Olenko ainoa jota ilmastonmuutos, ihmisoikeudet jne. ei vaan kiinnosta?
Ei kiinnosta ilmastonmuutos, ennallistaminen, p kolaisten asema, ihmisoikeudet yms. hyvesignalointi. Tunnen itseni oudoksi
Kommentit (92)
Kyllä. Sinä uniikeista lumihiutaleista uniikein.
Joo, ihan ilman muuta olet ainoa ja täysin uniikki yksilö.
Vai olisiko kenties niin, että sen takia planeetta voi huonosti ja ihmisoikeudet ovat pienen etuoikeutetun joukon luksusta, koska suurin osa ihmisitä on kaltaisiasi?
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, tuollaisia on vaikka miten paljon yli 70-vuotiaissa.
Olen 42v. AP
Tosissasiko kysyt tällaista vauvapalstalla, jossa joka toinen on kaltaisesi? Vai oliko tämä ensimmäinen vierailusi sivulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v. AP
No ilmottaudu paikalliseen marttakerhoon. Sieltä löydät sukulaissieluja
Et, valitettavasti.
Sitä jotenkin luulisi, että maailman kuumeneminen osin asuinkelvottomaksi valtavine vaikutuksineen kiinnostaisi ihan kaikkia. Vähintäänkin kaikkia, joilla on lapsia. Mutta ei.
En minäkään piittaa, enkä tunne itseäni oudoksi enkä tunne myöskään huonoa omaatuntoa.
Kun ei jaksa lumihiutaleita, joita elätetään ja joille kaikki tuodaan valmiina sänkyyn sen untuvapeiton alle. Ei niitä varten huvita maksaa veroja. Kuolkoon nälkään.
Mua ei kiinnosta pätkän vertaa. Veljeni ja mää ollaan lapsettomia ja äitimme joka on vanhempi (ylläri) kuolee 20 vuoden sisään.
Ap varmaan kokee nämä asiat ongelmaksi vasta sitten, kun on itse menettänyt ihmisoikeutensa ja golf-virta pysähtynyt. Sitten kyllä kiukuttaa ja kiinnostaa.
Luonnevikoja on monilla muillakin, et ole yksin.
Ketään yli 30 ei oikeasti nuo kiinnosta vaan ajavat niitä saadakseen jotain siitä itselleen.
Ilmastonmuutosprofetioita olen kuunnellut 80-luvulta lähtien, eli pian neljä vuosikymmentä. Ei jaksa enää hirveästi heilauttaa suuntaan jos toiseenkaan.
Ja neljä vuosikymmentä sitten ihmisoikeudet olivat reaganilaista propagandaa. Vasemmisto oli ensimmäisenä hyväksymässä muurit ja piikkilangat rajoilla suojaamassa sosialismia. Osa hyväksyi ihmisten tappamisenkin, jos yrittivät sieltä pakoon.
Sana ihmisoikeudet saa minutkin vaihtamaan töllön kanavaa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ei kiinnostanut edes nuorena, eläinsuojelu kylläkin.
Et tietenkään ole ainoa. Maailmassa on varmasti vaikka miten paljon ihmisiä, joita ei kiinnostaisi auttaa sinuakaan, jos esim. joutuisit onnettomuuteen ja viruisit henkihieverissä tienposkessa. Itse en tosin arvosta sellaista asennetta, mutta mitäpä siitä, ethän sinä sitä kysynyt.
Persumiehille tuo on ihan normaalia ajattelua. Naiselle sen sijaan harvinaista.
Juu, sama. Omissakin asioissa on tarpeeksi huolehtimista. On varmaan raskasta murehtia koko maailman ongelmia päivästä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Persumiehille tuo on ihan normaalia ajattelua. Naiselle sen sijaan harvinaista.
Olen nainen. AP
Ihmisoikeudet ei kiinnosta sillon ku ne on ittellä kunnossa.