Temptation Island Suomi 2024 OFFICIAL
Kohta mennään taas! Tähän ketjuun sarjan käsittely puolesta ja vastaan!
/c
Katso lähetysajat : Temptation Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1189)
Disa on kyllä todella tekopyhä tapaus. Miten mahtaa pyhimyksen rooli sujua kun bileet jatkuvat. Olisi hyvä kun Hannes saisi itsevarmuutta ja Disa näyttäisi oikeat karvansa. En usko hetkeäkään hänen muuttuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on PIG, aivan järkyttävä tyyppi. Ei mitään tilannetajua tai suodatinta. "No tällane mä vaan oon, oma itteni"... Voi Sara miten toivoisin sulle parempaa, ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista käytöstä ja puhetta kumppaniltaan.
No Sara on raskaana ja lapsen isä ilmeisesti Marko, joten nalkissa on.
Uusi Temptation Island -tähti Sara on raskaana
Tuoreella Temptation Island Suomi -kaudella nähtävä Sara on kertonut sosiaalisessa mediassa odottavansa lasta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d33f5d12-9c36-4d80-9f3e-e8e814…
Voi tyttöparkaa. :( Toi on niin monella tapaa kaltoinkohteleva parisuhde. Vanha elähtänyt elostelija alistanut nuoren (ehkä kovia kokeneen?) naisen käytännössä seksiorjakseen ja huonon itsetuntonsa henkiseksi nyrkkeilysäkiksi. Onni sinänsä et tää heidän dynamiikka ja Markon touhu tulee julkiseksi, toivottavasti Sara saa tukea ja apua monesta suunnasta! Toivon Saralle ja vauvalle kaikkea hyvää ja kaunista, onnellista odotusta <3
Apua, ihan jäätävä tää Disan ja Hanneksen haastattelu! Disan käytös ja tuo Hanneksen hämmennys tilanteesta on ahdistavaa katsottavaa. Jos tää ei oo mediatemppu vaan ihan aitoa heidän välistä vuorovaikutusta niin tempparit todellakin on väärä paikka heille
Miten Saran juominen tuolla, hän on raskaana niin pitäisi pysyä alkoholittomissa juomissa, mitähän on lasissa? Onko tullut esille.
Vierailija kirjoitti:
Apua, ihan jäätävä tää Disan ja Hanneksen haastattelu! Disan käytös ja tuo Hanneksen hämmennys tilanteesta on ahdistavaa katsottavaa. Jos tää ei oo mediatemppu vaan ihan aitoa heidän välistä vuorovaikutusta niin tempparit todellakin on väärä paikka heille
No olipa kyllä, tuli paha mieli Hanneksen puolesta. Taas Disa nolasi ja mitätöi hänet, sai hymyn hyytymään kasvoilta. Oon yrittänyt pysyä ennakkoluulottomana Disan suhteen (en oo nähnyt aiempaa kautta missä oli), mut hänestä on kyllä vaikea pitää. Hannes ansaitsee kaikin tavoin tasapainoisemma ja sanotaan nyt suoraan että myös tasokkaamman naisen rinnalleen. Vastarakkautta ja kumppanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Run, Hannes, run!!
Niki ja tuuli on ex on The beach sarjassa molemmat olleet. Mahdollisesti voisivat olla he. Niki on tämän tinon (joka on ollut useampaan kertaan exä sarjoissa sekä myös temppareissa sinkkuna ) isoveli
Vierailija kirjoitti:
No olipa kyllä, tuli paha mieli Hanneksen puolesta. Taas Disa nolasi ja mitätöi hänet, sai hymyn hyytymään kasvoilta. Oon yrittänyt pysyä ennakkoluulottomana Disan suhteen (en oo nähnyt aiempaa kautta missä oli), mut hänestä on kyllä vaikea pitää. Hannes ansaitsee kaikin tavoin tasapainoisemma ja sanotaan nyt suoraan että myös tasokkaamman naisen rinnalleen. Vastarakkautta ja kumppanuutta.
