Ruotsin kuningatar Silvia 80v haluaisi siirtyä pois hovista, mutta ei voi niin kauan kuin miehensä kuningas Kaarle Kustaa on vallassa.
Kuningas vaikuttaa todella nuorekkaalta ja meneväiseltä.
Kommentit (163)
Silvia on commoner eli ei aatelissukua. Ei mikään ihme että kaipaa takaisin rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mieti hetken ennenku alat jakaa tavaraasi monarkeille, ihan riippumatta siitä oletko pyrkimässä vaimoksi vai jalkavaimoksi.
Juu minä mietin tätä joka viikko. Pitää ihan lukossa pitää haarat ettei tule vahingossa jaettua monarkille.
Vicotoria on valmis tehtävään Danielinsa kanssa.
Suomalaista verta Ruotsin kuningaskuntaan!
Tanskan Margareeta älysi fikusuna ihmisenä siirtää pojalleen vallan ajoissa ja itse viettää eläkepäiviä! Kalle Kustaan äly ei tähän riitä ja sinnittelee viimeiseen asti muka korvaamattomana ja Silvia-paran on sinniteltävä mukana, vaikka on terveyshuolia!! Victoria ja Daniel ovat nyt parhaassa iässä ja lapsetkin tarpeeksi isoja. Samahan se on Norjassa, kun Harald pinnistelee vallassa. Olisi hyvä, että Mette-Maritkin voisi olla kuningatar, kun terveys on huono ja voi huonota nopeasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kalle varmaan vetkuttaa sen vallansiirron kanssa, että Victoria saisi vielä viettää vapaampaa elämää.
Ahne idiootti, joka ei halunnut edes Victoriasta kuningatarta vaan yhtä älyvapaasta pojastaan, kuin itse on!
Eihän sillä kuninkaalla mitään ongelmia terveyden kanssa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mieti hetken ennenku alat jakaa tavaraasi monarkeille, ihan riippumatta siitä oletko pyrkimässä vaimoksi vai jalkavaimoksi.
Juu minä mietin tätä joka viikko. Pitää ihan lukossa pitää haarat ettei tule vahingossa jaettua monarkille.
Tännekin vääntyi ihan kruunu päässä koputtelemaan ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle varmaan vetkuttaa sen vallansiirron kanssa, että Victoria saisi vielä viettää vapaampaa elämää.
Ahne idiootti, joka ei halunnut edes Victoriasta kuningatarta vaan yhtä älyvapaasta pojastaan, kuin itse on!
Mikä vika sen pojassa on?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä kuninkaalla mitään ongelmia terveyden kanssa ole.
Niin kunhan voisi päästää Silvian eläkkeelle ja edustaa enemmän Victorian kanssa. Maddekin on nyt Ruotsissa
Poor little rich granny.
Ei liikene tippaakaan sympatiaa tuon syöpäläisjärjestelmän edustajille, varsinkaan niille, jotka ovat omasta tahdostaan siihen lähteneet.
Miksi tuollaista farssia edes pidetään yllä jos sieltä halutaan pois? Olisi miettinyt sitä silloin 70 vuotta sitten
nosto