Mies on lopettanut osallistumisensa melkein kaikkiin kotitöihin
Hänen mielestään riittää esim. jos kerran kuukaudessa imuroidaan.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n mielestä riittää esim. jos kerran vuodessa naidaan.
Vinkkivitonen teille nuorille. Mä olen parikymmentä vuotta nainut mieheni kanssa, edelleen nautinnolla ja aktiivisesti. Helppohan tässä on haluta kun vierellä on toinen vastuunkantaja. Seksielämäkin liittyy tosi vahvasti siihen molemminpuoliseen kunnioitukseen, josta ei noissa vapaamatkustaja-asetelmissa ole tietoakaan. Ihan itse ihmiset suhteensa pilaavat, vain omaa toimintaansa voi muuttaa.
Nuorille? Oon 55 vuotias
Pahoittelut, kokemattomille. Noinkin kauan voi kestää ennen kuin hoksaa.
Kokemattomille? Villinä sinkkuna jo 10 vuotta ja seksiä riittänyt. Aiemmin naimisissa sitä ei ollut sen jälkeen
Kun seksi loppuu, syy on aina kahdessa ihmisessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n mielestä riittää esim. jos kerran vuodessa naidaan.
Vinkkivitonen teille nuorille. Mä olen parikymmentä vuotta nainut mieheni kanssa, edelleen nautinnolla ja aktiivisesti. Helppohan tässä on haluta kun vierellä on toinen vastuunkantaja. Seksielämäkin liittyy tosi vahvasti siihen molemminpuoliseen kunnioitukseen, josta ei noissa vapaamatkustaja-asetelmissa ole tietoakaan. Ihan itse ihmiset suhteensa pilaavat, vain omaa toimintaansa voi muuttaa.
Nuorille? Oon 55 vuotias
Pahoittelut, kokemattomille. Noinkin kauan voi kestää ennen kuin hoksaa.
Kokemattomille? Villinä sinkkuna jo 10 vuotta ja seksiä riittä
Kun seksi loppuu, syy on aina kahdessa ihmisessä!
Äidissä ja lapsessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Meillä myös alle 1-vuotias lapsi. No arvaa kuka hoitaa sen huolenpidon enimmäkseen? Ero häämöttää ja on väistämätön.
Ja kukahan sen lapsen halus? Sinä.
Mies olis varmasti pärjänny ilmanki.
Mistä tulee kuvitelma, että nainen on se, joka lapsia haluaa, ei mies? Meillä mies halusi ISON perheen, minä en halunnut lasta lainkaan. Kompromissi oli 3 lasta, joita mies myös hoiti oma-aloitteisesti.
Seurustelen työttömän miehen kanssa. Mies tekee kotitöitä aina. Ex mieheni ei tehnyt ollenkaan kotitöitä ja aina oli likaista eikä keittiötä siivottu ja se alkoi ahdistamaan minua. Nykyisen mieheni tunsin jo koulussa ja päädyttiin yhteen yhden terassi-illan aikana. Arvostan enemmän kotitöitä tekevää miestä kun varakasta miestä joka ei tee kodin ja puhtauden eteen mitään.
Hyvä! Älä jää tuhlaamaan omaa ja lapsen elämää. Hieno päätös