Miksi vanhemmat miehet ei tunnu pitävän, jos nainen lähestyy?
Olen -70 luvulla syntynyt nainen ja jo teini-iästä asti olen lähestynyt aina haluamania poikia/miehiä. Aina on jotain vastakaikua ollut, edes sen yhden illan disco illan verran. Kummatkin pitkät suhteeni olisi jäänyt elämättä, jos en olisi ollut jopa hiukan röyhkeän aloitteellinen, mutta tulosta tuli nopeastikkin. Nyt sinkkuna ollut 3 vuotta, joka on pisin aika sitten 16v iän, jolloin aloin ensimmäiseen pitkään suhteeseen. Enään nämä rohkeatkaan lähestymisyritykseni ei tuota käytännössä yhtään mitään tulosta. Ei täys tyrmäystä, mutta korkeintaan pari halia ja se on siinä. Ilmeisesti hakemani n.45-49 vuotiaat miehet eivät jaksa enää alkaa suhteisiin. En itsekkään vaadi mitään kotileikkejä, enkä papin aamenia, mutta ei edes pikkukiva kiinnosta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suurinpiirtein samanikäinen sinkkumies. Miehekäs, lihaksikas ja parrakas introvertti. Rempseät, ekstroverttiset "oikeata elämää" nähneet täti-ihmiset ovat olleet minusta kiinnostuneita teinipojasta lähtien, muut ei niinkään. Itse kiinnostun rauhallisista introverteista, mutta en tunnu sopivan heidän hakukriteereihinsä. Mikään pikainen juttu ei ole minua koskaan kiinnostanut ja parisuhde päälle käyvän draamaa tihkuvan ekstrovertin kanssa tuntuu loputtomalta painajaiselta. Joten sinkkuus tuntuu parhaalta vaihtoehdolta edelleen.
Hiljainen panopuu kelpaisi, mutta elävä nainen ei. Jotenkin tulee oksu fiilis koko viestistä
Juuri tätä "elävän naisen" ihmistyyppiin yllä viitataan. Eli vanhat miehet ovat tällaisen "elävän naisen" kanssa jo yhden avioeron kokeneet ja siksi tietävät varoa oksufiilistelijöitä.
Olen maintsemassassasi ikäluokassa ja mua ei ainakaan haittaa, jos nainen tekee tuttavuutta. Päinvastoin. Nettideittailussa annan naisten tehdä aloitteen, koska ne johtavat varmemmin johonkin.
Työpaikalla en kaipaa naisten aloitteita, mutta se on poikkeus joka vahvistaa säännön.
On aika inhottavaa, jos joku väkipakolla yrittää, eikä mene perille ettei kiinnosta. Saatika jos on varattu ja toinen ei kunnioita sitä pätkääkään.
Kaikki eivät kiinnosta kaikkia ja ota huomioon, että sinulla on jo ikää. Kenen tahansa pokaus ei ainakaan enää tuossa iässä tapahdu sormia napsauttamalla. Sinulla on selvästi ollut myös aiemmin tuuria että olet sattunut onnistumaan iskemään haluamasi miehet.
Tee kuten useimmat muutkin: kunnioita toista äläkä oleta, että kenet tahansa saa iskettyä kun riittävän röyhkeästi piirittää. Millainen jyrä onkaan parisuhteessa sellainen, joka käy päälle toisen tunteista välttämättä kun on päättänyt saada jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suurinpiirtein samanikäinen sinkkumies. Miehekäs, lihaksikas ja parrakas introvertti. Rempseät, ekstroverttiset "oikeata elämää" nähneet täti-ihmiset ovat olleet minusta kiinnostuneita teinipojasta lähtien, muut ei niinkään. Itse kiinnostun rauhallisista introverteista, mutta en tunnu sopivan heidän hakukriteereihinsä. Mikään pikainen juttu ei ole minua koskaan kiinnostanut ja parisuhde päälle käyvän draamaa tihkuvan ekstrovertin kanssa tuntuu loputtomalta painajaiselta. Joten sinkkuus tuntuu parhaalta vaihtoehdolta edelleen.
Hiljainen panopuu kelpaisi, mutta elävä nainen ei. Jotenkin tulee oksu fiilis koko viestistä
Sinulla ei tuo lukutaito olla kaikkein paras?
Osun juuri tuohon mainittuun ikäluokaan ja viime vuodet ollut sinkkuna. Vaihtelevalla aktiivisuudella treffaillut ja isoin ongelma on, että puolin tai toisin ei kiinnosta. Aika usien ei tunnu kumpaakaan kiinnostavan. Nykyään olen useimpina iltoina seuran treeneissä ja muutenkin elämä vapaa-ajalla pyörii paljon harrastuksen ympärillä. Viime kädessä en ole oikeastaan yhtään haku päällä ja huomaan että oma motivaatio todella matalalla lähteä nykytilannetta juuri muuttamaan.
Tänne saa tulla kaikki naiset 35 - 55 tulla lähestymään. Ja miksei muutkin.
