Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi 2024 OFFICIAL

Vierailija
07.10.2024 |

Kohta mennään taas! Tähän ketjuun sarjan käsittely puolesta ja vastaan!

/c

Kommentit (1189)

Vierailija
241/1189 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Tempparit alkoikin tänään jo ennen kymmentä. Avasin telkkarin ajoissa, ja siellähän uusi jakso jo pyöri. 

Vierailija
242/1189 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin aikoinaan siitä, että sinkkuja lähetettiin säännöllisesti kotiin. Silloin oli painetta saada joku varattu koukkuun, ettei joudu lähtemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1189 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se avoimen suhteen miesosapuoli on jotenkin tylsän oloinen. Lempijuttu mitä jankuttaa, on "muut harrastaa keilausta ja golfia, mä harrastan seksiä!". Eikö aikuinen mies keksi mitään syvällisempää tapaa tai näkökulmaa keskustella avoimesta suhteesta? 

Samaa mieltä! Lisäksi shadya että nyt käykin ilmi että hakee vahvasti myös läheisyyttä eikä vaan seksiä. Eli on kuitenkin tavallaan tunteiden ja yhteyden kokemuksen perässä, eikä vaan seksin. Ja tää tulee nyt Mialle kuitenki vähän yllätyksenä. Eikä Mian mukaan näistä muista kumppaneista ja tapahtumista ees puhuta kotona silleen tapahtumia läpi käymällä. Eli mitä tää Kimmon mainostama parempi kommunikaatio parisuhteessa nyt sitten ihan käytännössä on??

Mut huijattiin avoimeen suhteeseen vähän tuolla tavoin, että joo joo puhutaan ja keskustellaan paljon ja kaikki pitää olla kaikille ookoo. Sit parin vuoden jälkeen tajusin että sitä puhumista mainostettiin mulle hirveesti, mutta oikeesti ihan sama mitä olisin kokenut tai puhunut, se ei ois muuttanu mitään: toinen haluaa käydä vieraissa joka tapauksessa ja ground rules pysyy, ihan sama mitä mä koen. Täähän se on avoimen suhteen paradoksi: vaikka miten puhuttais asioista niin onko se toinen osapuoli valmis muuttamaan itsessään lopulta mitään, vai pitääkö se omista haluissaan kiinni ja ootko sä sille kuitenkin vaan se vakiopimppi. Mitäpä siinä puhuminen lopulta auttaa jos toinen kokee että vieras seksi tulee olemaan aina tärkeämpää kuin sä, ja jos pitää valita niin sä häviät.

Vierailija
244/1189 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl kaksinaismoralistista Disalta suuttua jostain koskettelusta, kun ite kävi sinkkuna ollessaan painamassa varattua miestä. Ihan pihalla koko emäntä... Kunnon minäminä-tyyppi.

Vierailija kirjoitti:

Lynkatkaa vaan, mutta mun mielestä ulkonäöllisesti taso on tällä kaudella kova. Kyllä, valkoroskaa on, mutta on henkilöitä jotka ovat syntyneet kauniiksi mutta muilla keinoilla (tatskat, lävistykset, täytteet) pilanneet ulkonäköään. Esim:

Sara

Meri

Elina

pari muuta sinkkunaista, olikohan Ella

jopa Disa.

Mutta hyi miten kamala akka tuo Disa onkaan. Fiilaan Hannesta, mutta jotainhan hänellä on pielessä, kun on tuohon haksahtanut. Mun mielestä Hannes on komea ja vaikuttaa myös järkevältä ja luotettavalta. Disa on tekopyhä kun kiukuttelee sinkkumimmien lähentelystä kun itse teki kaksi vuotta sitten samaa. 

Mielenkiintoinen ja mehukas kausi tulossa!

Vierailija
245/1189 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo diakoni-Jenni on järkyttävä. En käsitä, miten kirkolla töissä ollut ihminen voi käyttäytyä noin. 

Eikös hän ottanut loparit, jotta pääsisi tuonne. Epäilen, ettei tuohon ohjelmaan osallistuminen ole mikään meriitti cv ssä.

Ollut varmasti pakko ottaa loparit. Ei yksikään seurakunta haluaisi pitää töissä työntekijää, joka telkkarissa mainostaa haluavansa rikkoa toisten parisuhteita. 

Sekin ihmetyttää, miten joku kolmevitonen mamma (vai kuinka vanha tuo on) haluaa tällaiseen parikymppisten sarjaan mukaan? Suurin osa tuntemistani naisista miettii tuossa iässä ihan toisenlaisia asioita, eikä joku kännibiletys kiinnosta enää kuten teininä.

Vierailija
246/1189 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennihän ei ole ollut varattujen miesten mielestä mikään saalis. Kukaan ei ole kommentoinut, että olisi kuuma tapaus. Kimmo on kiinnostunut Jennistä vain siksi, että haluaa kerätä sulkia hattuunsa ja on ihan sama, kenet saa saman peiton alle. Helpoin nakki napsahtaa ensin.

Verrokkina taas Meri ja Raksu, joilla on paljon kypsempää menoa, vaikka ovat Jenniä reippaasti nuorempia. Selvästi on arvostusta puolin ja toisin, eikä tarvitse testailla omaa vetovoimaa muihin. <3

Vierailija
247/1189 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo diakoni-Jenni on järkyttävä. En käsitä, miten kirkolla töissä ollut ihminen voi käyttäytyä noin. 

Eikös hän ottanut loparit, jotta pääsisi tuonne. Epäilen, ettei tuohon ohjelmaan osallistuminen ole mikään meriitti cv ssä.

Taitaa nykyisin olla baaritiskillä töissä. Siellä ei varmaan haittaa, jos on telkkarista tuttu sinkku. Kirkossa saattaisi haitata, jos se auttamaan tullut diakoni olisikin kiinnostunut niistä asiakkaista muussakin mielessä.

