Ruotsin kuningatar Silvia 80v haluaisi siirtyä pois hovista, mutta ei voi niin kauan kuin miehensä kuningas Kaarle Kustaa on vallassa.
Kuningas vaikuttaa todella nuorekkaalta ja meneväiseltä.
Kommentit (176)
Minusta on kiva seurata Ruotsin kuninkaallisia. Ei se ole niin tärkeää, kuka heistä on eniten esillä.
Pitkästä aikaa toivon lisää mielipiteitä.
Jossain tuoreessa haastattelussa Kalle Kustaa sanoi, ettei voi ymmärtää Tanskan kuningattaren luopumista kruunustaan. Lisäsi vielä, ettei itse ole luopumassa kruunusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaarle K vaikuttaa ihan idiootilta. Paras palvelus koko maalle olisi päästää kansan rakastama Victoria valtaistuimelle ja lähteä itse eläkepäiviä viettämään. Ei hän mikään Kuningatar Elisabet ole.
Näin on asia!
Vierailija kirjoitti:
Jos Kaarlen suosikki lapsesta siitä pojastaan Carl Philipista olisi tullut kuningas ennen kuin lakia muutettiin, varmasti Kaarle olisi jo aikoja sitten luovuttanut kruunun ilomielin ja tyytyväisenä pojalleen hymyssä suin, mutta en ole yllättynyt, että Kaarle ei luovu kruunusta, koska joutuisi näkemään Victorian nousevan hänen tilalleen. Eiköhän se loppuun asti ole vallassa.
Carl Philip on juuri saanut vauvan, joten ei edes ehtisi nyt edustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarle K vaikuttaa ihan idiootilta. Paras palvelus koko maalle olisi päästää kansan rakastama Victoria valtaistuimelle ja lähteä itse eläkepäiviä viettämään. Ei hän mikään Kuningatar Elisabet ole.
Näin on asia!
Ellu oli niin koppava. Hänestä ei olisi tullut kuningatarta, jos hänen setänsä ei olisi luopunut kruunusta amerikkalaisen, kahdesti eronneen Wallis Simpsonin vuoksi.
Hyvä, että Silvian jalat leikattiin niin pääsee helposti edustamaan. Vaikka onhan hän edustanut lähes koko ajan.