostain mielenhäiriöstä menin juttelemaan vierellä oleville tyttösille. Olivat yliopiston opiskelijoita, noin parikymppisiä.
Aika pitkään jallittelin ja huomasin että tytöistä pari oli kiusaantuneita. Sitten homma päättyi yllättävästi, kun yhden tytön isä tuli tilanteeseen ja käski minun lopett
Mitä oikein kuvittelit?
Olitko kännissä olitko hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on kipeitä.
Ei voi mitenkään olla Walkoinen Lihaa syövä Hetetomies, pakko olla måmu, ja jos onkin WLH, niin se on sallittua, ja näin ei kävisi, jos naiset olisi pihtareita, vaan jakaisisivat pimpsaa meille inkeleille.
Jos poika ei saa tarpeeksi katsekontakteja vauvana äidiltään, niin hänestä kasvaa naamatyhmä. Ei ymmärrä ja tunnista ilmeiden merkityksiä.
Ottakaa naiset kontaktia lapsiinne ja viettäkää heidän kanssaan aikaa, ettei käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein kuvittelit?
Olitko kännissä olitko hölmö?
Ajattelin olevani jumalan lahja naisille. Olinkin ahdistelija ja rasite. Tytön isä koki minut turvallisuus uhkana ja hyökkäyksenä hänen perhettä kohtaan.
Hävettää kovasti. Jotenkin sitä ei muista minkä ikäinen on suhteessa muihin. Kovat luulot itsestä myös. Ne rapisi nopeasti kun isä ilmestyi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on kipeitä.
Ei voi mitenkään olla Walkoinen Lihaa syövä Hetetomies, pakko olla måmu, ja jos onkin WLH, niin se on sallittua, ja näin ei kävisi, jos naiset olisi pihtareita, vaan jakaisisivat pimpsaa meille inkeleille.
Naiset eivät ole mitään reikäautomaatteja teille inceleillekään vaikka siinä harhassa vaikutatte elävän vaan ihan eläviä ja tuntevia olentoja että jos juuri teikäläisten kohdalla pihtaavat niin kannattaa luoda syväluotaava katse peiliin ja mennä itseensä ja miettiä asioita ihan sieltä oma napa -perspektiivin ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Jos poika ei saa tarpeeksi katsekontakteja vauvana äidiltään, niin hänestä kasvaa naamatyhmä. Ei ymmärrä ja tunnista ilmeiden merkityksiä.
Ottakaa naiset kontaktia lapsiinne ja viettäkää heidän kanssaan aikaa, ettei käy näin.
Oh, miten yllättävää- mies on pervo ahdistelija, niin vika on äidin😂🤣Juu, ei, vika on ihan Pervon itsensä. Aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.
Joo. Mutta hulluja naisia ei ole niinkö? Näin minä käsitin sinun puheista.