M41
niil ukoil ei seiso enää joten vaivaantuvat
No jos oot 1970-luvulla syntynyt niin olet jo melkoinen kurppa ja liian vanha useimmille miehille. Et ole kiinnostava. Vaihdevuosiakat ei kiinnosta minkään ikäisiä miehiä, se on vaan fakta. Nekin joilla se vaihdevuosikurppana kotona on nalkuttamassa, pihtaamassa ja sotkemassa ryppyvoiteillaan, yrittää päästä siitä eroon ja ottavat nuoremman tilalle.
Kyllä mua saa lähestyä! Eihän se aina mihinkään johda, mut mukava kokemus joka tapauksessa!
M58
Koska hopeakettu saa nuoremman,paremman.
Vierailija kirjoitti:
No jos oot 1970-luvulla syntynyt niin olet jo melkoinen kurppa ja liian vanha useimmille miehille. Et ole kiinnostava. Vaihdevuosiakat ei kiinnosta minkään ikäisiä miehiä, se on vaan fakta. Nekin joilla se vaihdevuosikurppana kotona on nalkuttamassa, pihtaamassa ja sotkemassa ryppyvoiteillaan, yrittää päästä siitä eroon ja ottavat nuoremman tilalle.
Syy löytyy tuosta viestistä. Vanhenevat ja vanhat naiset eivät enää viehätä miehiä.
Jaa-a. Paha sanoa muiden puolesta, mutta tykkään kyllä naisten lähestymisistä. Nuoremmat n. kolmekymppiset tuntuvat lähestyvän rohkeammin. Mutta eipä niistä mitään tule, kun olen aika ronkeli enkä halua pikkukivaa, vaan jos jotain, niin kunnon suhdetta ja henkistä yhteyttä älykkään ja hyvännäköisen naisen kanssa, samaa aaltopituutta. 20 vuotta nuorempien kanssa ei sitä ole löytynyt. Ikäiseni naiset eivät niin usein lähesty, ellei sitten silmäpeliä ym. lasketa, mitä kyllä tapahtuu. Ja ne, jotka lähestyvät, eivät viehätä. Eräs ikäiseni hiljattain lähestyi, mutta en viehättynyt ulkonäöstä. Toinen taas paljastui heti tyhmäksi ja oli pukeutunut kireisiin nahkahousuihin. Kolmas heitti isäm maallista läppää. Jne. Ja ehkä olen ikäisilleni liian nuoren oloinen pukeutumisineni ja ulkonäöltä. Usein pidetään 10 v nuorempana. Ei taida enää pariutumisista tulla mitään, kun en itse oikein jaksa lähestyä ketään. :D -m49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy löytyy tuosta viestistä. Vanhenevat ja vanhat naiset eivät enää viehätä miehiä.
Viehättäähän. Mulle kelpaa kaikki joiden kanssa seksiä pystyy harrastaa.
Sinusta on tullut vanha, se on ensisijainen syy, jo perusluonteensa ansiosta miehet karttavat ikänaisia. Lisäksi, iästään riippumatta kukaan mies ei pidä siitä että nainen saalistaa seksuaalisesti, pariutumismarkkinoilla se kuuluu miehen tehtäviin, naisen perusluoneessa on rooli olla saalis.
Minä, ja kaikki kaverini jaksamme ihan kiljuen ryhtyä seksuaaliseen suhteeseen kaunottaren kanssa joka on likimain 16-25 vuotta vanha. /M67v
Vierailija kirjoitti:
Olet siis viisikymppinen, ja lähestyt ikäisiäsi miehiä. Ne haluavat nelikymppisen. Pientä kivaa voit pitää kolmekymppisten kanssa. Aika myöhään olet liikkeellä. Kai meikkaat, ja on trendikkäät vaatteet..
Höpö höpö. M50
Ne parhaimmat miehet (top 10 %), joita lähestyt, saavat kyllä seuraa nuoremmistakin naisista.
45-49-vuotiaalla komealla, koulutetulla, kohteliaalla ja hyvässä asemassa olevalla miehellä ei ole vaikeuksia saada naista. Todennäköisesti nämä miehet deittailevat 30-45-vuotiaita naisia.
Tuon ikäiset naiset ovat juuri parhaita. Ei enää pieniä lapsia ja lisää ei haluta tai saada, eikä haluta myöskään miestä nurkkiin jakamaan arkea. Jotenkin tuntuu siltä, että joillain naisilla halut kuolee ja toisilla vain lisääntyy. Oma naisystäväni onneksi kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan ja on samaa ikäluokkaa AP:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet introvertti, varmaan ymmärrät niitä introverttinaisia... Saatat sopia hyvinkin heidän kriteereihin, mutta introvertti ei ihan vähällä lämpene, niinkuin tiedät. Itse olen introvertti ja olisin kiinnostunut vastaavanlaisesta miehestä, mutta se aloittamisen vaikeus on niin suuri, ettei mikään etene🤣
Lisäksi vielä, mikään suhde ei ala valmiina pakettina, vaan vaatii paljon työtä. Jos ei ole siihen valmis, niin ilman jää
Tule kokeilemaan meitä kuuskymppisiä miehiä