Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kallista tapettia. Toivottavasti en sössi sen asennusta

Vierailija
09.10.2024 |

Paperitapetti vielä jollaista en ole ennen laittanut seinään. Voiko tuon kanssa mennä joku asia niin pieleen että menee piloille? Joskus olen tapetoinut mutta en paperitapetilla. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä itse sen laitat? Pyydä ainakin kaveriksi siihen joku toinen. Toivottavasti saat asennettua sen tapetin nätisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperitapetti venyy ja repeää helposti. Olen tapetoinut aika paljon, enkä kovin innokkaasti ryhtyisi hommaan paperitapetin kanssa. 

Huolellisuutta ja varovaisuutta, kyllä se onnistuu!

Vierailija
4/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä paljonkin asioita pieleen tai kaikki onnistua hyvin. Näin pimeällä on hyvä muistaa valaistuksen merkitys.

Vierailija
5/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä itse sen laitat? Pyydä ainakin kaveriksi siihen joku toinen. Toivottavasti saat asennettua sen tapetin nätisti!

Ei mulla ole kavereita🤷 

Vierailija
6/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohdistus nyt on eka asia mikä itselle tulee mieleen. Toinen on sitten, että tuleeko saumat puskuun vai päällekkäin? Ja tietty kyllähän sitä liisteriäkin voi liikaakin laittaa. Ja yksin tapetin asentaminen on kyllä syvältä, eli samaa sanon kuin edellinen, ota joku kaveriksi siihen. Lue ohjeet kaikista purkeista, kato joku youtube video ja varaa aikaa tuohon hommaan. Ja kunnon välineet on avuksi tässäkin, tapetointipöytä, kunnon liisterisivellin, puhtaita rättejä, kunnon mattoveitsi, vesivaaka, mittanauha.

Vierailija
7/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisteri tapettiin ja anna vettyä ennen seinään nostoa niinkuin varmaan tiedätkin. Ei ole kauhean vaikeaa. 

Vierailija
8/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole kavereita🤷 

Okei, ymmärrän. Pidän sulle kuitenkin peukkuja! Rohkeaa tehdä itse. 

Vierailija
9/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi yksinkin tapetoida, olen monta seinää tapetoinut itse omilla pikku kätösilläni.

Vierailija
10/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni tapetoi meidän asunnon seinää ja sössi tapetit pilalle. Taisi olla 27 euroa rulla.

Vierailija
11/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni tapetoi meidän asunnon seinää ja sössi tapetit pilalle. Taisi olla 27 euroa rulla.

No haluatko kertoa että miten sössi? Noi mun tapetit maksaa n.140€/rulla🥶

Vierailija
12/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista luotilanka.

Vierailija
13/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetit on historiaa muinaisjäänne.

Vierailija
14/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, paremmin vaan sitten sopii tähän vanhaan taloon!

Vierailija
15/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, paremmin vaan sitten sopii tähän vanhaan taloon!

Niin sopii. Sisustus talon mukaan. Kalliita ja hienoja tapetteja on. 

Vierailija
16/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, nykyään löytyy upeita tapetteja, joilla saa esin tehosteseinän näyttäväksi. Palkkasin remppamiehen laittamaan makuuhuoneen uusiksi, kahta eri tapettia, toinen tehoste. En voisi enempää tyytyväinen olla. Vielä kun ammattimiehen priimaa työnjälkeä. Ap:lle tsempit tapetointiin.

Vierailija
17/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen usein tapetoinut saattaa ensimmäinen vuota mennä plörinäksi mutta sitten alkaa sujua. Toivottavasti sinulla on riittävästi tapettia että on varaa menettää vuota tai pari? Tai jos tuntuu että nyt ei onnistu niin ota vuota alas ja anna kuivua suorana ja voit käyttää sitä myöhemmin uudelleen. Hyvin se menee!

Vierailija
18/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen usein tapetoinut saattaa ensimmäinen vuota mennä plörinäksi mutta sitten alkaa sujua. Toivottavasti sinulla on riittävästi tapettia että on varaa menettää vuota tai pari? Tai jos tuntuu että nyt ei onnistu niin ota vuota alas ja anna kuivua suorana ja voit käyttää sitä myöhemmin uudelleen. Hyvin se menee!

Kyllä siinä pitäisi olla vähän ylimääräistä. 

Vierailija
19/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta paperitapetilla ole sen kummempaa tapetoida kuin muillakaan. Pitää muistaa että kauhean ronskisti ei pyyhi ylimääräisiä liistereitä saumakohdista pois, jos liikaa hinkkaa voi lähteä vuodasta väriä. Ei muuta kuin vuodan liisteröinti, sitten seinään liisteriä ja vuota paikalleen. Youtubessa on videoita aiheesta. 

Vierailija
20/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko palkata ammattilainen? Ei edes maksa paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä