Minkälainen ihminen syö aamupalana leipää eikä puuroa?
Kommentit (52)
Mun herkkua on paahdettu minihiilari cheddarjuustolla tai ohut pan carrè siivu hillolla ja robiolajuustolla.
Pidän kyllä puurostakin mutta ei pidä nälkää
Puuro on vaikea valmistaa, vaatii paljon päälle sokeria joka taas on kallista
Mä syön mitä milloinkin, tänään jugurttia, mysliä ja leipää. Joskus sitä puuroa ja leipää. Joskus en mitään. Millainen ihminen mä oon?! 😱
Minkälainen ihminen tekee näin typerän aloituksen? Ketä kiinnostaa vittujakaan toisten syömiset?
Mä en syö kumpaakaan. Tänään meni aamulla mukillinen teetä ja puolukoita, mustikoita ja vadelmia kreikkalaisen jogurtin kyytipoikana. Puuro ja leipä ovat turhia hiilareita.
Sekä leivän että puuron terveellisyys riippuu ihan siitä, että mitä niihin käytetään. Molemmat voi olla tai olla olematta terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en syö kumpaakaan. Tänään meni aamulla mukillinen teetä ja puolukoita, mustikoita ja vadelmia kreikkalaisen jogurtin kyytipoikana. Puuro ja leipä ovat turhia hiilareita.
päässäs on turhia hiilareita
Joskus leipää ja hedelmä, joskus puuro ja marjoja tai hedelmiä ja pähkinöitä, joskus smoothie, joskus jogurttia ja granolaa, joskus munakasta leivän kanssa.... Vaihtelee sen mukaan mitä tekee mieli ja minkä valmistamiseen on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Puuro ei vie nälkää.
Ei myöskään leipä jos syö sen paljaaltaan eikä muuta. Uskomus siihen että pitää nälkää paremmin johtuu kun leivän päälle ladotaan kaikkea ja vielä siinä sivussa harotaan suuhun muutakin. Kun puuron kanssa syö myös vaikka kananmunan tai raejuustoa sekä marjoja ja kasviksia niin vie nälän mainiosti. Pitkäksi aikaa.
Minä. En pidä puurosta. Leipä menee alustana päällisille (levite, salaatti, juusto, kinkku ja vaihdellen kurkku, suolakurkku, tomaatti, paprika). Lähtee päivä hyvin käyntiin.
Ei se puuro sen terveellisempää ole kuin täysjyväleipä. Kumpikin on terveellisyyden puolesta ok. Makuasia on, mistä tykkää. Itsellä jää yleensä puuronteko talvisiin viikonloppuihin, koska kesällä lämpimiä ei tee aamulla mieli, ja arkiaamuna en viitsi keitellä mitään enkä mikro- tai pikapuuroista pidä. Joten arkiaamuna menee joko hetkessä valmistuvilla jutuilla, tai niin että voi jo tehdä edellisenä iltana valmiiksi jääkaappiin odottamaan. Eipä olen näin 50 v ikään mennessä ollut terveysongelmia eikä ylipainoa, vaikka leipää syön useinkin aamulla.
Puuroa tulee syötyä liikaa. Sen sijaan pari smörgarea vie hyvin nälän.
Mitäs tuumaat meistä mysli + jugurtti ihmisistä?Paras aamupala ikinä.
No just söin jälkiuuni tattarileipää paahtimessa lämmitettynä, että levite oikein suli päälle. Ah, nam! 😋 Lapsi söi vieressä kaurapuuron marjoilla.
Että tämmöset ihmiset ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen tekee näin typerän aloituksen? Ketä kiinnostaa vittujakaan toisten syömiset?
Varmaan sama vaj akki kyselee koko ajan muitakin vastaavia kysymyksiä. En kyllä oikeastaan halua tietää millainen tyyppi on kyseessä.
Raskauspahoinvoinnista kärsivä. Heti aamusta puuro=oksennus
Mitä?
Vieläkö on ihmisiä, jotka SYÖ AAMUPALAA???
Minkälainen ihminen edes syö aamupalaa? 😱
Jos leivon siitä puurosta leipää ja syön sen Oivariinin, juuston ja kurkun kera. Ah,kuola valuu suupielistä.