Pelkääkö miehet vahvaa naista?
Olen treenannut punttisalilla nyt melkein viisitoista vuotta vähintään kolme kertaa viikossa ja omaan kohtuullisen voimakkaan bodarin vartalon. Aloitin treenaamisen vähän alle kolmekymppisenä ja nyt siis olen vähän yli neljäkymmentä. En yleensä pukeudu mitenkään erityisen seksikkäästi, mutta viime viikonloppuna käytiin tyttöjen illassa yökerhossa ja olin sinne laittanut pikkumekon ja sukkikset ja sittenhän aika helposti näkee vartalon. Jotkut miehet arvostelivat amatsooniksi ja kyselivät kuinka iso klitoris minulla on. Jotkut taas kävivät kyselemässä paljon nostan penkistä tai vedän maastavetoa? Olivat isoja kavereita ja kehuivat sitten kun minä sanoin penkkituloksen reilun satakiloa, niin nostavat ainakin kaksisataa kiloa. Oli toki mukaviakin miehiä, joiden kanssa sai tanssia ja puhua ihan hauskojakin juttuja. Mutta onko miehiselle ylpeydelle jotenkin kamalaa, jos naisella onkin lihakset ja on ylpeä niistä? Välillä tuntuu, että miehet pelkäävät naista, joka itse jaksaa nostella painavia tavaroita, eikä tarvitse pyytää aina miestä auttamaan.
Kommentit (42)
Niin siis miehet tulivat kysymään, että paljonko nostat penkistä ja muutenkin kehuivat. Ja se on yhtä kuin, että pelkäsivät sinua...?
Kuka muka tulee baarissa tuntemattomalta kyselemään klitoriksen kokoa?? Kuka näitä tarinoita oikein keksii?
Eipä minua haittaisi vahva nainen, kirjaimellisestikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka tulee baarissa tuntemattomalta kyselemään klitoriksen kokoa?? Kuka näitä tarinoita oikein keksii?
Se on Väärinkysyjä joka ulostaa näitä sairaita juttujaan. Kun otsikko on sairas/hullu kannattaa avaus skipata. Kun otsikko ei ole johdonmukainen avauksen sisällön kanssa kannattaa avaus skipata.
'Vahva nainen' on kiertoilmaisu, jota käytetään riitaisesta ja jyräävästä naisesta, usein hyvinkin yksinkertaisesta. Erityisesti voimaantuneet naiset käyttävät sitä itsestään. Eivät miehet sellaista pelkää, mutta välttävät. Herttaisia naisia on paljon enemmän. Miehet hakeutuvat heidän seuraansa. Kynis.mi
En pelkää, mutta en koe vahvaa naista viehättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaisivat yleensä auttaa naista, josta pitävät, ja tehdä sellaisia "miesten juttuja". Muuten he kokevat itsensä tarpeettomaksi. Jos tykkää jostain miehestä, niin kannattaa aina välillä antaa hänen tehdä jotain ns miehistä hyväksesi, jos haluaa romantiikan kukoistavan.
Tämä on jännä juttu, sillä mieheni ei nimenomaan halua, että häneltä pyydetään mitään tällaista. Hän vastaa aina että osaat sinä itsekin ja jos auttaakin, niin todella nyrpeää naamaa näyttäen. Hän aikoinaan kuvitteli, että 62 kg 174 cm nainen jaksaa kantaa samoja taakkoja kuin 95 kg mies.
Vierailija kirjoitti:
Tämä paljasti tämäkin tarinan keksityksi. Vielä useampi tuli kysymään tätä...
Huvittaa kun naiset aina kuvittelevat että miehet pelkäävät naisia aina kun ovat pitkiä ja lihaksikkaita yms. Tosiasiassa harva mies kokee vain näitä viehättäviksi koska haluavat naisellisen naisen.
Minusta olisi upeaa jos vahva nainen ottaisi minut.
