Miltä se tuntuu kun ihastus osoittaa julkisesti hellyyttä sinulle?
Jopa ystäviensä edessä? En ole ikinä kokenut. Haluaisin niin kokea tällaistä "elokuva" lempeä.
Kommentit (29)
Itse olen aina tuollainen naiseni kanssa. Joitain varmaan jopa ällöttää, mutta ihan sama. <3
Yksi fantasioistani on, että alkaisin suutelemaan intohimoisesti lähes tuntemattoman miehen kanssa, johon olisin salaa ihastunut. Jossain torilla tmv jossa paljon ihmisiä. Mies suutelisi kaulaani ja kiehnäisimme oikein kunnolla. Kunnon kiimaa tuijottavista ihmisistä piittaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikana yksi poika, joka oli kiinnostunut minusta, pyysi minua mukaan eräisiin juhliin. Siellä hän yritti halailla minua ja ärhenteli omistavasti toiselle pojalle, jonka kanssa juttelin. Hän yritti kammeta minut myös viereensä sängylle istumaan, pyysi mukaan sekasaunaan ym. Tunsin itseni noloksi ja vetäydyin noissa tilanteissa. En ollut valmis etenemään ystävyydestä. Olimme varmasti molemmat kokemattomia silloin. Hän oli mielestäni liian hanakka viemään asioita eteenpäin ja vielä kaikkien muiden nähden. En lämmennyt hänelle ja lopulta emme edes suudelleet. Mielestäni oli nimenomaan kiusallista se, että juhlissa ja samassa koulussa oli paljon hänen kavereitaan. En ole koskaan halunnut sellaista asetelmaa seurustelussa.
Tuo poika ei varmaankaan ollut ihastuksesi, joten ei kuulu ketjun aiheeseen.
Inhottavalta. Vihaan kaikkia julkisia hellyydenosoituksia. Painajainen olis tv-tyylinen julkinen kosinta.
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin, niin suhteeni on ollut erittäin kylmiä millekkään tunteiden näytölle.
Ap.
En julkisesti osoita hellyyttä rumille. En nyt muutenkaan pidä tunteiden näyttämisestä julkisesti, mutta kyllä minä voin kävellä käsi kädessä ja jopa halata tai pussata niin, että joku voi nähdä, jos kumppani on normaalipainoinen ja muutenkin miellyttävän näköinen.
Ihan helvetin kiusalliselta se tuntuu.
Näin miehenä minusta tuntu kyllä mukavalle aikoinaan. Ei tarvii mitään ylilääppimistä olla, mutta se kun näyttää vähäsen niin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin, niin suhteeni on ollut erittäin kylmiä millekkään tunteiden näytölle.
Ap.
En julkisesti osoita hellyyttä rumille. En nyt muutenkaan pidä tunteiden näyttämisestä julkisesti, mutta kyllä minä voin kävellä käsi kädessä ja jopa halata tai pussata niin, että joku voi nähdä, jos kumppani on normaalipainoinen ja muutenkin miellyttävän näköinen.
Puhut rumasti, mutta ymmärrän mitä tarkoitat. Kyllä se kumppanin "edustavuus" vaikuttaa ja on helppo ajatella, että nämä jotka eivät koskaan saa julkisia hellyydenosoituksia tai heidän kanssaan ei kuljeta koskaan edes käsi kädessä, löytävät syyn peilistä.
Veit sanat suustani. Juuri tuo epätodellinen on hyvä sana kuvaamaan tilannetta.