Poikani ei osallistunut lukiolaisten ulosmarssiin.
Meni kaverinsa kanssa tekemään fyssan projektia kirjastoon ja sitten heittelemään korista liikuntasaliin. Ei kuulemma vassarien hommat kiinnosta.
Mites teidän lukiolaiset?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
KUOLEMA VASSARINPASKOILLE! 🥰
Palstan vakiohullu taas mölyää.
Meidän perhe on kokoomuslainen, silti meidän lapset osallistui ulosmarssiin.
Mielestämme kokoomuksen ja persujen leikkaukset on huonoja
Poikasi ajattelee omilla aivoillaan👍
Mun lukiolaisella ei ollut tänään opetusta. Eipä sitten mennyt koululle ollenkaan.
En aio allekirjoittaa poissaoloa, jos lapseni on osallistunut ulosmarssiin. Täytyykin kysyä häneltä kun tulee kotiin harkoista.
En aio allekirjoittaa poissaoloa, jos lapseni on osallistunut ulosmarssiin. Täytyykin kysyä häneltä kun tulee kotiin harkoista.
Muista myös lyödä jotta saa silmätulehduksen.
Poikasi kieli on näköjään tukevasti perskokkareitten hanurissa sano pojallesi että kieli on välillä syytä pestä.
Ei ole tulossa saastaista demaria tuosta pojasta. Joka on vain oikein ja luonnollista.
On se jännä kuinka monta lasta incelillä on.
Onks kukaan kertonu sulle miten niitä lapsia tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Muista myös lyödä jotta saa silmätulehduksen.
Mä en kasvata lapsiani niinkuin sinä.
Hän siis osallistui ulosmarssiin, sillä ei ole väliä minne hän meni, olennaisinta on, että hän poistui oppitunneilta.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kuinka monta lasta incelillä on.
Onks kukaan kertonu sulle miten niitä lapsia tehdään?
En tiedä mistään inceleistä mitä sitten ovatkaan, mutta mulla on viisi lasta kahden naisen (exän ja nyxän) kanssa. Tää lukiolainen on exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hän siis osallistui ulosmarssiin, sillä ei ole väliä minne hän meni, olennaisinta on, että hän poistui oppitunneilta.
Ei vaan piti poistua koulurakennuksesta. Pojat ilmoitti opettajalle, etteivät osallistu, niin heidät ohjattiin sitten muiden ulosmarssista kieltäytyneiden kanssa luokista koulun muihin tiloihin. Saivat kehuja opettajalta.
Mielenkiintoinen ohjelma tv:ssa Tik-Tokista. Näin niitä mieliä ohjaillaan.
Maksoin lukioaikanani kirjat ja sapuskat itse. Saman voisi tehdä nykyajankin opiskelijat, mutta kaikki pitää olla ilmaista.
Poikasi heittäytyy urheasti perskokkarehallituksen tuhopolitiikan telaketjujen alle rasvaksi. Tehkää hänelle mitali pahvista ja alumiinifoliosta. Ja sellainen kartiohattu, jossa on isolla kirjain "A" hänen A-luokan kansalaisuutensa merkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan piti poistua koulurakennuksesta. Pojat ilmoitti opettajalle, etteivät osallistu, niin heidät ohjattiin sitten muiden ulosmarssista kieltäytyneiden kanssa luokista koulun muihin tiloihin. Saivat kehuja opettajalta.
Eikä pitänyt. Ja olisit voinut heti sanoa, että poikasi ohjattiin kirjastoon tekemään ryhmätöitä, etkä antaa kuvaa, että hän jotenkin erityisen omatoimisesti ystävänsä kanssa päätti niin tehdä.
Mun osallistui. Kuittasin poissaolot. Tässä maassa on mielipiteen ilmaisuoikeus kaikilla. Myös nuorilla.
Sellaistako se kuvitteellinen persupoikasi teki.