Satosen ja muiden multimiljönäärien tulisi välittömästi tehdä lahjoituksia yhdistyksille ja yliopistojen tutkimukselle Amerikan malliin!
Kommentit (17)
Satosen omaisuudesta leijonanosa on kiinni asunnoissa ja metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on korkea verotus. Varakkaat maksavat verojen muodossa hyväntekeväisyyttä.
Ei riitä, varsinkin kun pitävät varojaan vakuutuskuorissa joista ei veroa mene paitsi silloin niissä olevat varat realisoidaan (usein Sveitsissä)
Tienaa itse miljoonat niin sitten voit itse lahjoitella eikä tarvi mennä kaivelemaan muiden taskuihin.
Ovat niin stanan pihiä porukkaa, että mieluummin istuuvat rahojensa päällä kuin tekisivät niillä jotain yleishyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on korkea verotus. Varakkaat maksavat verojen muodossa hyväntekeväisyyttä.
Verot ja hyväntekeväisyys ovat kaksi aivan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verot ja hyväntekeväisyys ovat kaksi aivan eri asiaa.
Niin, mutta kummassakin tapauksessa rahaa siirtyy rikkaalta köyhälle.
Vierailija kirjoitti:
Ovat niin stanan pihiä porukkaa, että mieluummin istuuvat rahojensa päällä kuin tekisivät niillä jotain yleishyödyllistä.
Toivottavasti itse lahjoitat suuren osan omaisuudestasi yleishyödyllisiin tarkoituksiin, kuten vaikka kehitysapuun. Ethän ole saita. Esimerkin voima on valtava!
Ap. Voihan Satonen lahjoittaa hyväntekeväisyyteen mutta kun haluaa Amerikan joustavat työmarkkinat tai Ruotsin vientivetoisen palkkamallin niin voitaisiin kopioda muitakin juttuja ulkomailta yms.
Ei kuulu suomalaisten kulttuuriin. Amerikassa ei esim. kadehdita niitä, joilla on enemmän rahaa tai taitoa, vaan ovat onnellisia toistensa menestymisestä.
Miettikää, miten meillä toimisi tuo lottovoittaja- ohjelma???
Satonen on tehnyt suomalaisten hyväksi enemmän kuin vauvapalstalaiset yhteensä.
jenkeissä ne lahjoitukset vähennetään veroista. En muista miten, mutta on yllättävän kannattavaa se lahjoittaminen siellä.