Ihastunut varattuun työkaveriin! Vaikeaa olla töissä.
Itsekin olen varattu. Ihastuksia tulee ja menee,mutta miksi on niin vaikeaa olla töissä normaali??
Koitan vältellä miestä,mutta tiedostan kyllä koko ajan hänen läsnäolonsa sekä puhumiset muille töissä.
Varmaan hymyilen ku hölmö, kun hän tulee juttelemaan.
Yritän olla cool ja välinpitämätön.
Koska tää menee ohi??
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla älyllistä vajavaisuutta? Normaali ihminen ei parisuhteessaan ihastu yhtään keneenkään.
Eikä pitäisikään jos suhde on kunnnossa.
Miksi ei, jos toinen on kerrassaan ihastuttava ihminen? Ei avioliitto tarkoita, että tulisi immuuniksi muiden ihmisten viehätysvoimalle. Ei aikuinen ihminen mene sekaisin, vaikka maailmassa on muitakin ihania ihmisiä kuin oma puoliso. Ei tuollaiseen ihastumiseen tarvitse sen kummemmin reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla älyllistä vajavaisuutta? Normaali ihminen ei parisuhteessaan ihastu yhtään keneenkään.
Miksi ei, jos toinen on kerrassaan ihastuttava ihminen? Ei avioliitto tarkoita, että tulisi immuuniksi muiden ihmisten viehätysvoimalle. Ei aikuinen ihminen mene sekaisin, vaikka maailmassa on muitakin ihania ihmisiä kuin oma puoliso. Ei tuollaiseen ihastumiseen tarvitse sen kummemmin reagoida.
Niinpä.
Ihanan piristävääkin :)
Ap
En tiedä , mulla ainakin jatkunut jo 2 vuotta ihastus työkaveriin. Se aaltoilee, vähän laimenee jos ei nähdä ja sit kun nähdään niin oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä ohi menee. Eikä kannata liikaa vältellä. Saattaa mennä jopa nopeammin ohi kun oppii paremmin tuntemaan henkilön. Yleispätevänä sääntönä kuitenkin kannattaa muistaa, että varattujen kanssa ei kannata vehtailla, eikä varsinkaan varattujen työkavereiden. Sinkkutyökaveritkin on vähän siinä ja siinä.
Tää neuvo mulle 2 vuotta sitten: ok
nyt ei ole mitään virkaa tällä neuvolla. Kun on tutustuttu enemmän, tunteet vaan kasvanut.
mä luulen jo, että pomokin aistii asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. On vääjäämätöntä, että pitkässä suhteessa henkilö voi ihastua myös muihin. Yleensä nämä ovat viattomia tuntemuksia. Eri asia jos on itse tyytymätön omassa liitossaan, ja ihastuminen tapahtuu sen vuoksi, ettei nykytila tarjoa kaikkea mitä voisi elämältä toivoa. Suurin osa ihastuksista tulee ja menee ja ovat täysin luonnollisia. Omaan puolisoon voi myös rakastua uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. On vääjäämätöntä, että pitkässä suhteessa henkilö voi ihastua myös muihin. Yleensä nämä ovat viattomia tuntemuksia. Eri asia jos on itse tyytymätön omassa liitossaan, ja ihastuminen tapahtuu sen vuoksi, ettei nykytila tarjoa kaikkea mitä voisi elämältä toivoa. Suurin o
VÄÄJÄÄMÄTÖNTÄ? Itse naimisissa 12 vuotta. Ei sinä aikana mitään toisia mielessä.
7 vuotta kesti ihastus ja loppui vasta kun vaihdoin työpaikkaa
Itse olen varattu mies ja todella ihastunut naispuoliseen varattuun työkaveriin. Meillä on todella vahvaa kemiaa meidän välillä. Molemmat on olleet todella pitkissä suhteissa puolisoidensa kanssa. Sinänsä omat parisuhteet on ihan onnellisia ja molemmilla on lapsia, mutta ei enää mitään pikkulapsia kuitenkaan. En ole koskaan ihastunut näin voimakkaasti eikä tämä tunne mene ohi. Tiedän sen ja mietin miten tämä jatkuu kun ihmisellä on vain yksi elämä ja tunteet on niin voimakkaat.
Ap, pyydä mies saunomaan kanssasi. Sehän on hyvä suomalainen tapa miesten kesken rentoutua ja puhua syvällisiäkin samalla toisiinsa tutustuen. Ja jos käy ilmi että olet ymmärtänyt väärin hänen 'flirttinsä' et menetä kasvojasi mitenkään, saunailta kuin saunailta.
Minulla on hyvin samanlainen tilanne, olen tosin nainen. En ole koskaan ollut ihastunut muihin vaikka liittoni on ollut vaikea mutta tänä vuonna sitten kävi niin että olen ihastunut niin voimakkaasti että saan kyseisestä herrasta fyysisiä oireita, hänen äänensä ja tuoksunsa ja kaikki... Tuntuu että maailma ympärillä hidastuu ja "blurraa" kun näen tai kuulen hänet. Hän on koko ajan mielessä ja hänen lähellään rauhoitun jos olen ollut kireänä tai hermostunut töiden vuoksi. Olemme siis vain keskustelleet yleisiä juttuja ja työskennelleet yhdessä enkä tiedä onko hänen puoleltaan mielenkiintoa mutta tuntuu että hänen kanssaan nimenomaan kemiat vain kohtaa täydellisesti. Olemme siis myös molemmat perheellisiä pitkissä suhteissa ja molempien lapset saman ikäisiä ja alkavat olla jo isoja.
Aikomus ei ole alkaa perheitä rikkomaan joten surullista jos loppujen lopuksi hän oikeasti olisikin se "sielunkumppani".
On kokemusta. Tärkeintä on ymmärtää, että tuo on ihan normaalia eikä siitä tarvitse potea huonoa omatuntoa. Muista kuitenkin ettet oikeastaan edes tunne työkaveriasi, hän saattaa olla ihan erilainen kuin luulet.
Voit jutella hänelle ihan normaalisti ja vähän tutustua. Saatat huomata että hän onkon erilainen kuin kuvittelit. Useasti ihastus hellittää, kun ihastus ei ole ns. kielletty hedelmä ja saavuttamaton. Välttely ei siis välttämättä ole hyvä taktiikka.
Ihastuksesta on lupa nauttia, parhaimmillaan se piristää päivää. Muista kuitenkin omat arvosi ja pidä niistä kiinni.