Vierailija
248/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, miten jotkut ohjelmassa hehkuttavat avoimen suhteen olevan ok. Sitten kun katsoo mikroilmeitä nähdessään kumppaninsa toisen kanssa, niin ei olekaan ok.

Vierailija
249/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, miten jotkut ohjelmassa hehkuttavat avoimen suhteen olevan ok. Sitten kun katsoo mikroilmeitä nähdessään kumppaninsa toisen kanssa, niin ei olekaan ok.

Tuossahan naisosapuoli halusi testata, onko avoin suhde todella oma juttu.

Vierailija
250/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä töissä Mia ja Kimmo on tavanneet? Millä työpaikalla on nykyään aikaa pelehtiä työkaverin kanssa? Ja vapaa-aikakin kuluu saman harrastuksen parissa ainakin Kimmolla. Harrastuksena kun on seksin harrastaminen. Naurettavaa. 

Vierailija
251/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on PIG, aivan järkyttävä tyyppi. Ei mitään tilannetajua tai suodatinta. "No tällane mä vaan oon, oma itteni"... Voi Sara miten toivoisin sulle parempaa, ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista käytöstä ja puhetta kumppaniltaan. 

Vierailija
252/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella pitkät oranssi kupari sävyiset hiukset.. sen verran näkyi..siinä seuraavassa jaksossa insertissä.. tää siis jaksossa 6.. jakson nimi on Onks toi ? Kellä vois olla tuollaiset hiukset ja mahdollisesti joku tunnettu /tiedetty🤔🤔

Niko ja Tuuli, jostain tunnettu, en tiedä mistä. 

Vierailija
253/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aljaa tulemaan mitta täyteen tuon Kimmon JUTUISTA mm. "jos mä olisin monogaamisessa suhteessa pari vuotta, niin alkais ahdistaa, etten sais enää tehdä MITÄÄN!!???"  Yököttää vapaan suhteen rinnastaminen ohjelmaformaatin ideaan ns. "kestääkö parisuhde houkutukset". Ei ole mitään järkeä, jos pariskunta lähtee testailemaan parisuhdetta (mitä ihmeen parisuhdetta????) oletuksella "mä aion panna täällä" /"mä toivon että puoliso panee tuolla jotain". Eikö mikään ole enää arvokasta tai toista kunnioittavaa? Vapaassa suhteessa elävät ovat ihan puhtaasti sinkkuja ja kykenemättömiä ikinä sitoutumaan mihinkään.

Vierailija
254/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aljaa tulemaan mitta täyteen tuon Kimmon JUTUISTA mm. "jos mä olisin monogaamisessa suhteessa pari vuotta, niin alkais ahdistaa, etten sais enää tehdä MITÄÄN!!???"  Yököttää vapaan suhteen rinnastaminen ohjelmaformaatin ideaan ns. "kestääkö parisuhde houkutukset". Ei ole mitään järkeä, jos pariskunta lähtee testailemaan parisuhdetta (mitä ihmeen parisuhdetta????) oletuksella "mä aion panna täällä" /"mä toivon että puoliso panee tuolla jotain". Eikö mikään ole enää arvokasta tai toista kunnioittavaa? Vapaassa suhteessa elävät ovat ihan puhtaasti sinkkuja ja kykenemättömiä ikinä sitoutumaan mihinkään.

Heidän motiivinsa lähteä saarelle oli Kimmolla päästä panemaan ja Mialla testata käytännössä, onko avoin suhde hänelle oikeasti sopiva kuvio. Vähän eri lähtökohdat kuin perinteisesti, mutta ihan hyvä ainakin Mialle. Eivät ole ensimmäinen avoimessa suhteessa oleva pari ohjelmassa.

Vierailija
255/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen avoimessa suhteessa, että miksi pitää olla parisuhteessa. Eikö helpompaa olisi olla sinkku niin silloin saisi vapaasti panna kaikkea liikkuvaa ja ei tarvitsisi pelätä mahdollisten tunteiden tulemista??Miksi pitää olla kotona joku odottamassa??

Terveisin Pitkässä parisuhteessa oleva

Se on varmasti mukavaa, että on turvallista palata kotiin, kun äidin/isän korvike odottaa. Kuullostaa samalta, kun pieni lapsi alkaa tutkimaan maailmaa ja palaa kuitenkin pian vanhemman syliin.

Vierailija
256/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olisit yksin, ei kukaan odota kotona.

Vierailija
257/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin huvitti ekojen bileiden ja videoiden jälkeen, kun Disa marmatti että sinkut eivät kunnioita heidän parisuhdettaan. Tuli jotenkin niin elävästi mieleen ne edellisen kauden varatun Leon ensimmäiset bileet, joissa Disan parakat läiskyivät hänen naamallaan.

Vierailija
258/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kostaa Disalle

Vierailija
259/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko on PIG, aivan järkyttävä tyyppi. Ei mitään tilannetajua tai suodatinta. "No tällane mä vaan oon, oma itteni"... Voi Sara miten toivoisin sulle parempaa, ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista käytöstä ja puhetta kumppaniltaan. 

No Sara on raskaana ja lapsen isä ilmeisesti Marko, joten nalkissa on.

Uusi Temptation Island -tähti Sara on raskaana

Tuoreella Temptation Island Suomi -kaudella nähtävä Sara on kertonut sosiaalisessa mediassa odottavansa lasta.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d33f5d12-9c36-4d80-9f3e-e8e814…

Vierailija
260/1189 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennikin näytti ärtyneeltä, kun joku muu oli Kimmon seurassa tai menossa hänen kanssaan treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi