Mies on kadonnu, kun tulin töistä kotiin.
Ei ole provo. Mies jäi nukkumaan aamulla kuten tapoihinsa kuuluu. Minä tulin puolisen tuntia sitten kotiin. Miestä ei näy. No ajattelin, että on lähtenyt johonkin. Ei vastaa puhelimeen. Äsken paitaa hakiessa huomasin, että miehen kaikki vaatteet on kaapista kadonneet, samoin hygienia välineet ja kaikki muu.
Myös hänen autonsa on poissa. Ainoastaan suuri tavaroita on jättänyt mm. Työkaluja, dvd tä, telkkarin, joka on osin yhteinen. Mies ei vastaa puhelimeen. Eilen oli pientä riitaa tai ei ihan pientäkään, tuli sanottua pahasti. Sanoin, että kyllästyttää katsella tota loisimista, mies olluy työtön jo toista vuotta eikä kovin innokkaasti töitä hae. Jättää ottamatta työpaikkoja vastaan, koska eivät kuulemma ole sopivia.
Jo toisinaan mies on äkkipikainen, mutta tämä on ihan uusi tilanne. Eihän tolla tavalla vain lähdetä. Ilmeisesti mies nyt viestittää minulle, että on lähtenyt eikä aio palata. En tiedä missä on.
En ole kovinkaan huolissani vaan pikemminkin raivoissani. En usko, että hänellä on mitään hätää, mutta tämä taas vahvistaa, että ero taitaa todella olla oikea ratkaisu. Millainen aikuinen ihminen hoitaa asian noin? Asunto on yhteinen. Miehen on pakko jossain kohtaa vielä palata hoitelemaan asioita.
Kommentit (25)
Tämä vahvistaa, että ero taitaa olla oikea ratkaisu?! Etkö ymmärrä, että sinut on jätetty? Se ero tuli jo!
No, mitä sitten haluat? Selvästikin olet ollut tyytymätön miehen panokseen viimeiset 2 vuotta? Teit tilisi selviksi ukon kanssa ja nyt sitten pääsit hänestä eroon. Ja ongelma on?
Oletko kertaakaan kysynyt mieheltäsi kuinka hän voi? Työn menettäminen alkujaan on voinut olla kova henkinen kolaus, josta osa toipuu hitaammin. Pari vuotta olet nalkuttanut kuinka paska hän on, mies on masentunut ja sitten lataat vielä kunnon tilityksen. No, hän lähti. Ehkä lähteminen ahdistavasta tilanteesta on se, mitä hän tarvitsee, että voi jatkaa elämäänsä.
Elä sinäkin omaa elämääsi.
Miehesi lähti raukkamaisella tavalla ja aikuinen ihminen ei todellakaan hoida asioita noin. Toisaalta riidan aikana ei koskaan kannattaisi spekuloida suhteen lopettamisella, koska se on eräänlaista henkistä välivaltaa ja siinä kyllä on se riski, että toinen päättää lähteä sen sijaan, että jäisi suhteeseen odottamaan, tuleeko itse jätetyksi. Olisi hänen toki silti pitänyt kasvotusten ilmoittaa, että suhde on nyt loppu ja hän lähtee omille teilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi lähti raukkamaisella tavalla ja aikuinen ihminen ei todellakaan hoida asioita noin. Toisaalta riidan aikana ei koskaan kannattaisi spekuloida suhteen lopettamisella, koska se on eräänlaista henkistä välivaltaa ja siinä kyllä on se riski, että toinen päättää lähteä sen sijaan, että jäisi suhteeseen odottamaan, tuleeko itse jätetyksi. Olisi hänen toki silti pitänyt kasvotusten ilmoittaa, että suhde on nyt loppu ja hän lähtee omille teilleen.
Semmoinen uusi juttu on keksitty kuin teksiviesti ja eston laitto sen jälkeen.
Niin, teki selväksi että rakkaus loppui miehen rahojen myötä.