Meinasin tilata perheelle kotipizzasta. Jooei.
3 pitsaa kotiin tuotuna liki 50 euroa.
Maksoiko 3 pitsaa ja kuljetus vuonna 2000 kolmesataamarkkaa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuntaa kohti kaupan pakasteallasta. Vaikka on kyllä niidenkin pizzojen hinnat nousseet melkoisesti.
Paras tulee, kun ostaa pakastealtaasta pizzapohjia, ja täyttää itse.
Miten saat ne pizzapohjat halkaistua TÄYTTÄMISTÄ varten? ainakaan minun veitsilläni noin ohuen lätyn halkaisu epäonnistuu aina. Siksi laitankin pitsoihinin vain PÄÄLLISIÄ en TÄYTTEITÄ.
Onko pilkun nusaiseminen noin kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne on ihan älyttömii ne hinnat nykysi, perhepizzan hinta lipoo 30euroa.... Mä muistan ajan (mikä ei ollut kauan sitten) kun perhepizzan sai oikeasti jopa 15 eurolla, kelatkaa kuinka paljon se hinta on noussu
Minä muistan ajan jolloin "normaalin" pitsan saattoi saada seitsemällä tai kahdeksalla eurolla. Siitäkään ei ole edes kovinkaan montaa vuotta.
Mun entinen lähipizzeria möi pizzoja 5 eurolla, se oli aika kätevää hakea aina
50€ paistelee pizzat 2 viikoksi koko perheelle jos taitoa löytyy.
Sillä hinnalla teet loistoateriat pariksi kerraksi tuo skeidan sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuntaa kohti kaupan pakasteallasta. Vaikka on kyllä niidenkin pizzojen hinnat nousseet melkoisesti.
Paras tulee, kun ostaa pakastealtaasta pizzapohjia, ja täyttää itse.
Miten saat ne pizzapohjat halkaistua TÄYTTÄMISTÄ varten? ainakaan minun veitsilläni noin ohuen lätyn halkaisu epäonnistuu aina. Siksi laitankin pitsoihinin vain PÄÄLLISIÄ en TÄYTTEITÄ.
Onko pilkun nusaiseminen noin kivaa?
On.
Meinasin tilata tuossa kesällä joku viikonloppu, mutta kun yhden medium-kokoisen pizzan hinnaksi tuli 25 euroa ilman juomaa poistuin sivulta. Ostan silloin tällöin pakastepizzoja mutta joskus tekee mieli tuoretta.
Kaffebulla kirjoitti:
Miten Kotipizza voi kilpailla karvatimojen paikkojen kanssa? Niistä saa hyviä isoja pizzoja halvalla. Perhepizza 15€
Mietipä kuule sitä ihan keskenäsi, jos sun aivoissa riittää kapasiteettia ajatteluun. Jos ei voisi kilpailla niin Kotipizza olisi kaatunut ajat sitten.
Pari vuotta sitten kebab ranskalaisilla oli lähipaikassa 8,50, nyt 14,50. Aikamoinen hintaero jos koko perheelle meinaa 5x ottaa mukaan.
Näköjään köyhälle on kaikki kallista vielä 24 vuoden jälkeenkin.
Apetit pizza tarjouksessa cittarissa 2,29€ v.2004. On kyllä hinnat nousseet tuosta. Myös ne tarjoushinnat.
Kaupasta saa valmiita tuoreita pizzapohjia (siis sen taikinan) ja niissä tulee tomaattisose mukana. 10€ saa 2kpl tai 3kpl. Lisäksi hankkii sitten ne lisukkeet ja kas 10€ on saatu aikaan kaksi perhepizzan kokoista pizzaa. Vaatii hieman enemmän vaivaa kuin Kotipizzasta tilaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä,
siis pakastepitsatkin alkaa olla 7-8 eur luokkaa?!
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Miten Kotipizza voi kilpailla karvatimojen paikkojen kanssa? Niistä saa hyviä isoja pizzoja halvalla. Perhepizza 15€
Mietipä kuule sitä ihan keskenäsi, jos sun aivoissa riittää kapasiteettia ajatteluun. Jos ei voisi kilpailla niin Kotipizza olisi kaatunut ajat sitten.
En tarkoittanut pahalla. Ihan vilpittömästi ihmettelen. Onko niiden tuotteet sitten niin ylivertaisen hyviä vai mihin tuo perustuu?
Olen joskus ostanut niitä ja ei ne minusta niin ihmeellisiä ole, juusto on niissä kyllä ollut parempaa ainakin aiemmin. Halvimmat kebulat käyttää kasvisrasvajuustoa, sen maistaa heti. En tiedä millainen taso kotipizzassa on nykyään.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
AI moniosaajien pitsat muka hyviä? Hemmetin ravaisia kaikki ja maistuvat samalta vaikka mitä tilaisi.
Kotipizza on pieni lätty. Perhepizza pitäisi olla normaali.
Medium-pannupizza myös takaisin kuin olisi jo.
mun palkka 2000 oli 45mk/h 25v myöhemmin kolmikertainen
jos pitsan hinta ei saa nousta vuodesta 2000, niin olisiko palkkojenkin pitänyt jäädä samalle tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee ite ni seki maksaa 50 euroa kun hakee ainekset kaupasta xD
00-jauhot 2e, hiiva 0,2e,
Tomaattikastike 1e
Parmesaani 2,5e
täytteet oman maun mukaan 6-7e.
Käytätkö jotain kultahiutaleita ruuassa?
Kaffebulla kirjoitti:
Samaa mietin. Onko se kp luksusta jonku mielestä😄
Vierailija kirjoitti:
Näköjään köyhälle on kaikki kallista vielä 24 vuoden jälkeenkin.
Niin sinulle onkin.
Mitähän h*lvettiä sinä pitsoihisi tunget? Kaviaariako?