Miten jotkut haluavat vieraan ihmisen siivoamaan omaa kotiaan?
Eikö ennemmin vähentäisi opiskelua ja työssäkäyntiä että ehtisi siivota itse? Todella epämukavaa että muut ramppaavat omilla avaimillaan toisten kodissa.
Kommentit (80)
Mulla on tuollainen hinkkaaja-tamppaajanaapuri. Tienoolla tarkistetaan kellot sen matontamppauksen mukaan.
Kerran vuodessa se käy halpamarketissa ostamassa vuoden pesuaineet.
Rouvalle vähän naureskellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei ole se niin tärkeää, että on oma järjestys ja yksityisyys
Kannattaa hankkia vain sellaisia lapsia, koska eivät pääse vuosikymmeniin omaan kotiin vaan ovat pakotettuja seuraan jota eivät ole itse valinneet.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaankaan halua, muttei ole luppoaikaa.
Luppoaikaa saisi sillä että tekisi vähemmän töitä.
Sitäpä tehdään just niin paljon kuin työnantaja keksii vaatia.
Et ole ollut työsuhteessa ikinä, oletan.
En opiskele enkä ole töissä ja olen siksi masentunut. Siksi pyydän välillä jotakuta tuttua auttamaan siivoiluissa kun itsellä voimat kaikin puolin aika vähissä
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, etteikö olisi aikaa siivota. Minä en vaan voi sietää luuttuamista, joten mieluusti maksan siitä ihanuudesta että joku muu käy sen meillä puolestamme tekemässä =)
"LUUTTUAMISTA". KUKA PÖHLÖ RIEHUU RÄTIN KANSSA V. 2024?
Kuuraatko lattiasi hiekalla ja keität pyykkisi lipeässä saunan padassa 😂
Kukaan ei siivoa niin hyvin kuin itse siivoan.
Imuroin matot kummaltakin puolelta ja siivoan aina kauan esim. yhden ikkunan pesu 2 h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla ei ole pulaa rahasta vaan ajasta.
Mulla on pulaa rahasta eikä ajasta.
Sitten kannattaa vaihtaa aika johonkin mistä saa rahaa.
Ja sitten pitää taas vaihtaa raha johonkin mistä saa aikaa, kuten siivoojaan.
Sitä vartenhan raha on keksitty. Mihin sinä rahasi käytät, polttelet takassa?
Kotitalousvähennystä leikataan ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei siivoa niin hyvin kuin itse siivoan.
Imuroin matot kummaltakin puolelta ja siivoan aina kauan esim. yhden ikkunan pesu 2 h.
Siivoamisen Nobel tulossa.
Eläkeläinen joutuu ostamaan kodin siivouksen siivousyritkseltä. Kotihoitaja on vain 10 minuuttia kerralla eläkeläisen luona, hän ei siivoa, antaa vain lääkkeet, auttaa vessaan ja aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Se olikin hyödyksi vain rikkaimmille. Niillä on edelleenkin vara ostopalveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen hinkkaaja-tamppaajanaapuri. Tienoolla tarkistetaan kellot sen matontamppauksen mukaan.
Kerran vuodessa se käy halpamarketissa ostamassa vuoden pesuaineet.
Rouvalle vähän naureskellaan.
Kuulostaa mun anopilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Se olikin hyödyksi vain rikkaimmille. Niillä on edelleenkin vara ostopalveluihin.
1000 euron eläkkeestä ei mene veroa eli ei saa verovähennystä kodin siivouksen ostosta.
Miksi hiivatissa tekisin vähemmän niitä kiinnostavia ja tuottavia hommia ja enemmän imurointia?
Oman huushollin kiillottelusta ei heru palkkaa, opintopisteitä tai eläkettä.
Suomessa eläkeläinen ei saa ilmaiasiivousta, jos tulee aivoinfarkti, siivous ostetaan siivousyritykseltä tai omaiset siivoaa.
Eläkeläisen ei tarvitse maksaa alvia kodin siivouksen ostosta.
Meinaatteko siivota eläkkeellä olevan vanhempanne kodin vai ostaako vanhempanne kotisiivouksen joltain yritykseltä. Omakotitalo on iso siivottava.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen joutuu ostamaan kodin siivouksen siivousyritkseltä. Kotihoitaja on vain 10 minuuttia kerralla eläkeläisen luona, hän ei siivoa, antaa vain lääkkeet, auttaa vessaan ja aamupalaa.
Mä en ole joutunut siivoojaa kustantamaan eläkkeellä. Mulla on mies, joka siivoaa.
Tiesitkö, että eläkkeellä olo ei liity ikään vaan esim. terveydentilaan?
Suomessa on miljoona neljäsataa tuhatta vanhuuseläkkeellä niin ei olisi mitenkään mahdollista järjestää ilmaissiivousta.
Myöskin pyykkipalvelu pitää maksaa itse. Pyykit haetaan kotoa muualle pestäväksi.
Ap on vainoharhainen, jos ei voi ketään kotiinsa päästää.
Koko valveillaoloajan hinkkaa pakonomaisesti syntejään anteeksi kun ei muuta tekemistä keksi.