Pelkääkö miehet vahvaa naista?
Olen treenannut punttisalilla nyt melkein viisitoista vuotta vähintään kolme kertaa viikossa ja omaan kohtuullisen voimakkaan bodarin vartalon. Aloitin treenaamisen vähän alle kolmekymppisenä ja nyt siis olen vähän yli neljäkymmentä. En yleensä pukeudu mitenkään erityisen seksikkäästi, mutta viime viikonloppuna käytiin tyttöjen illassa yökerhossa ja olin sinne laittanut pikkumekon ja sukkikset ja sittenhän aika helposti näkee vartalon. Jotkut miehet arvostelivat amatsooniksi ja kyselivät kuinka iso klitoris minulla on. Jotkut taas kävivät kyselemässä paljon nostan penkistä tai vedän maastavetoa? Olivat isoja kavereita ja kehuivat sitten kun minä sanoin penkkituloksen reilun satakiloa, niin nostavat ainakin kaksisataa kiloa. Oli toki mukaviakin miehiä, joiden kanssa sai tanssia ja puhua ihan hauskojakin juttuja. Mutta onko miehiselle ylpeydelle jotenkin kamalaa, jos naisella onkin lihakset ja on ylpeä niistä? Välillä tuntuu, että miehet pelkäävät naista, joka itse jaksaa nostella painavia tavaroita, eikä tarvitse pyytää aina miestä auttamaan.
Kommentit (42)
Lihaksikkaat uimaseuratytöt on hoteinta mitä tiiän!
Joku Justiina? 😬