Voiko uskovien ylöstempaus tapahtua jo tänä syksynä?
Jeesus tempaa uskovat viimeistään v 2028, mutta koska laittomuuden lapsi paavi on jo ilmestynyt ja julistanut jo kaikki uskonnot tieksi taivaaseen viime viikolla niin tempaus voi tapahtua tänä syksynä
suuria pasuunoita puhalletaan perjantaina 11.10 Yom Kippur
ja lehtimajajuhlilla 16-26.10
tempaus tulee suuren pasuunan soidessa
2 tess 2
1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
1 kor 15
51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
Kommentit (269)
Tapahtui jo viime keväänä. Sori ap, et kelvannut ja jäit kyydistä.
Jeesus ei ole tulossa takaisin. Hän petti lupauksensa palata seuraajiensa elinaikana. Se sanotaan Raamatussa selvästi.Muu on tulkintaa.
Matt. 10:23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
Matt. 24:34 Tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
Matt 16:28 Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät...'
Mar 14:61-62 Taas ylimmäinen pappi kysyi häneltä ja sanoi hänelle: "Oletko sinä Kristus, sen Ylistetyn Poika? Jeesus sanoi: "Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä".
Millä nopeudella tempauksessa mennään. Voiko palaa ilmakehässä?
Niin Saatanan pitäisi vielä tulla ensin...
Kun näitä kommentteja lukee, niin voi valitettavasti todeta että ihmiset ovat kyllä typeriä ja tietämättömiä ja Raamatun tuntemus nolla tasoa.
Ulottuuko tempausvoima myös Pattayalle kun täällä viihdyn?
Vierailija kirjoitti:
Ulottuuko tempausvoima myös Pattayalle kun täällä viihdyn?
Kyllä, kaikkialle
Kristityistä katolisia on suurinosa. Liityin itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mitään ylöstempausta.
Tulee. Kaikki Raamatun profetiat ovat jo täyttyneet. Sitten kun viimeinen pakana tulee sisälle Taivasten Valtakuntaan, Jeesus nappaa meidät tuulissa ja pilvissä Hääjuhliin.
Olettehan kuulleet viimeisten pasuunien soittoakin kaikkialla maailmassa, kun enkelit ovat puhallelleet. YouTubesta löytyy.
Meillä Suomessakin, kuulostaa tosiaan aikamoiselta ne kovaääniset töräykset ja jos en olisi uskossa, pelottaisi kyllä aika tavalla.
Kirjoitatko sinä ihan tosissaan tälläistä??
Vierailija kirjoitti:
Väärän profeetan valtakausi alkoi jo 600-luvulla, ja sen petomainen vaikutus laajenee Euroopassa vuodesta toiseen. Ehkä 100 vuotta, ja et voi enää avoimesti tunnustaa Kristusta Suomessa.
Sitä aikaa ei tule, Vapahtaja saapuu reilusti ennen sitä. Ja jokainen on polvistuva Hänen edessään.
(ISLAMISMI on Europan suurin uhkakäärmeenä saapuu, leikkii hädänalaista,,,mutta JUMALA EI SALLI KAIKKEA.pysykää vahvana Kristuksessa.
Alakoukku leukaan niin siinä sitä uskista tempaistaan ja kunnolla! Voi jopa nousta ilmaan kunnon tempaisun voimasta!
Lentääkö ihminen katon läpi vai kumahtaako pää kattoon? Entäs jos on ulkona mutta jää kiinni sähköjohtoihin? Jos on pas kalla Saako hoitaa homman loppuun vai lentääkö pökäle pepussa?
Surettaa ajatella koiria jotka hätääntyy kun omistaja katoaa kesken lenkin. Muitakin eläimiä,kuka niistä huolehtii? Jos ovat talossa lukkojen takana .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nyt kannattaa lahjoittaa kaikki omaisuus pois ja mennä johonkin maakuoppaan odottamaan.
itse aion lentää Suomesta pakoon tulevaa sotaa ja tuhlata kaikki lainarahani Espanjassa tai Vietnamissa.
🤣
Jotta taivaaseen voisi nousta tulee tietää mikä "taivas" on? Miksiköhän pappi nousee saarnastuoliin, joka on seurakunaa ylempänä?
Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa. Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Kristus. Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne. Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään. Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
Taivasten valtakunta on peltoon (maailmaan) kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon (maailman).
Juu ta laiset eivät varsinaisesti ole Jumalan "omaisuuskansa" (aarre) vaan Is ra el iaisista voi Jumalan mukaan tulla "Jumalan aarre", jos he pitävät liiton.
"Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni (aarteeni) ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun. Ja te olette minulle pappisvaltakunta ja pyhä kansa.' Sano nämä sanat is ra el ilaisille."
Toisin sanoen is ra el ilaisista voi liiton myötä tulla "Pappisvaltakunta" / "Taivasten valtakunta" / "Jumalan valtakunta", jossa Jumala asuu, eli taivas maan päälle."Taivasten valtakunta" on siis is ra el ilaisten valtakunta, ei juutalaisten tai "ulkokullattujen".
"Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani? Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä. Joka teu ras taa härän, mutta myös tap paa miehen, joka uh raa lampaan, mutta myös taittaa koiralta niskan, joka uh raa ruokauhrin, mutta myös sian verta, joka polttaa suitsuketta, mutta myös ylistää epäjumalaa: nämä ovat valinneet omat tiensä. Ja niinkuin heidän sielunsa on mielistynyt heidän iljetyksiinsä, niin minäkin valitsen heidän vaivaamisensa ja annan heille tulla sen, mitä he pelkäävät, koska ei kukaan vastannut, kun minä kutsuin, koska he eivät kuulleet, kun minä puhuin, vaan tekivät sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, ja valitsivat sen, mikä ei ole minulle otollista."
Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
Älkää siis antako sen hyvän, mikä teillä on, joutua herjattavaksi; sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
Jolla on korvat, se kuulkoon!
Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, oikea is ra el ilainen, jossa ei vilppiä ole!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mitään ylöstempausta.
Tulee. Kaikki Raamatun profetiat ovat jo täyttyneet. Sitten kun viimeinen pakana tulee sisälle Taivasten Valtakuntaan, Jeesus nappaa meidät tuulissa ja pilvissä Hääjuhliin.
Olettehan kuulleet viimeisten pasuunien soittoakin kaikkialla maailmassa, kun enkelit ovat puhallelleet. YouTubesta löytyy.
Meillä Suomessakin, kuulostaa tosiaan aikamoiselta ne kovaääniset töräykset ja jos en olisi uskossa, pelottaisi kyllä aika tavalla.
Kirjoitatko sinä ihan tosissaan tälläistä??
Hirveä määrä seinähulluja kulkee vapaana. Vai vallan törähdykset. Persettännekö töräyttälette?
Mikähän nyt sitten on selitys taas kerran kun ketään ei tempaistukaan? Uhotaan ja pelotellaan hyväuskoisia paniikkiin asti, ei mitään moraalia näillä. Jos itse uskotte paskanne niin uskokaa mutta mässätkää sitä keskenänne älkääkä tulko normaalien ihmisten elämää häiritsemään.
En tajua miksi tämäkin palsta sallii näitä hullujen kokoontumisajoja?
Muistaako kukaan, että tempaus oli tulossa jo 32 vuotta sitten? Kesällä 1992 eteläkorealainen kirkko Dami Mission kertoi ylöstempauksen koittavan saman vuoden marraskuussa. Nettiähän ei silloin ollut, joten sanomaa oli levitettävä muilla tavoin. Käydessäni Tukholmassa elokuussa oli lyhtypylväisiin liimattu kummallisia tarroja, missä luki jotenkuten näin: [I]Jesus is Coming Again in the Air in October 1992! Receive the Sign of God! Don't Receive the 666 Mark! The Seven Years of Great Tribulations will Begin in October This Year! [/I] Muistaako kukaan nähneensä niitä Suomessakin?
Kun maailmanloppu sitten jäi tulematta, siitä kirjoitettin täälläkin.
[b]Tuomiopäivä ei tullutkaan Tuhannet uskovaiset rukoilivat hurmiota Etelä-Koreassa[/b] (29.10.1992)
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000003185200.html
[quote]Tuhannet Etelä-Korean uskonnolle omistautuneet näkivät kellon viisareiden siirtyvän yllättäen yli puolen yön ja torstain puolelle pyyhkäisten syrjään heidän toiveensa päästä taivaaseen heidän odottamanaan tuomionpäivänä.
Tuhannet tuomiopäivälahkoon kuuluvat uskovaiset ahtautuivat kirkkoihin kaikkialla Etelä-Koreassa rukoillen hurmiota, joka kohottaisi heidät taivaaseen ennen puoltayötä.
/---/
Kun keskiyö tuli, rukoilijat kurkistelivat kirkon ikkunoista näyttäen voitonmerkkejä. Poliisi pidätteli kirkon ympärille kertyneitä rähinöitsijöitä ja uteliasta väkeä. Siitä huolimatta muutamia tappelunnujakoita puhkesi.
[/quote]
[b]Maailmanlopun lahko hajoaa[/b] (3.11.1992)
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000003186452.html
[quote]Etelä-Korean laajin tuomiopäivän lahko hajoaa, kirkon tiedottaja kertoi maanantaina. Lahko odotti maailmanloppua viime keskiviikoksi. "Kirkon johtajat pitivät sunnuntaina kokouksen ja päättivät sulkea kirkon. Ne jotka haluavat, voivat jatkaa rukoilemista Herran saapumista odottaen", Damin lähetyskirkon tiedottaja selitti.
Kirkon johto aikoo julkaista lehdissä anteeksipyynnön Raamatun virheellisestä tulkinnasta, jonka perusteella uskovat sitten odottivat tulevansa temmatuiksi taivaaseen. Sitä ennen he olivat tehneet miljoonalahjoituksia kirkolle, jonka johtaja Lee Jang Lim nyt istuu putkassa petossyytteet niskassaan.[/quote]
Lisäfaktaa:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dami_Mission
https://koreajoongangdaily.joins.com/2012/10/28/socialAffairs/After-the…
https://creatrip.com/en/blog/9745h
ttps://rcwilkinson.com/2019/08/30/how-to-avoid-a-rapture-cult/
No maailmanloppua nyt on yritetty veikata jo varmaan tuhannesti.
Väärän profeetan valtakausi alkoi jo 600-luvulla, ja sen petomainen vaikutus laajenee Euroopassa vuodesta toiseen. Ehkä 100 vuotta, ja et voi enää avoimesti tunnustaa Kristusta Suomessa.