Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin kuningatar Silvia 80v haluaisi siirtyä pois hovista, mutta ei voi niin kauan kuin miehensä kuningas Kaarle Kustaa on vallassa.

Vierailija
07.10.2024 |

Kuningas vaikuttaa todella nuorekkaalta ja meneväiseltä.

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että ajattelee Victorian saavan elää lastensa kanssa edes suht normaalia elämää mahdollisimman pitkään. Kallehan on ollut itse kuninkaana hyvin nuoresta pitäen. Eivätköhän myös keskustele keskenään asiasta ja Victoria varmasti sanonut kantansa haluaako vai ei vielä kuningattaren roolia.

Vierailija
82/163 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
G
83/163 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä voisi jo siirtää vallan Victorialle ja mennä nauttimaan eläkepäivistä. Mikähän estäisi asiassa?

No, onhan se noloa, kun irvistelevä, leukava Victoria edustaa tympeän jumppamaikkansa kanssa.

Vierailija
84/163 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Kalle Kustaa on itse se tulppa. Haluaa olla itse kuningas loppuun asti ja on kiukkuinen siitä kun poikansa ei päässyt jatkamaan.

Jotenkaan Kallen ja tyttärensä Victorian välit ei tästä syystä näytä kaikkein lämpimimmiltä. Kun edustivat jossain kahdestaan, tunnelmat ja ilmeet oli jäätäviä. Muistan nähneeni kuvia.

Vierailija
85/163 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Kalle Kustaa on itse se tulppa. Haluaa olla itse kuningas loppuun asti ja on kiukkuinen siitä kun poikansa ei päässyt jatkamaan.

Jotenkaan Kallen ja tyttärensä Victorian välit ei tästä syystä näytä kaikkein lämpimimmiltä. Kun edustivat jossain kahdestaan, tunnelmat ja ilmeet oli jäätäviä. Muistan nähneeni kuvia.

Voi olla näin hyvinkin.

Vierailija
86/163 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsihän philipkin eläkkeelle vaikka ellu jatkoi kuolemaansa asti. Jos ei kalle päästä eläkkeelle niin voihan silvia hakea erooa...

Vierailija
87/163 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle olisi halunnut Carl Philipistä kuninkaan, mutta toisin kävi. Ihme touhua. Voisi nämä monarkiat jo siirtyä ajasta ikuisuuteen muutenkin.

Vierailija
88/163 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
89/163 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
90/163 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
91/163 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin että joku kirjoitti että Kaarle. Kustaalla olisi dementia ei Silvialla

Silvialla se on, katse ei ole enää terävä ja on välillä ihan hukassa. Siksi haluaa pois. 

Vierailija
92/163 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
93/163 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei valtaa jo luovuteta jälkeläiselle? Noi aina on viimeiseen saakka vallan kahvassa.

Koska Kuningas haluaa, että Victoria saa rauhassa kasvattaa lapsiaan ja olla heidän kanssaan. Kuningattarena siihen ei ole aikaa.

Vierailija
94/163 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
95/163 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia on jo 81-vuotias, hänen syntymäpäivänsä on 23.12. 1943.

Vierailija
96/163 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Silvia tekee paljon töitä, vuonna 2024 hänellä oli 9 ulkomaan työmatkaakin:

12.-14.3. Valtiovierailu Meksikoon kuningas Kaarle Kustaan kanssa

14.-16.5. Työmatka Thaimaahan perustamansa World Childhood Foundationin kanssa

5.-11.8. Olympialaisissa Ranskassa kuningas Kaarle Kustaan kanssa

6.-8.9. Paralympialaisissa Ranskassa kruununprinsessa Victorian ja prinsessa Estellen kanssa

15.9. Palkinnon vastaanotto Saksassa

18.-19.9. Työmatka Saksaan perustamansa World Childhood Foundationin kanssa

25.-27.9. Työmatka New Yorkiin, USA, perustamansa World Childhood Foundationin kanssa, prinsessa Madeleine mukana

4.-6.10. Työtehtäviä Brasiliassa perustamansa World Childhood Foundationin kanssa

27.10. World Childhood Foundationin Childhood -talon vihkiminen Saksassa

Vierailija
97/163 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Silvia on itse sanonut, että tekee töitä niin kauan kuin jaksaa, koska joka päivä oppii jotain, tapaa mielenkiintoisia ihmisiä ja kokee jotain uutta.

Vierailija
98/163 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei valtaa jo luovuteta jälkeläiselle? Noi aina on viimeiseen saakka vallan kahvassa.

Ei sillä pellehermanni-perheellä mitään valtaa ole !

Vierailija
99/163 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernadottet eivät luovu kruunusta. Toisaalta, olisi upeaa nähdä Victoria kuningattarena mahdollisimman pian, Daniel hänen prinssipuolisonaan ja Estelle kruununprinsessana. Kaarle Kustaa voisi aivan hyvin luopua kruunusta ja hän ja Silvia voisivat silti tehdä työtehtäviä kuten esim. Hollannissa Beatrix ja Tanskassa Margrethe ovat tehneet kruunusta luopumisen jälkeen. Carl Philip ja Madeleine perheineen voisivat siirtyä taka-alalle, Carl Philipin ja Madeleinen lapsethan eivät tule tekemään kuninkaallisia työtehtäviä, vaan heidän oletetaan hankkivan "tavallisen" työn.

Vierailija
100/163 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle varmaan vetkuttaa sen vallansiirron kanssa, että Victoria saisi vielä viettää vapaampaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän