Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kiinnostavampaa, että nainen on heti märkä vai että saa hiukan nähdä vaivaa?

Vierailija
06.10.2024 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli mallia hetivalmis. Pillu litisi märkänä aina, riippumatta ajankohdasta, tilanteesta tai paikasta. Olihan se kiva harrastaa sillointällöin pikapanoja missä vaan, kun aina oli reitti valmiina ottamaan kullia sisään.

Vierailija
2/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetivalmis on paras. Saa tuikata vaikka keittiössä ohi mennessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin naisen kanssa jota piti kirjaimellisesti lämmitellä viikkoja ja jos yhtään meni mikään pieleen niin piti aloittaa alusta. Seksiä oli niin harvoin että ei sitä eukkoa jaksanu katella

Vierailija
4/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän hetivalmista. 

Vierailija
5/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. On mahtavaa jos pikkareista löytyy valmiiksi täysin märkä pillu, mikäli on enenn tuota on ollut pientä kiusottelua, haluja herättävää keskustelua jne.  Tai jos nainen on ajatellut levottomia ja sitten tulee luokseni ja haluaa seksiä. Tuolloinkin valmiiksi märkä on järisyttävän kiihottavaa.

Toisaalta tykkään myös nähdä ja tuntea, kuinka hyväilyni saa naisen kosteaksi ja turvonneeksi.

Vierailija
6/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on parasta, kun joutuu vähän tekemään töitä sen pillun eteen! Siinä oppii tietämään mitä se nainen haluaa!

Vierailija
7/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kun vähän näkee vaivaa eli vatkaa mun vehjettä esileikiksi niin hän kostuu itse hyvin samalla...

Juu en oo laiska... Mutta näinkin se käy.

Vierailija
8/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tyhmiä kolleja täällä. Noh omapahan on taakkanne. Hyvä tämä lause, "minkä taakseen jättää, sen eestään löytää".

Vierailija
9/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut litimärkä pillu melkein aina, mutta nykysen kanssa ei. Ei miellytä mua sängyssä ja omaa huonot käytöstavat, vaatimukset ym niin pillu pysyy kuivana. Ehkä se on hänell tarkotuskin.

Vierailija
10/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy. On kiihottavaa kun vastassa on jo kiimaa valuva pillu, mutta mahtavaa on myös nähdä ja kokea kiiman nousu käsittelyssäni. 

Vierailija
11/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut litimärkä pillu melkein aina, mutta nykysen kanssa ei. Ei miellytä mua sängyssä ja omaa huonot käytöstavat, vaatimukset ym niin pillu pysyy kuivana. Ehkä se on hänell tarkotuskin.

Miksi olette yhdessä!!

Vierailija
12/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti valmis olis kyllä ykkönen.

Oma puoliso ei ole sellainen, mutta hetken kaluani imiessä muuttuu kyllä semmoiseksi. Joskus se järjestää mulle yllätyksen ja on räplännyt ittensä märäksi ja pyytää panemaan nyt heti. En valita tilannettani.

Vierailija
13/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on tyhmiä kolleja täällä. Noh omapahan on taakkanne. Hyvä tämä lause, "minkä taakseen jättää, sen eestään löytää".

Oliko tän kommentin kirjoittaja joku kuivapillu vai joku, jonka vaimolla on sellainen?

Vierailija
14/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle heti tai nopeasti kostuva on merkki naisen halusta ja kiihoittumisesta ja sehän kiihoittaa minuakkin, joten tämä parempi.

Vierailija
15/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti märkä on hyvä..tulee mielikuva että jo pelkkä minun läsnäolo saa pikkuhousut märäksi..upeeta

Vierailija
16/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuivapilluna ei kai kannata edes yrittää saada miestä sänkyynsä, onpa joku joskus haukkunutkin.

Vierailija
17/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti märkä on tietenkin paras, mutta ongelmana sellaisen kanssa on, että se myös ottaa niin helposti niitä vieraita heppejä sisäänsä.

Jos siis ei halua, että se nainen hyppii koko ajan vieraissa, niin märkä pillu ei välttämättä ole kotikäyttöön soveliain.

Vierailija
18/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset jotain hyödykkeitä josita puhutan? Hyi helvetti.

Vierailija
19/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset jotain hyödykkeitä josita puhutan? Hyi helvetti.

Tämä siis jonkun mielestä ihan totta ja oikein.

Minä puolestani maksan potut pottuina, Mieht mulle vain hyödykkeitä.

Vierailija
20/31 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset varmaan 24/7 "kosteina" odota että josko nyt sitä saisi. Meillä käy niin että vähän kun vihjailee niin alkaa kyllä kostua ja ihan tekstiviestikin riittää tai sitten pikku hieronta haarovälistä ja lause että kohta naidaan niin se kyllä riittää.

En sitten ole seurannut tilannetta sen tarkemmin mikä tilanne on päivän aikana jos olen jo aamulla illaksi pyytänyt pukeutumaan seksihepeneisiin, mutta kun ne on päällä niin on kyllä liukkaampi kuin saippua armeijan kylppärin lattialla

Ja se on varmaa että kun stay-up sukkia laittaa niin "läikkä" ilmestyy pikkareihin. 

Elilasken tämän heti valmiiksi, joten se on hyvä!