Kirjaimellisesti hymy hyytyi, toinen onnellisena kertoo jotain ja toinen nauraa, ilmeilee ja alentaa. :@
Jos tää Hanneksen sanoma asia nyt ei pitäisikään paikkaansa, niin toista ei kuitenkaan nolata tolleen! Siihen voi sanoa jotain neutraalia kuten että keskusteluita vielä käydään ja kulisseissa sitten keskenään puhua. Mä en antaisi ikinä anteeksi jos kumppani puhuisi mulle noin, ja vieläpä julkisesti!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa jo pelkkä kuva kertoo kaiken, mies asiallisen näköinen ja iäkäs nainen puolipukeissa kuvitellen olevansa jotain mitä ei ole.
On kyllä tullut koettua tuollaista, se on tyrmistyttävää kun on aiemmin puhuttu selkeästi jostain asiasta ja sitten toinen on kuin joku dementikko ja väittää että ei ole puhuttu eikä hän ole sanonut.
Disa nöyryyttää ja alistaa Hannesta, ei arvosta häntä yhtään kumppanina. Karmeeta katottavaa. Iltanotskilla sanoi Merille "sulla on niiiin ihana mies", äänensävy ja ilmeet viittas siihen että kun hänellä on taas niiiin surkee poikaystävä. Pelkkää negaa koko ajan, käy niin Hannesta sääliksi, kun on joutunut tuon mustaleski-spiderin leikkikaluksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Disa on hirveä eukko. Juokse Hannes ja kovaa!!
Hannes on niin kiva ja kunnollinen. Ansaitsisi arvostavan kumppanin. Disa elää edelleen teini-ikää. Nuo on kypsyystasolla aivan päinvastoin, mitä oikeat iät on.
Vierailija kirjoitti:
Tuon videon ja neljän ensimmäisen tempparijakson perusteella voi vaan ihmetellä, miksi disa on edes hanneksen kanssa, kun on näytetty vaan tuollaista negatiivista ja virnuilevaa suhtautumista. Jos kokemus toisesta on todella tuo, niin rääkkääkö se siinä itseään vai kumpaakin vai mikä idea tuossa on?
Kumpi on pahempi, Marko vai Disa? Itse sanoisin että Disa. Todella myrkyllinen nainen js täysin tahallista tuo Hanneksen nöyryyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Fanni näyttää ihan joltain porsaalta :D
Syöttöporsaalta xD
Just tää. Monet avoimessa suhteessa olevat haluaa kaiken, eli turvallisen kotona odottajan sekä vapautta paneskella, mutta eivät sitte kuitenkaan sitoudu siihen kotona odottajaan: jos kotona olija muuttaa mielensä avoimesta niin se voidaan heittää ulos. Mitä hiton rakkautta tai parisuhdetta se on? Se on lapsellista vapautta käyttää muita ihmisiä ilman että ottaa vastuuta mistään. Hyvä diili toki varmaan monelle.
Mä olin joskus avoimessa suhteessa ja puhuin aluksi vähä niinkuin Kimmo, tyyliin dissasin monogaamisia ja että muut ei vaan ymmärrä tätä hienoutta. Nyt vähä vanhempana oon oppinu, että siinä ei oo mitään hienoa että sun sisällä on tyhjiö jonka täyttämiseksi tarvit koko ajan muita ihmisiä ja suhteita. Silti et halua kuitenkaan sitoutua kehenkään.
En sano ettei avoin suhde vois koskaan toimia, mutta se vaatis hurjan tasoista itsetuntemusta ja henkistä vahvuutta sen sijaan, että sanelee toisille vaan ehtoja. Tunteita ei voi pitää suhteista pois, ei mitenkään, vaikka monet suhteilijat sitä mainostaa että hallitsevat itseään. Se on päin vastoin freudilainen lipsahdus josta tietää että suhde ei voi toimia hyvin, koska tunteet pitäis nimenomaan kohdata ja käsitellä jotta homma vois toimia aidosti. Ei blokata pois ja leikkiä omassa parisuhteessa että ei tässä mitään oo meneillään, nuudeleita tässä vaan sun kaa keittelen vaikka just kävin panemassa ja sylittelemässä ihmistä johon oon ehkä ihastunut. Huoh.