Minkälainen ihminen syö aamupalana leipää eikä puuroa?
Kommentit (52)
Mitä minkälainen? Sulla on kyllä omituinen ajatuksenjuoksu. Miksi jotkut ajaa punaisella autolla valkoisen sijasta? Miksi joku harrastaa keilausta hiihdon sijaan? Miksi, miksi, miksi? Onko joku 5 vuotiaan kyselyikä menossa? Minun kysymys on sinulle että miksi aikuinen ihminen miettii tälläisiä asioita? Tai oletan että olet aikuinen, mutta henkisesti et näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minkälainen? Sulla on kyllä omituinen ajatuksenjuoksu. Miksi jotkut ajaa punaisella autolla valkoisen sijasta? Miksi joku harrastaa keilausta hiihdon sijaan? Miksi, miksi, miksi? Onko joku 5 vuotiaan kyselyikä menossa? Minun kysymys on sinulle että miksi aikuinen ihminen miettii tälläisiä asioita? Tai oletan että olet aikuinen, mutta henkisesti et näytä olevan.
Ei vaan AV-palstan tapa on pukea itseä ärsyttävä asia (=minä olen oikeassa - muut väärässä [tässä: puuroa aamupalaksi]) kysymyksen muotoon. Palstan avauksista 85 % on kirjoitettu tähän muotoon, katso vaikka. Ap ei siis oikeasti halua kysyä tuota asiaa, vaan saada muut sanomaan, että hän on oikeassa syödessään aamulla puuroa.
Minä syön cacio e pepeä ja siihen ripaus La Chambre aux Confitures
Koska en pysty puuroja syömään. Yleensä syön keksejä tai leivoksen kahvin kanssa.
Koska syön työn ääressä. Leivät helpompi syödä kuin puuro. Puuro iltapalaksi niin hiilarit nukuttaa hyvin.
Syön banaanin aamulla. Olen nainen.
Vauvat syö puuroa aamupalaksi. Aikuiset pystyvät syömään monipuolisemmin ja kiinteääkin ruokaa. Syön aika harvoin puuroa ja silloinkin pienen määrän, koska jollain tapaa on ällöä täyttää mahaansa jollain viljamössöllä. Miksi syödä tuollaista, kun on monia parempia ja maukkaampiakin vaihtoehtoja?
Minäpä syön aamuisin puuroa JA leipää. Ensin syön puuroa, johon sekoitan mukaan vadelmakeittoa. Sitten keitän teetä ja teen kaksi täysjyväleipää, joiden päälle laitan tuorekurkkua ja kevytjuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan AV-palstan tapa on pukea itseä ärsyttävä asia (=minä olen oikeassa - muut väärässä [tässä: puuroa aamupalaksi]) kysymyksen muotoon. Palstan avauksista 85 % on kirjoitettu tähän muotoon, katso vaikka. Ap ei siis oikeasti halua kysyä tuota asiaa, vaan saada muut sanomaan, että hän on oikeassa syödessään aamulla puuroa.
Nääh. AP on trolli, jota on ruokittu nyt 3 sivun verran jollain ihan muulla kuin kaurapuurolla.
Sellanen jonka maha menee sekaisin puurosta