Mies54vee
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kun naiset aina kuvittelevat että miehet pelkäävät naisia aina kun ovat pitkiä ja lihaksikkaita yms. Tosiasiassa harva mies kokee vain näitä viehättäviksi koska haluavat naisellisen naisen.
Parisuhteeseen kyllä. Bodari naiset olivat seksifantasia kyselyssä todella korkealla. Moni haluaisi kokeilla ainakin kerran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaisivat yleensä auttaa naista, josta pitävät, ja tehdä sellaisia "miesten juttuja". Muuten he kokevat itsensä tarpeettomaksi. Jos tykkää jostain miehestä, niin kannattaa aina välillä antaa hänen tehdä jotain ns miehistä hyväksesi, jos haluaa romantiikan kukoistavan.
Tämä on jännä juttu, sillä mieheni ei nimenomaan halua, että häneltä pyydetään mitään tällaista. Hän vastaa aina että osaat sinä itsekin ja jos auttaakin, niin todella nyrpeää naamaa näyttäen. Hän aikoinaan kuvitteli, että 62 kg 174 cm nainen jaksaa kantaa samoja taakkoja kuin 95 kg mies.
Sulla on selvästikin vääränlainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on selvästikin vääränlainen mies.
Mutta tuollainen, jolle pitää järjestää jotain miesten juttuja "autettavaksi" tai hän alkaa valittaa, on oikeanlainen?
Mua kiihottaa sellainen pitkä ja vahva nainen, jonka edessä nakkikioski-uhoajilta tulee pissat housuun
Musta tuntuuu, että miehet pelkää ja välttää toisellatapaa vahvoja naisia. Sellaisia jotka, eivät pelkää sanoa mitä ajattelevat ja eivät jää kynsistään seinälle, jos mies karjaisee.
Vielä pahempi jos sattuu olemaan hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuuu, että miehet pelkää ja välttää toisellatapaa vahvoja naisia. Sellaisia jotka, eivät pelkää sanoa mitä ajattelevat ja eivät jää kynsistään seinälle, jos mies karjaisee.
Vielä pahempi jos sattuu olemaan hyvännäköinen.
Musta taas tuntuu et vauva porukalla on tosi outo ajatus parisuhteista. Ei normaali suhteissa karjuta ja tapella ku heikkopäiset.
Mulla on vahva nainen. Ei mikään bodari, mutta salilla hankittua voimaa on. Minua ei viehätä, jos naisella on miehiset lihakset, eikä vaimollani sellaisia olekkaan. Mutta tuosta voimasta ei ole mitään haittaa, päinvastoin. Kun pitää kantaa huonekaluja, tai jotain muuta, on aina pystyvä apulainen, eikä tarvitse soitella naapureita apuun. Eli ei pelota, ei pelottaisi vaikka olisi itseäni vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva nainen. Ei mikään bodari, mutta salilla hankittua voimaa on. Minua ei viehätä, jos naisella on miehiset lihakset, eikä vaimollani sellaisia olekkaan. Mutta tuosta voimasta ei ole mitään haittaa, päinvastoin. Kun pitää kantaa huonekaluja, tai jotain muuta, on aina pystyvä apulainen, eikä tarvitse soitella naapureita apuun. Eli ei pelota, ei pelottaisi vaikka olisi itseäni vahvempi.
Sama, tosin lihastakin on mut super naisellinen nainen. Alkuun oli kyl oikeasti haastavaa hyväksyä et nainen vahvempi. Tuli jopa kompleksi ja aloitin itse käymään kanssa salilla. Vuoden päästä olikon sitten voima tasapaino jo oikein päin.
Ja kyllä just kaikki huonekalujen siirrot, halkojen kanto yms todella kiva kun nainen osallistuu ja sa apua.
On todella hienoa kun nainen treenaa tosissaan ja haluaa kehittyä. Lihaksikas vartalo naisella on harvinainen ja senkin takia kiinnostava. Ei miehet tietenkään pelkää lihaksikasta naista, mutta monet arvostavat enemmän naisellisuutta.