Minkälainen ihminen syö aamupalana leipää eikä puuroa?
Kommentit (52)
"Kuka teistä syö" olisi parempi kuin "minkälainen ihminen".
Minkälainen ihminen tekee ALOITUKSIA eikä kiirehdi TÖIHIN?
Joutilas.
Tyhmä.
Yksinäinen.
Persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen tekee näin typerän aloituksen? Ketä kiinnostaa vittujakaan toisten syömiset?
Varmaan sama vaj akki kyselee koko ajan muitakin vastaavia kysymyksiä. En kyllä oikeastaan halua tietää millainen tyyppi on kyseessä.
tää koko palsta on yks kyselyikäisten temmellyskenttä. Kaikki aloitukset mitä miksi kuinka miten.
Puuro on vetistä leipää. Hampaattomille sopivampaa kuin esim. näkkäri.
Ap:n hampaat lienevät harvassa.
Pelkkä kahvi ja vesi riittää. Ei aikuinen ihminen tarvitse ruokaa.
Puuro oksettaa minua jostain syystä.
Millä perusteella leipä ei ole terveellistä?
Mun maha ei tykkää pikapuurosta, pitäisi oikein kattilassa keittää, eikä aamulla viitsi. Siksi yleensä syön voileipää, ihan samahan se on millä viljalla mahansa täyttää.
Mies, korkeakoulutettu, yli 50 v, 180 cm / 73 kg.
Vierailija kirjoitti:
Joutilas.
Tyhmä.
Yksinäinen.
Persu.
Minkälainen ihminen ei tajua, että ei kaikkien tarvitse jokainen arkiaamu kiirehtiä töihin vaan on paljon ihmisiä jotka tekee vuorotyötä kuten itsekin teen. Tänään mulla on vapaapäivä ja huomenna menen iltavuoroon.
Esimerkiksi ihminen, joka ei pidä puurosta.
Paahtoleipä on hyvän makuista, joko juustolla tai kirpeällä marmeladilla päällystettynä.
Puuron keitto kestää liian kauan. Syö kallista sähköä. Pikapuurossa, joka tarvitsee vain kuumaa vettä, voisi olla ideaa. Mutta kaikki se maito, voisilmä ym, mitä siihen sitten valmiina lisätään, täyttää kaapit.
Puuroja on mistä valita kuten kaura-, ohra-, ruis-, riisi-, manna-, helmi-, 4 viljan, eikä tässä vielä kaikki.
Tänään söin kaurapuuroa raejuuston kanssa.
Puuroon voi lisätä voisilmän, sokeria, kanelia, hilloa, kiisseliä, rahkaa ym. vain mielikuvitus on rajana.
Olen nainen 27
Leipä on yhtä hyvä. Siihen kasviksia päälle.
Vierailija kirjoitti:
Joutilas.
Tyhmä.
Yksinäinen.
Persu.
Tai sairaslomalla oleva...
Mene sinä töitä tekemään.
Pitkään haudutettu puuro on parasta, mutta kiireessä mikropuurokin on ok kun sitä hieman "stailaa".
Puuron pitää laittaa niin paljon suolaa, ettei se ole tarveellistä. Jos ei laita suolaa tarpeeksi, niin puuro on todella pahaa.
Eilistä riisipuuroa kylmänä mansikkakiisselin kanssa 😋
Tavallinen opiskelijatyttö
Kaurapuuro juustoraasteella ja pekonisilpulla on parasta.
Puuro on todella hyvää kun sen keittää kunnolla ja kiireettä. Mikropuurot on kuin lämmitettyä tapettiliisteriä🤮