Olenko ainoa jota ilmastonmuutos, ihmisoikeudet jne. ei vaan kiinnosta?
Ei kiinnosta ilmastonmuutos, ennallistaminen, p kolaisten asema, ihmisoikeudet yms. hyvesignalointi. Tunnen itseni oudoksi
Kommentit (92)
Suurimmalla osalla elämän pääasiat pyörivät oman navan ympärillä, ap. Myös näillä ns. "hyviksillä". Omaa etuaan hekin ensi sijassa ajavat.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta pätkän vertaa. Veljeni ja mää ollaan lapsettomia ja äitimme joka on vanhempi (ylläri) kuolee 20 vuoden sisään.
Minä, minä, minä...
Et. Ne "ihmisoikeudet" on pelkkää fuulaa. Oikeasti meidän ihmisoikeuksia ollaan viemässä pois. Ja mitä ilmastonmuutoshöpinään ja hiilidioksidipuppuun tulee, ihmisiä vedätetään ja manipuloidaan. On ihan hyvä olla tietoinen mitä globalistit höyryää, mutta ei välttämätöntä. Itse en katso telkkaria ja pärjään oikein hyvin ilmankin. Ennen katsoin uutiset, mutta olen sittemmin todennut että aivan täyttä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet ei kiinnosta sillon ku ne on ittellä kunnossa.
Muitten asiat ei kiinnostaa yhtään
Oletko Suomen ainoa narsisti? Voin vakuuttaa, että et ole.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutosprofetioita olen kuunnellut 80-luvulta lähtien, eli pian neljä vuosikymmentä. Ei jaksa enää hirveästi heilauttaa suuntaan jos toiseenkaan.
Ja neljä vuosikymmentä sitten ihmisoikeudet olivat reaganilaista propagandaa. Vasemmisto oli ensimmäisenä hyväksymässä muurit ja piikkilangat rajoilla suojaamassa sosialismia. Osa hyväksyi ihmisten tappamisenkin, jos yrittivät sieltä pakoon.
Et ole tuossa ajassa käsittänyt tuon enempää asiasta?
No mitä me mahdetaan sille ilmastolle? Siihen kuuluu niin monta muutakin valtavaa luonnon ja maailmankaikkeuden voimaa, että mikään hiilidioksidi ei sitä muutosta pysäytä. Juuri muutama päivä sitten oli uutisissa miten Englanti sulkee viimeisen hiilikaivoksen. Kiinaan niitä avataan 10-15 sisällä tuhansia.
Miksi tämä on kaadettu pohjoisten metsästäjä-keräilijöiden niskaan? PItääkö Suomi siirtää Afrikkaan, että jengille kelpaa? Ai niin mut siellähän on kohta kaikki bensamoottorit, kun niitä ei muualla enää saa käyttää. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on heti narsisti jos hyvesignalointi ei kiinnosta? Et edes taida tietää mitä narsismi on
Tässä on oikeanlainen ekoaktivisti.
Vierailija kirjoitti:
Sana ihmisoikeudet saa minutkin vaihtamaan töllön kanavaa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ei kiinnostanut edes nuorena, eläinsuojelu kylläkin.
Öö..entä jos sinulta viedään ne? Tai kun ne viedään vieruskaverilta? Kyllä siinäkin jokaisen perusturva on uhattuna.
Oletko milloin viimeksi käynyt lääkärissä? (Äkillinen) kiinnostuksen menettäminen muihin ihmisiin ja yhteiskuntaa kohtaan on yksi masennusoireista.
Sinulla on rajoitteesi: Hyvin pienet aivot.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, tuollaisia on vaikka miten paljon yli 70-vuotiaissa.
Niin ja paljon nuoremmissakin He eivät vain aina itse tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on heti narsisti jos hyvesignalointi ei kiinnosta? Et edes taida tietää mitä narsismi on
Mitä on hyveslaginointi??
Siinä vaiheessa kun ihmisiä on joka puolella liikaa ja porukka alkaa miettimään toisen ihmisen syömistä niin kaikenlaiset oikeudet voi unohtaa. Ihmisille ei rakennu tarpeeksi nopeasti infraa verrattuna syntyvyyteen. Miljoona lasta kuolee joka vuosi nälkään. Sitten lähes puolet maailmanihmisistä elää autokratioiden piirissä, jotka voi alkaa hetken hulluudessa tuhoamaan sitä naapurimaan infraa, koska "pitää valloittaa". Ihminen on pelkkä elukka, joka syö, välillä on kunnolla ja sitten välillä taas tappaa. Tämä on hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä me mahdetaan sille ilmastolle? Siihen kuuluu niin monta muutakin valtavaa luonnon ja maailmankaikkeuden voimaa, että mikään hiilidioksidi ei sitä muutosta pysäytä. Juuri muutama päivä sitten oli uutisissa miten Englanti sulkee viimeisen hiilikaivoksen. Kiinaan niitä avataan 10-15 sisällä tuhansia.
Miksi tämä on kaadettu pohjoisten metsästäjä-keräilijöiden niskaan? PItääkö Suomi siirtää Afrikkaan, että jengille kelpaa? Ai niin mut siellähän on kohta kaikki bensamoottorit, kun niitä ei muualla enää saa käyttää. ;)
Haluatko elää pskan keskellä, vai keksiä puhdistustavan ja tienata sillä rahaa?
Ei kiinnosta, vai et ymmärrä, koska olet luiskaotsapersu?! Veikkaan jälkimmäistä.
Maapallon historiassa ilmasto on vaihdellut rajusti satojen miljoonien vuosien aikavälillä mitattuna. Kylmimmillään lähes koko planeetta on ollut jäätynyt, ja lämpimimmillään Etelämannerkin on ollut sula ja siellä on kasvanut puita.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun ihmisiä on joka puolella liikaa ja porukka alkaa miettimään toisen ihmisen syömistä niin kaikenlaiset oikeudet voi unohtaa. Ihmisille ei rakennu tarpeeksi nopeasti infraa verrattuna syntyvyyteen. Miljoona lasta kuolee joka vuosi nälkään. Sitten lähes puolet maailmanihmisistä elää autokratioiden piirissä, jotka voi alkaa hetken hulluudessa tuhoamaan sitä naapurimaan infraa, koska "pitää valloittaa". Ihminen on pelkkä elukka, joka syö, välillä on kunnolla ja sitten välillä taas tappaa. Tämä on hulluutta.
Ja näin pitääkin olla?
Ja käytännössä kaikki persut ovat tuollaisia.