Mikä on viimeisin TEMU ostoksesi?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tilannut. Ostan muutenkin pysyvää todella vähän
Kysyttiin, että MITÄ OLET TILANNUT... Lukutaito. Muutamallakin muulla sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostoskassin.
Ja kyllä, saa ostoskasseja Suomestakin, mutta en ole nähnyt missään yhtä koristeellista.
Se, mikä ajaa ostamaan sieltä ei ole niinkään hinta, vaan valikoima.
Mää ostan hinnan takia; Cittarissa yksi led-lamppu 9,90, Temussa vastaavan tehoinen 84 senttiä...
Saanko kysyä että minkälainen (tai mikä kanta) ja millainen tuote oli? En ole ajatellut aiemmin että tuollaisiakin saa Temusta. Kattovalosillassa on jotain lähemmäs 30 LED-lamppua. Kauanhan ne kestävät mutta kuitenkin on ihan kuluerä kun niitä joutuu useamman ostamaan kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kun työkaveri tilas sieltä pyykkipoikia. Ei kai ne nyt meidän kivijalka kaupoissa niin kalliita ole, etteikö täältä vois ostaa?
Samaa kiinakamaa ne siellä kivijalkakaupassa ovat. Temusta voi löytyi kivemman näköisiä pyykkipoikia eurolla.
Kyllä mulla on lähikaupasta ostettuja toimivia pyykkipoikia. En muista maksoinko euron,pari vai kolme. Toimivat vielä 10 vuoden käytön jälkeen.
Minä ostin italiasta pyykkipoikia. Läpinäkyviä ja värikkäitä.
Etsin itse läpinäkyviä napakasti pitäviä pyykkipoikia. Lähimarketista ostetuista kirjavista oli osa valmiiksi rikki. Tuossa on yksi syy tilata niitä vaikkapa Temusta.
Jouluaskartelun tuotteet tulivat. Hinta laatu suhde on ihan kohdallaan :) . Täytyypi tilata myös joululahjat sieltä
Nyt tuli eka aivan täysi huti.
Pusero, mitä odotin hartaasti, kun sen piti olla tummansininen, olikin melkein vaaleanharmaa.
"Kuninkaallisen sininen" my ass.
Kesäpuserojen kangas on tukahduttavan paksu, ja talvipuseroiden kangas on läpinäkyvän ohut. Ei tuolla voi luottaa kuviin, eikä kuvauksiin.
Kengät, haisi kauhealle pissalle. Oli halvat ja kehutut. Täytyy yrittää ostaa muualta ja haistaa ennen ostamista.
Tilaan Temusta joka päivä jotain. Tänään neljät *kristalli*-korvikset ja neljä pipoa.
Taas temumainostaja, kirjoittaa itse keksittyjä ostoksiaan.
Lahjapusseja, tarroja ja kirjepaperia tilasin.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Temusta joka päivä jotain. Tänään neljät *kristalli*-korvikset ja neljä pipoa.
Tilaat joka päivä jotain: Miksi täytät maailma turhalla krääsällä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tilasin yhden käsilaukun, pari paitaa, kahdet lenkkarit, yhdet korvikset.. ainakin nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin, että MITÄ OLET TILANNUT... Lukutaito. Muutamallakin muulla sama juttu.
Tämä on selvä mainostusketju. Saa vastata ettei tilaa mitään tarpeetonta, tuoteturvallisuudelta kyseenalaista ja surkeissa oloissa teetettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin samat tuotteet muutoin Prismasta ja kotimaisista verkkokaupoista. Nyt saan vain samat asiat halvemmalla.
Ei mikään, mutta aliexpressistä ostin polkupyörän ketjunpesurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin samat tuotteet muutoin Prismasta ja kotimaisista verkkokaupoista. Nyt saan vain samat asiat halvemmalla.
Ostatko joka päivä jotain? Missä on elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostatko joka päivä jotain? Missä on elämäsi?
Käyny töissä, asuntolaina maksettu, minulla on kolme lasta, aviomies ja perheessämme on kaksi autoa. Asumme Helsingissä. Haluatko tietää vielä lisää?