Tiesitkö, että pakkotyö on listattu rikokseksi ihmisyyttä vastaan?
Tästä syystä työvoimatoimistojen työntekijät eivät voi pakottaa eräiden kansanryhmien ihmisiä töihin. Heitä syytettäisiin rikoksesta ihmisyyttä vastaan, jos niin tekisivät.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eivät voi pakottaa pakkotyöhön, mutta voivat pakottaa työhön etuuksien menetyksen uhalla.
Kerrataanpa taas jälleen kerran:
"Ilman työsopimusta ei ole myöskään työnjohto-oikeutta"
Jos sinut on velvoitettu tekemään työtä rangaistuksen uhalla, niin välittömästi yhteys paikalliseen työsuojelupiiriin (ei tarvita liiton jäsenyyttä tai muutakaan). Jos sinut on pakotettu työhön väkivallalla uhkaamalla, niin soita 112 tai tee poliisille rikosilmoitus! Työvoimapoliittisissa toimenpiteissä on läsnäolovelvollisuus, mutta ei työvelvollisuutta.
Niin, sinua ei rangaista jos et tee töitä. Sinulle vaan ei makseta korvausta, joka on sidonnainen sen työn tekemiseen.
Liimanimppaajille tuota ei kannata yrittää selittää.
Onhan se totta. Myös orjuuteen verrattavissa oleva työ on vastoin YK:n ihmisoikeuksien julistusta. Mitä taas tulee työttömyyskorvauksiin niin toki voidaan lopettaa kuppaaminen. Minä en tarvitse poliisia, armeijaa, kotimaisia maataloustuotteita, kirjastoja, urheilukenttiä, lentokenttiä, moottoriteitä, koululaitosta, oikeuslaitosta joten kuppaaminen minun veroistani voitaisiin siltä osin myös lopettaa. Itse asiassa en tarvitse koko valtiota mihinkään joten sekin voidaan lopettaa. Verot voidaan lopettaa ja kaikki muukin sellainen mitä en tarvitse voidaan lopettaa.
Ei sitten kannata odottaa palkkaakaan, jo ei työ kelpaa.
Miksi sitten oikeistohallitus aiheuttaa hyvin paljon työttömyytta, jos olisi tarkoitus että aivan kaikki tekisivät työtä?
Niinpä! Puheet ja teot eivät kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta. Myös orjuuteen verrattavissa oleva työ on vastoin YK:n ihmisoikeuksien julistusta. Mitä taas tulee työttömyyskorvauksiin niin toki voidaan lopettaa kuppaaminen. Minä en tarvitse poliisia, armeijaa, kotimaisia maataloustuotteita, kirjastoja, urheilukenttiä, lentokenttiä, moottoriteitä, koululaitosta, oikeuslaitosta joten kuppaaminen minun veroistani voitaisiin siltä osin myös lopettaa. Itse asiassa en tarvitse koko valtiota mihinkään joten sekin voidaan lopettaa. Verot voidaan lopettaa ja kaikki muukin sellainen mitä en tarvitse voidaan lopettaa.
Ihanaa nähdä kun joku vetää ärripurrikohtauksen netissä.
Meillä on vainvan hel..tin iso porukka seniilejä jotka eivät ymmärrä yhtään mistään mitään. Luulevat että niitä töitä on kaikille ja niitä saa vain menemällä töihin. Sitten näiden vittuilua saa kuulla 24/7. Tulis kuolema ja korjais pois...siis nämä jäärät. Kommunistinen unelma jossa kaikilla on töitä???
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten oikeistohallitus aiheuttaa hyvin paljon työttömyytta, jos olisi tarkoitus että aivan kaikki tekisivät työtä?
Oikeistohallitus ei aiheuta työttömyyttä. Jos vallassa olisi vasemmistohallitus, ulkoisten sidosryhmien aiheuttama työttömyys olisi ainakin kaksinkertainen.
Ymmärräthän ettei Suomi ole mikään kupla, irrallaan muusta maailmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa nähdä kun joku vetää ärripurrikohtauksen netissä.
Eikö. Pitäähän sitä vittuilla takaisin kun vittuilemaan aletaan. Toki ymmärrän että tämä on paras paikka provoilla ja aiheuttaa sydäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vainvan hel..tin iso porukka seniilejä jotka eivät ymmärrä yhtään mistään mitään. Luulevat että niitä töitä on kaikille ja niitä saa vain menemällä töihin. Sitten näiden vittuilua saa kuulla 24/7. Tulis kuolema ja korjais pois...siis nämä jäärät. Kommunistinen unelma jossa kaikilla on töitä???
Miksi olet vittuiltavana? Ei tätäkään ketjua mikään seniili ole duunannut vaan ihan teidän oma pikku tantrum kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Niin, eivät voi pakottaa pakkotyöhön, mutta voivat pakottaa työhön etuuksien menetyksen uhalla.
Kyllä minut ainakin pakotettiin sivariin vankilan uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistohallitus ei aiheuta työttömyyttä. Jos vallassa olisi vasemmistohallitus, ulkoisten sidosryhmien aiheuttama työttömyys olisi ainakin kaksinkertainen.
Oikeiston kuplakin on puhkeamassa...yrityksiä kaatuu ennätystahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakkotyötä vaan tapa suorittaa asevelvollisuus.
---
Asevelvollinen, jonka vakaumukseen perustuvat syyt estävät häntä suorittamasta asevelvollisuuslaissa (1438/2007) säädettyä palvelusta, vapautetaan sen suorittamisesta ja määrätään suorittamaan siviilipalvelusta. Myös naisten vapaaehtoisen asepalveluksen suorittanut nainen suorittaa siviilipalveluksen, mikäli hän lopettaa vapaaehtoisen asepalveluksen 30 palvelusvuorokauden jälkeen.
Siviilipalvelukseen kuuluu peruskoulutusjakso, yhteiskunnalle hyödyllinen siviililuonteinen työpalvelu, täydennyspalvelus, ylimääräinen palvelus ja liikekannallepanon aikainen palvelus. Peruskoulutusjakso suoritetaan Siviilipalveluskeskuksessa Lapinjärvellä ja työpalvelu hyväksytyissä siviilipalveluspaikoissa.
---
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistetään riita poikki ja sovitaan, että HALLITUS aiheuttaa työttömyyttä. Ovat sitten oikeisto- tai vasemmistopaskoja tai vaikka sitten muupaskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeiston kuplakin on puhkeamassa...yrityksiä kaatuu ennätystahtia.
Ei kaadu. Mitä ravintoloiden kaatumiseen tulee niin sen pelin petasi S. Marin tehdessään heidän liiketoiminnan mahdottomaksi.
Rakennusala taas on pulassa aivan toisista syistä, sekin alamäki alkoi ennen nykyistä hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankilassa ei tarvitse tehdä työtä. Ennen vanhaan oli toisin, totaalikieltäytyjä passitettiin valtion erityistyöleirille Ylimarkkuun, jossa oli pakko tehdä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankilassa ei tarvitse tehdä työtä. Ennen vanhaan oli toisin, totaalikieltäytyjä passitettiin valtion erityistyöleirille Ylimarkkuun, jossa oli pakko tehdä työtä.
Vangeilla on nykyäänkin työvelvollisuus. Ei voi vaan jäädä selliinsä makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vangeilla on nykyäänkin työvelvollisuus. Ei voi vaan jäädä selliinsä makaamaan.
Ai? Mun yksi ex-työkaveri oli istumassa Kylmäkoskella ja kertoi millaista oli olla lukittuna 23 tuntia vuorokaudessa pieneen huoneeseen. No, ehkä siinä oli vähän lapinlisää tai sitten oli eristyksessä, tiedä tuosta... Itse en istumassa ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ketään pakoteta töihin. Oma yhdeksän euron homma toki tuntuu mustakin orjatyöltä, mutta kyllä mä ihan itse kävelen joka arkiaamu ovista sisään.
Vastikeellinen työttömyyskorvaus on orjatyötä. Siksi siihen ei vielä ole mikään hallitus uskaltanut siirtyä. Saa nähdä uskaltaako Kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ketään pakoteta töihin. Oma yhdeksän euron homma toki tuntuu mustakin orjatyöltä, mutta kyllä mä ihan itse kävelen joka arkiaamu ovista sisään.
Vastikeellinen työttömyyskorvaus on orjatyötä. Siksi siihen ei vielä ole mikään hallitus uskaltanut siirtyä. Saa nähdä uskaltaako Kokoomus.
Ei ole, sinä et ole orjatyötä nähnytkään. Toivottavasti uskaltaa.
Niin, sinua ei rangaista jos et tee töitä. Sinulle vaan ei makseta korvausta, joka on sidonnainen sen työn tekemiseen.